Cor Gillis
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Cor Gillis
13 Jun 2013 21:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv1902
-
- Premium Member
-
- Trepke B
13 Jun 2013 22:26Ik Hoorde dat MVV een nieuwe spits heeft gehaald namelijk Marc Vertongen hij was onbetaalbaar maar ze hebben een deal gesloten met worstenfabrikant B.Boma hij levert nu elke wedstrijd de boma worst.
Dit gerucht stond op Belgische media

GREPKE
Maar dich bis t veur t ganse leve!!
MVV Mestreech
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2013 17:25mvv1902 wrote: Wat een onzin is dit gerucht!!!
Ik Hoorde dat MVV een nieuwe spits heeft gehaald namelijk Marc Vertongen hij was onbetaalbaar maar ze hebben een deal gesloten met worstenfabrikant B.Boma hij levert nu elke wedstrijd de boma worst.
GREPKE
Het is niet Vertongen maar Pico Coppens :rolleye:
bron: D.de Tremmerie :thinking:
- Sjengske vaan mestreech
-
- New Member
-
14 Jun 2013 19:11 - 14 Jun 2013 19:12Boer458 wrote:mvv1902 wrote: Wat een onzin is dit gerucht!!!
Ik Hoorde dat MVV een nieuwe spits heeft gehaald namelijk Marc Vertongen hij was onbetaalbaar maar ze hebben een deal gesloten met worstenfabrikant B.Boma hij levert nu elke wedstrijd de boma worst.
GREPKE
Mvv heeft een nieuwe keeper op amateurbasis. Wederom een belg namelijk Xavier Waterslaghers, krijg geen geld wel dagschotels;-)
Bron: Radio Hallo.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2013 11:10Sjengske vaan mestreech wrote:Boer458 wrote:mvv1902 wrote: Wat een onzin is dit gerucht!!!
GREPKE
Mvv heeft een nieuwe keeper op amateurbasis. Wederom een belg namelijk Xavier Waterslaghers, krijg geen geld wel dagschotels;-)
Man man man....
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2013 12:01MVVke wrote:Sjengske vaan mestreech wrote:Boer458 wrote:mvv1902 wrote: Wat een onzin is dit gerucht!!!
GREPKE
Man man man....
Miserie .. Miserie....
- Lummel
-
- Platinum Member
-
Re: Cor Gillis
30 Sep 2013 09:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
30 Sep 2013 11:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
30 Sep 2013 12:21Misschien geblesseerd, ik weet het niet.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
30 Sep 2013 20:40Ik hoop echt dat Cor nog een kans krijgt, vorig jaar in de voorbereiding vond ik hem de beste speler.Napoleon wrote: Cor is gepasseerd, was niet geblesseerd !!
Jammer dat hij door iemand van Patro Eisden onderuit werd gehaald en geblesseerd raakte.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
30 Sep 2013 21:02Hopelijk komt hij wel snel erin want centraal achterin wankelt het nu op dit moment teveel.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
30 Sep 2013 23:13MVV4life wrote: Ik hoop echt dat Cor nog een kans krijgt, vorig jaar in de voorbereiding vond ik hem de beste speler.
Jammer dat hij door iemand van Patro Eisden onderuit werd gehaald en geblesseerd raakte.
Klopt helemaal echter was dit uit in Breda in de beruchte wedstrijd tegen NAC met als dader de vriend van Castro meneer Hadouir met een schandalige overtreding.
Jammer dat hij niet rechtsbenig is, want als je Verdellen zomaar weer een blunder ziet maken in de 2e helft tegen Emmen dan vraag je je toch af waar die (al een hele tijd) mee bezig is. Maar zoals aangegeven is het vertrouwen in Cor ver te zoeken, terwijl dit toch een echte mannetjesputter is en ik hou wel van een pure verdediger zoals hij. De crosspass van Kjell is mooi, maar in de Jupiler League is strijd een zeer belangrijk wapen. Bovendien zie ik die openingen van Knops steeds minder. Zou best een keer wellicht het duo Gillis en Kuipers achterin willen zien. Denk dat je als aanvaller dan een vervelende dag hebt.
Kan trouwens enkel oordelen op de wedstrijden die ik heb gezien van Gillis, hopelijk gooit hij er niet met de pet naar op de training en houdt hij vertrouwen om een vaste waarde te worden in ons elftal. Anders loopt zijn MVV carrière toch heel anders als ik vorig jaar had gedacht.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
01 Oct 2013 10:50Anna D. wrote:MVV4life wrote: Ik hoop echt dat Cor nog een kans krijgt, vorig jaar in de voorbereiding vond ik hem de beste speler.
Klopt helemaal echter was dit uit in Breda in de beruchte wedstrijd tegen NAC met als dader de vriend van Castro meneer Hadouir met een schandalige overtreding.
Jammer dat hij niet rechtsbenig is, want als je Verdellen zomaar weer een blunder ziet maken in de 2e helft tegen Emmen dan vraag je je toch af waar die (al een hele tijd) mee bezig is. Maar zoals aangegeven is het vertrouwen in Cor ver te zoeken, terwijl dit toch een echte mannetjesputter is en ik hou wel van een pure verdediger zoals hij. De crosspass van Kjell is mooi, maar in de Jupiler League is strijd een zeer belangrijk wapen. Bovendien zie ik die openingen van Knops steeds minder. Zou best een keer wellicht het duo Gillis en Kuipers achterin willen zien. Denk dat je als aanvaller dan een vervelende dag hebt.
Kan trouwens enkel oordelen op de wedstrijden die ik heb gezien van Gillis, hopelijk gooit hij er niet met de pet naar op de training en houdt hij vertrouwen om een vaste waarde te worden in ons elftal. Anders loopt zijn MVV carrière toch heel anders als ik vorig jaar had gedacht.
Ben het met je eens Anna.... Cor wordt na het derde plan binnen MVV gezet, onbegrijpelijk . Ruijs had genoeg punten gehad om hem de kans te geven om te spelen
Bij Stankov, Smeets doet hij dat wel, daar grijpt hij wel in .
Cor krijgt de kans niet om te spelen....het is persoonlijk geworden van Ruijs naar Cor, hij gunt Cor geen minuten denk ik...
Jammer
- Greun graas
-
- Premium Member
-
01 Oct 2013 11:23Please Log in or Create an account to join the conversation.