Cor Gillis

13 juni 2013 21:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #76
Nee heeft niet in de media gestaan Boredass dus inderdaad het 2e. Ben het overigens eens dat ik hem graag zie blijven. De laatste wedstrijden als mannetjesputter laten zien waarom hij bij Dender speler van het jaar destijds was geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2013 22:26
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Cor Gillis #77
Wat een onzin is dit gerucht!!!

Ik Hoorde dat MVV een nieuwe spits heeft gehaald namelijk Marc Vertongen hij was onbetaalbaar maar ze hebben een deal gesloten met worstenfabrikant B.Boma hij levert nu elke wedstrijd de boma worst.
Dit gerucht stond op Belgische media :p

GREPKE

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

14 juni 2013 17:25
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #78

mvv1902 schreef : Wat een onzin is dit gerucht!!!

Ik Hoorde dat MVV een nieuwe spits heeft gehaald namelijk Marc Vertongen hij was onbetaalbaar maar ze hebben een deal gesloten met worstenfabrikant B.Boma hij levert nu elke wedstrijd de boma worst.

GREPKE

Het is niet Vertongen maar Pico Coppens :rolleye:
bron: D.de Tremmerie :thinking:

14 juni 2013 19:11 14 juni 2013 19:12 door Sjengske vaan mestreech.
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Cor Gillis #79

Boer458 schreef :

GREPKE

Mvv heeft een nieuwe keeper op amateurbasis. Wederom een belg namelijk Xavier Waterslaghers, krijg geen geld wel dagschotels;-)

Bron: Radio Hallo.

15 juni 2013 11:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #80

Sjengske vaan mestreech schreef :

Boer458 schreef :

GREPKE

Mvv heeft een nieuwe keeper op amateurbasis. Wederom een belg namelijk Xavier Waterslaghers, krijg geen geld wel dagschotels;-)

Man man man....

15 juni 2013 12:01
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #81

MVVke schreef :

Sjengske vaan mestreech schreef :

Boer458 schreef :

GREPKE

Man man man....

Miserie .. Miserie....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

30 sept 2013 09:55
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #82
Cor Gillis is in potentie misschien wel onze beste verdediger. Jammer dat deze jongen absoluut geen kans krijgt, dit terwijl het centrale duo Knops - Verdellen op moment wat zwak acteert.

30 sept 2013 11:42
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Cor Gillis #83
Cor krijgt 0 vertrouwen. Zeker als je ziet dat wanneer knops geblesseerd raakt en onze toptrainer het hele team gaat omgooien in plaats van gewoon Gilles erin te zetten. Tini zet liever Braeken in en hij haalt notabene de man met de meeste dreiging (ospitalieri) terug naar de backpositie en zet Sjoerd in het centrum van de defensie. Als je zelfs liever Sjoerd in het centrum hebt staan dan is het vertouwen in Cor toch wel erg ver te zoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

30 sept 2013 12:21
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Cor Gillis #84
Cor zat niet op de bank, dan word inzetten moeilijk niet ?
Misschien geblesseerd, ik weet het niet.

30 sept 2013 12:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #85
Cor is gepasseerd, was niet geblesseerd !!

30 sept 2013 20:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #86

Napoleon schreef : Cor is gepasseerd, was niet geblesseerd !!

Ik hoop echt dat Cor nog een kans krijgt, vorig jaar in de voorbereiding vond ik hem de beste speler.
Jammer dat hij door iemand van Patro Eisden onderuit werd gehaald en geblesseerd raakte.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

30 sept 2013 21:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #87
Vind het ook een goede verdediger alleen jammer dat hij geen kans krijgt?
Hopelijk komt hij wel snel erin want centraal achterin wankelt het nu op dit moment teveel.

30 sept 2013 23:13
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #88

MVV4life schreef : Ik hoop echt dat Cor nog een kans krijgt, vorig jaar in de voorbereiding vond ik hem de beste speler.
Jammer dat hij door iemand van Patro Eisden onderuit werd gehaald en geblesseerd raakte.

Klopt helemaal echter was dit uit in Breda in de beruchte wedstrijd tegen NAC met als dader de vriend van Castro meneer Hadouir met een schandalige overtreding.

Jammer dat hij niet rechtsbenig is, want als je Verdellen zomaar weer een blunder ziet maken in de 2e helft tegen Emmen dan vraag je je toch af waar die (al een hele tijd) mee bezig is. Maar zoals aangegeven is het vertrouwen in Cor ver te zoeken, terwijl dit toch een echte mannetjesputter is en ik hou wel van een pure verdediger zoals hij. De crosspass van Kjell is mooi, maar in de Jupiler League is strijd een zeer belangrijk wapen. Bovendien zie ik die openingen van Knops steeds minder. Zou best een keer wellicht het duo Gillis en Kuipers achterin willen zien. Denk dat je als aanvaller dan een vervelende dag hebt.

Kan trouwens enkel oordelen op de wedstrijden die ik heb gezien van Gillis, hopelijk gooit hij er niet met de pet naar op de training en houdt hij vertrouwen om een vaste waarde te worden in ons elftal. Anders loopt zijn MVV carrière toch heel anders als ik vorig jaar had gedacht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, middenstip

01 okt 2013 10:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #89

Anna D. schreef :

MVV4life schreef : Ik hoop echt dat Cor nog een kans krijgt, vorig jaar in de voorbereiding vond ik hem de beste speler.

Klopt helemaal echter was dit uit in Breda in de beruchte wedstrijd tegen NAC met als dader de vriend van Castro meneer Hadouir met een schandalige overtreding.

Jammer dat hij niet rechtsbenig is, want als je Verdellen zomaar weer een blunder ziet maken in de 2e helft tegen Emmen dan vraag je je toch af waar die (al een hele tijd) mee bezig is. Maar zoals aangegeven is het vertrouwen in Cor ver te zoeken, terwijl dit toch een echte mannetjesputter is en ik hou wel van een pure verdediger zoals hij. De crosspass van Kjell is mooi, maar in de Jupiler League is strijd een zeer belangrijk wapen. Bovendien zie ik die openingen van Knops steeds minder. Zou best een keer wellicht het duo Gillis en Kuipers achterin willen zien. Denk dat je als aanvaller dan een vervelende dag hebt.

Kan trouwens enkel oordelen op de wedstrijden die ik heb gezien van Gillis, hopelijk gooit hij er niet met de pet naar op de training en houdt hij vertrouwen om een vaste waarde te worden in ons elftal. Anders loopt zijn MVV carrière toch heel anders als ik vorig jaar had gedacht.

Ben het met je eens Anna.... Cor wordt na het derde plan binnen MVV gezet, onbegrijpelijk . Ruijs had genoeg punten gehad om hem de kans te geven om te spelen
Bij Stankov, Smeets doet hij dat wel, daar grijpt hij wel in .
Cor krijgt de kans niet om te spelen....het is persoonlijk geworden van Ruijs naar Cor, hij gunt Cor geen minuten denk ik...
Jammer

01 okt 2013 11:23
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Cor Gillis #90
Dat ruijs dat bij Stankov en Smeets wel doet duidt er eens te meer op dat hij vriendjes of andere belangen heeft binnen de selectie. Op de plek van Smeets staat momenteel secerovic van ome Nol en op de plek van Stankov staat oude bekende van Ruijs, namelijk Geenen.

Tijd voor maken pagina: 0.497 seconden