Cor Gillis

01 okt 2013 11:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #91
En Stankov was de oude bekende van Trost en zat er een paar keer flink naast in zijn laatste wedstrijd in de basis.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2013 11:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #92

Greun graas schreef : Dat ruijs dat bij Stankov en Smeets wel doet duidt er eens te meer op dat hij vriendjes of andere belangen heeft binnen de selectie. Op de plek van Smeets staat momenteel secerovic van ome Nol en op de plek van Stankov staat oude bekende van Ruijs, namelijk Geenen.

Bespaor d'ch de meujte Greun Graas, 't zal neet lang dore veurtotste de wind vaan väöre krijgs noe. Bliekbaar blieve lui meh geluive tot 't allemaol onzin is, en dit complottheorieje zien. Meh 't begint d'r toch eg steeds dikker bovenop te ligke tot dit toch op z'n mins hiel frapant is wat gebäört.

Tege Fortuna mooste meh 1 dingk doen: Doen esof veer de toesclub zien en neet laf goon verdedige zoe wie noe gebäört.
En es Knops nog geblessseerd is, goeiste dus gewoen Gillis drin.
Meh Tini kinnende zal 'r de aonvallend ingestèlde Ospitallieri wel nao achter hole, um vervolg mèt 'n ''knap verdeent punt nao 90 menute es morele winnaar vaan 't veld te goon...''

01 okt 2013 17:36
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #93
Cor zal nu wel zeer rap aan de bak moeten....
Aleen jammer dat daar een blessure van Kjell en Sjoerd aan te pas moet komen, ik had liever gezien dat Cor ze uit de basis gespeeld had.
Allez Cor , dit is je kans. :thumbsup:

01 okt 2013 17:37
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #94
Helaas dat het zo moet.

Kjell Knops ca. 2 maanden uitgeschakeld.

Aan de botsing met zijn knie tegen de metalen balk van de dug-out en de trap tegen dezelfde knie in de tweede helft van MVV - FC Emmen heeft Kjell Knops een behoorlijke kwetsuur overgehouden. De verwachting is dat hij zo'n twee maanden in de ziekenboeg zal verblijven.

Voorts zal Sjoerd Winkens een week of 3-4 uit de roulatie zijn. Hij liep een liesblessure op.

Foto: © MVVfoto.nl

Cor, laat zien wat je waard bent voor ons MVV! Sla je slag kerel.

01 okt 2013 18:54 01 okt 2013 18:54 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #95
De een zijn brood de ander "een nieuwe kans" :cheer:
Wellicht na 2 maanden onomstreden wie weet.
Het zou niet de eerste keer zijn, Cor succes de komende wedstrijden.

01 okt 2013 20:36
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #96
Ben benieuwd of hij gaat spelen, weet het nog niet zo.

Cor is absoluut de beste centrale verdediger die we hebben,vorig jaar had hij de pech dat hij de laatste match in de voorbereiding geblesseerd raakte en mvv draaide goed. Maar dit seizoen heeft in de voorbereiding geen eerlijke kans gehad , want hij speelde nauwelijks naast verdellen in de oefenmatchen.

Het lijkt er inderdaad op dat sommige spelers meer krediet hebben dan anderen.
Het op de tribune zetten van hem laatste vrijdag sloeg nergens op.

01 okt 2013 22:23
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Cor Gillis #97

Boredass schreef : Ben benieuwd of hij gaat spelen, weet het nog niet zo.

Cor is absoluut de beste centrale verdediger die we hebben,vorig jaar had hij de pech dat hij de laatste match in de voorbereiding geblesseerd raakte en mvv draaide goed. Maar dit seizoen heeft in de voorbereiding geen eerlijke kans gehad , want hij speelde nauwelijks naast verdellen in de oefenmatchen.

Het lijkt er inderdaad op dat sommige spelers meer krediet hebben dan anderen.
Het op de tribune zetten van hem laatste vrijdag sloeg nergens op.

Hij speelt ook vrijdag.
Heb ook vernomen dat hij 1 helft heeft gespeeld tegen Meerssen, Kuipers heeft de hele wedstrijd gespeeld.

02 okt 2013 14:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #98
De kans is idd erg groot dat Cor gaat spelen nu Knops en Winkens afwezig zijn.
We kunnen hem goed gebruiken in de derby, een echte mannelijke verdediger en die ook nog eens aanvallend kan koppen.
Daarbij beschikt ook Cor over een goed cross pass, die van Knops zal net iets beter zijn maar de laatste weken kwam die ook niet echt aan....

Dus Forza Cor ;-)

02 okt 2013 15:25 02 okt 2013 15:25 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #99
Als ik de laatste 2 weken de berichten lees over Cor hebben we de beste centrale verdediger al 2 jaar op de bank zitten....
Zouden Trost en Ruijs dan allebei ernaast hebben gezeten door Knops te prefereren boven Cor?

Je maakt mij niet wijs dat als Cor echt beter zou zijn dan Knops op de trainingen dat men dan nog steeds de voorkeur gaat geven aan een mindere verdediger.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

02 okt 2013 15:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #100
Ik zie het zo, voor zover ik er over kan oordelen. Cor is beter in de duels, Knops beter in de opbouw, Verdellen beter in de positionering. Verdellen heeft (normaal gezien, dit seizoen valt hij mij tegen) minder duels nodig simpelweg door beter positie te kiezen. Hij kan ook anderen daarin sturen. Ik kan me voorstellen dat Trost en Ruijs alleen al daarom vasthouden aan Verdellen.
De keuze Knops/Gillis lijkt dan meer met de opbouw te maken te hebben. Knops heeft een indrukwekkende wisselpass in de benen, maar ook die komt dit seizoen tot nog toe wat minder uit de verf. Gillis is sterker in de duels, maar heeft dan ook meer duels nodig omdat hij niet altijd even goed opgesteld staat in eerste instantie.

Het is niet zozeer simpelweg A is beter dan B, ze hebben gewoon verschillende kwaliteiten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u αναρχος

02 okt 2013 16:26
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Cor Gillis #101
Aangezien Tiny deze side leest :) wordt het duidelijk dat de supporters graag Cor zien spelen in de derby. Als Stankov op links uit de voeten kan (hij maakte trouwens vorig jaar een mooi kopdoelpunt in deze wedstrijd), dan kan Opspitaleiri naar voren schuiven (links voor); indien Tiny dit niet wilt dan zal Opspitaleiri op de back plaats spelen (waar voordien Labylle speelde) en dan is de links voor positie vrij voor La rosa. Vorig jaar hadden we op die flank Labylle Esajas wat heel goed samen functioneerde..... ik laat me verrassen.
Op de ander kant hebben we binnenkort weer Schreurs - Geenen/Stankov

Bij schaak-spel zijn de torens heel belangrijk ... die ondersteuenen ook daar de aanval....

02 okt 2013 16:34
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #102

Jacques schreef : Ik zie het zo, voor zover ik er over kan oordelen. Cor is beter in de duels, Knops beter in de opbouw, Verdellen beter in de positionering. Verdellen heeft (normaal gezien, dit seizoen valt hij mij tegen) minder duels nodig simpelweg door beter positie te kiezen. Hij kan ook anderen daarin sturen. Ik kan me voorstellen dat Trost en Ruijs alleen al daarom vasthouden aan Verdellen.
De keuze Knops/Gillis lijkt dan meer met de opbouw te maken te hebben. Knops heeft een indrukwekkende wisselpass in de benen, maar ook die komt dit seizoen tot nog toe wat minder uit de verf. Gillis is sterker in de duels, maar heeft dan ook meer duels nodig omdat hij niet altijd even goed opgesteld staat in eerste instantie.

Het is niet zozeer simpelweg A is beter dan B, ze hebben gewoon verschillende kwaliteiten.

Helemaal mee eens :thumbsup:

31 jan 2014 17:23
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Cor Gillis #103
Cor Gillis zal zijn carrière per direct voortzetten bij de Belgische Club FCV Dender EH. "Van beide kanten is geconcludeerd dat Cor op dit moment weinig toekomstperspectief bij MVV heeft. Het is daarom een prima zaak dat hij zijn voetbalcarrière elders een boost kan geven", aldus trainer Ron Elsen.

We wensen Cor heel veel succes bij zijn nieuwe club!
Cor Gillis zal zijn carrière per direct voortzetten bij de Belgische Club FCV Dender EH. "Van beide kanten is geconcludeerd dat Cor op dit moment weinig toekomstperspectief bij MVV heeft. Het is daarom een prima zaak dat hij zijn voetbalcarrière elders een boost kan geven", aldus trainer Ron Elsen.

31 jan 2014 18:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #104

Maikelll043 schreef : Cor Gillis zal zijn carrière per direct voortzetten bij de Belgische Club FCV Dender EH. "Van beide kanten is geconcludeerd dat Cor op dit moment weinig toekomstperspectief bij MVV heeft. Het is daarom een prima zaak dat hij zijn voetbalcarrière elders een boost kan geven", aldus trainer Ron Elsen.

Gratis?...gr opa ;).

....

31 jan 2014 18:11
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Cor Gillis #105

opadiehard schreef : Gratis?...gr opa ;).

ik denk van wel. Is voor mvv weer een bespaing op personeelskosten.

Cor veel succes bij je nieuwe club

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden