Einde Bryan Smeets bij MVV?
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
Re: Einde Bryan Smeets bij MVV?
04 Oct 2025 10:50
Ik hoop voor Bryan en MVV dat er straks in de winterstop een club zich voor hem meldt. Ik denk dat hij in elke eerste divisie club een versterking kan zijn. VVV, Helmond Sport, Eindhoven (!) o maar eens enkele voorbeelden te noemen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M-MVV
-
- Elite Member
-
04 Oct 2025 15:24Helaas wil niemand zijn salaris betalen, daarom zit hij nog steeds bij ons.Frank Salemans wrote: Ik hoop voor Bryan en MVV dat er straks in de winterstop een club zich voor hem meldt. Ik denk dat hij in elke eerste divisie club een versterking kan zijn. VVV, Helmond Sport, Eindhoven (!) o maar eens enkele voorbeelden te noemen.
- Vluzak
-
- Platinum Member
-
05 Oct 2025 04:37Er zijn enkele clubs geweest, hij mag zelfs transfer vrij vertrekken, maar wil geen water bij de wijn doen qua salaris.......tja wie zijn schuld is het dan dat hij nu bij U21 voetbalt. MVV geeft alle medewerking, maar het Meneertje denk echt dat hij de Messi van de KKD is, het is gewoon lachwekkend , wat een idioot. Met zijn tijgerprint jas aan hahaha, lekkere afsluiting van je voetbal carrière op deze manier.M-MVV wrote:Helaas wil niemand zijn salaris betalen, daarom zit hij nog steeds bij ons.Frank Salemans wrote: Ik hoop voor Bryan en MVV dat er straks in de winterstop een club zich voor hem meldt. Ik denk dat hij in elke eerste divisie club een versterking kan zijn. VVV, Helmond Sport, Eindhoven (!) o maar eens enkele voorbeelden te noemen.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
15 Oct 2025 13:27
Niet dat het veel uitmaakt, en misschien is het al gezegd in dit of een ander topic.
Heeft iemand enig idee om hoeveel geld het hier gaat? Wat zou Brayn per maand ontvangen? Is MVV dan zo dom geweest om hem zo'n groot contract aan te bieden waar de rest van de KKD niet aan kan tippen? Je zou verwachten dat een club als MVV met 1 van de laagste budgetten niet de grootste contracten van de KKD aanbieden.
Heeft iemand enig idee om hoeveel geld het hier gaat? Wat zou Brayn per maand ontvangen? Is MVV dan zo dom geweest om hem zo'n groot contract aan te bieden waar de rest van de KKD niet aan kan tippen? Je zou verwachten dat een club als MVV met 1 van de laagste budgetten niet de grootste contracten van de KKD aanbieden.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
15 Oct 2025 14:50mvv supporter wrote: Niet dat het veel uitmaakt, en misschien is het al gezegd in dit of een ander topic.
Nee niet waar de rest van de kkd niet aan kan tippen. Dat is onzin.
Maar verdient voor MVV begrippen gewoon veel geld. Richting de ton per jaar werd gezegd. En daar heeft Veer zien MVV aan mee betaald.
- Hill
-
Topic Author
- Senior Member
-
15 Oct 2025 23:15
als hij niet speelt, kan hij zich ook niet in de kijker spelen.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
Re: Einde Bryan Smeets bij MVV?2 jaar bij de soos .
15 Oct 2025 23:31
Die gast heeft geen plank voor zijn kop maar Houthandel de Maas BV voor zijn kop . Als hij zijn excuses aanbied en zijn stinkende best doet , kan hij zijn carriere nog redden en nog een jaar of 2 voetballen voor een salaris dat de meeste van ons niet verdienen . Zoals het er nu uitziet loopt hij over 2 jaar bij de Soos .
The following user(s) said Thank You: jasonke7, M-MVV
Time to create page: 0.353 seconds