Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV

02 aug 2024 08:45
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #1
Vandaag zal de nieuwe directeur bekend worden gemaakt! Oud theaterdirecteur zal worden gepresenteerd als nieuwe directeur vaan us MVVKe! Gisteren is dit afgerond! Onze nieuwe directeur is geen onbekende in de voetbalwereld en had in het verleden ook functies bij MVV AZ en Nac
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 11:24 02 aug 2024 11:25 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #2

Ghostrider schreef : Vandaag zal de nieuwe directeur bekend worden gemaakt! Oud theaterdirecteur zal worden gepresenteerd als nieuwe directeur vaan us MVVKe! Gisteren is dit afgerond! Onze nieuwe directeur is geen onbekende in de voetbalwereld en had in het verleden ook functies bij MVV AZ en Nac


Hij is een zeer kundig, professioneel, ervaren een daarnaast uiterst aimabele man !
Als hij bij us MVV-ke voor mekaar krijgt wat hij voor ‘t TAHV heeft gedaan, gaan we een mooie tijd tegemoet!

Jean; väöl suukses en leuk um diech weer trök “ aon de geng” te zien …

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 11:31 02 aug 2024 11:32 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #3
Eh... LRB, weet je ook de achternaam van Jean?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 11:33 02 aug 2024 11:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #4
Eerder idd Jean Boelen, maar die is met 71 wel aardig op leeftijd zou je zeggen (met alle respect naar de persoon). Krijgt wellicht wel zaken voor elkaar in de organisatie en naar het buitenveld..
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 12:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1011
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #5

Roed en Wit 70 schreef : Eerder idd Jean Boelen, maar die is met 71 wel aardig op leeftijd zou je zeggen (met alle respect naar de persoon). Krijgt wellicht wel zaken voor elkaar in de organisatie en naar het buitenveld..


Als je met 81 jaar het grootste (of meest invloedrijke) land van de wereld kunt besturen, kun je m.i. ook een voetbalclubje besturen op 71-jarige leeftijd ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 13:56
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #6
75

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 16:30 02 aug 2024 17:01 door Ben Salemans.
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #7
EVERT BURGERS EN JEAN BOELEN WAARNEMEND DIRECTEUR MVV

Evert Burgers en Jean Boelen gaan de komende maanden samen de rol van Algemeen Directeur waarnemen bij MVV. Ze doen totdat er een nieuwe Algemeen Directeur is gevonden en aangesteld.

Evert Burgers was al eerder tijdelijk algemeen directeur in de periode na het vertrek van Eric Noor en voordat Laura van Leeuwen kwam. Evert Burgers is vorige week als gevolmachtigd tekenbevoegde ingeschreven door Laura van Leeuwen.

Evert gaat de portefeuilles financiën en de KNVB doen. Hij is al geruime tijd nauw betrokken bij MVV Maastricht als secretaris van de Raad van Commissarissen en daarmee goed op de hoogte van de lopende zaken.
Jean Boelen (oud directeur van het Theater aan het Vrijthof) zal de operationele kant in de waarnemende directie gaan invullen. Jean is geen onbekende bij MVV. Hij is een van de leden van het bestuur van de Stichting MVV Maastricht 2018. Hier zal hij vanwege zijn nieuwe rol formeel terugtreden. Daarnaast heeft Jean Boelen in het verleden diverse functies bij MVV, AZ en NAC vervuld.

Uit betrouwbare bron is vernomen dat met directeur Laura van Leeuwen overeenstemming is bereikt over haar vertrek. De regeling zou alleen nog wachten op goedkeuring van de aandeelhouders. MVV wil niet reageren op het vertrek van Laura van Leeuwen.

Bron: De Nieuwe Ster


Verlopig tot er nieuwe directeur is gevonden
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 18:44
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #8

Ben Salemans schreef : Eh... LRB, weet je ook de achternaam van Jean?


Höbste weer gezoope…?:lachen:

Kin Jean vaan ‘t teejaater….B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 18:59 02 aug 2024 19:08 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 640
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #9

Roed en Wit 70 schreef : Eerder idd Jean Boelen, maar die is met 71 wel aardig op leeftijd zou je zeggen (met alle respect naar de persoon). Krijgt wellicht wel zaken voor elkaar in de organisatie en naar het buitenveld..


Klopt: Hij heeft mede gezorgd dat ‘t theater niet fuseerde met het Parkstad Limburg Theater , hetgeen de politiek wel wou!
Heb het van dichtbij meegemaakt toen ik als publieksvertegenwoordiger, samen met Rino Soeters namens het bedrijfsleven en enkele anderen uit het Maastrichtse mee mocht praten om aanbevelingen aan de politiek en gemeenteraad te geven.
Verder kan ik zeggen (als vaste bezoeker van uzze sjowbörreg ) dat hij het theater verder op de kaart gezet en hetgeen Guido (Wevers) opgebouwd had, verder goed heeft uitgebreid en er een goede professionele organisatie heeft neergezet.
En wel zo, dat Brigitte van Eck, de nieuwe directeur van Theater aan het Vrijthof op een mooi gespreid bedje de boel kon overnemen.
Dus is us MVV-ke bij hem in goede handen ! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2024 19:05 02 aug 2024 19:06 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #10
Was hij ook de grondlegger voor de nieuwe middenzaal in het theater a 15.2 miljoen ? Misschien kan hij nog een projectje nieuw stadion doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, LRB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2024 16:11
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #11
Ik vond Laura een verademing als algemeen directeur. Zeker ten opzichte van charlatan Erik Noor. Dat ze Laura er nu uitwerken zonder een klaarstaande vervanger vind ik onbegrijpelijk. Je vervangt haar voor een klaarstaande verbetering, of je houdt haar desnoods een jaar extra aan. Bij de nieuwe namen krijg ik vooral een Old Boys netwerk gevoel. Daarnaast dienen ze zich weer te moeten inwerken om over een paar maanden hun positie weer in te ruilen. Dat lijkt me geen ideale situatie voor de continuering van de algemene zaken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2024 16:21 03 aug 2024 16:21 door Lenoircesoir.
Lenoircesoir
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #12
In 2020 ging dit bijna op precies dezelfde manier, toen Paul Penders op non actief werd gezet. Toen werden er ook twee bestuursleden als interim neergezet terwijl ze van toeten noch blazen wisten.

Dat er dingen moeten veranderen beseft iedereen. Maar het feit dat elke keer opnieuw dezelfde fouten gemaakt worden, spreekt boekdelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2024 21:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #13
Het is logisch dat er niet meteen een vervanger klaar staat, want Laura ‘eruit werken’ was volgens mij niet wat het Collectief voor ogen had toen het instapte. Maar als je dan uit elkaar gaat (en wie goed luistert in en rondom de club snapt steeds beter waarom) moet je wel iets. De organisatie is smal, en als je dan snel moet handelen kom je uit bij ervaren mensen (pensionado’s) die tijd, zin en kennis hebben. Dat heeft niks met old boys te maken, sterker nog: ik vind dat langzaam een belediging voor MC worden. We hebben eindelijk veelal jonge ondernemers die eerder niet of nauwelijks (bestuurlijk) verbonden waren met MVV. Zij redden de club (inderdaad met Laura) en moeten dan vernieuwen en noodgedwongen een nieuwe directie zoeken. Dan zou toch iedereen kiezen voor mensen die bekend zijn? Ik wens de nieuwe directie alle succes. Er is veel werk te doen, en dan kan de RvC ondertussen op zoek naar een nieuwe ‘vaste’ directeur. Maar laten we eerst zorgen voor rust in de tent en alsjeblieft stoppen met dat ‘old boys’. DDL had het al overgenomen, we creëeren zo ons eigen (onterecht) frame…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Anna D., opadiehard, Tuor, Kloeteklaos, Boschpoort, Gianni Bruno, bokkesprongen, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2024 22:29 03 aug 2024 22:37 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
Nieuwe tijdelijke alg. directeuren MVV #14
Ik vind het te simpel om je reactie te beantwoorden met alleen een duimpje!
Maar wederom heb je in elk woord wat je uittypt super gelijk en ben ik helemaal met je eens.
Jeetje ik schaam mij bijna kapot als ik het afgeven op het collectief hier dagelijks terug vind….mensen we hadden in een diep gat gevallen als de Maastrichtse ondernemers niet de kar hadden getrokken,het was over en uit geweest…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden