Nick Kuipers
- Heukske
-
- Senior Member
-
Re: Nick Kuipers
03 Jan 2015 15:25Ga ervoor kuuper!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
03 Jan 2015 18:24Na een jarenlang slepend conflict staan MVV en het spelersfonds van Nol Hendriks op het punt om een definitief akkoord te bereiken. De Maastrichtse club betaalt tot 2018 jaarlijks 55.000 euro aan de andere partij, waarna het contract wordt beëindigd. Daarnaast gaat de transfersom van verkochte spelers vanaf nu naar MVV en niet langer naar het fonds.
Als Nick een transfer kan krijgen en MVV krijgt hiervoor geld, dan kan MVV dit geld zelf gaan gebruiken. Succes Nick.
- damske
-
- Elite Member
-
04 Jan 2015 07:34‘Bolton zit al een tijdje fanatiek achter hem aan’
‘Bolton zit al een tijdje fanatiek achter hem aan’
Nick Kuipers is al een paar dagen in Engeland om Bolton Wanderers te overtuigen van zijn kwaliteiten. Dat liet TjerkstraMedia vrijdag al weten. De verdediger heeft een aflopende verbintenis bij MVV. De kans is dan ook reëel dat Kuipers nog deze winter naar de Championship verkast.
“We zouden hem graag langer bij MVV houden”, zegt trainer en manager voetbalzaken Ron Elsen tegen Voetbal International. “Maar dat wordt nu vermoedelijk een lastig verhaal. Bolton zit al een tijdje fanatiek achter hem aan. De bal ligt nu bij die club, zij moeten beslissen of ze hem nu al willen aantrekken. In dat geval zullen wij hem natuurlijk niet voor een appel en een ei laten gaan. Nick is een belangrijke waarde voor ons elftal en een jongen met grote mogelijkheden.”
“Nick is sterk, snel, kan goed koppen en tackelen. Hij heeft een uitstekend karakter. Wel is hij nog veel te onstuimig, dat blijkt ook uit zijn kaartentotaal”, zegt Elsen over Kuipers, die al acht keer geel pakte in de Jupiler League. “Maar dat is iets waaraan gewerkt kan worden, net als zijn technische vaardigheden. Dat weten ze bij Bolton ook wel. Nick bezit alle basiselementen die belangrijk zijn voor het Engelse voetbal.”
- Sjop
-
- Premium Member
-
04 Jan 2015 10:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Heugem
-
- Senior Member
-
04 Jan 2015 10:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjop
-
- Premium Member
-
04 Jan 2015 11:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
04 Jan 2015 13:36Verder zou MVV , Nick een gedeelte van het transfergeld kunnen aanbieden wanneer hij tussentijds verkocht zou worden
het zou voor MVV erg spijtig zijn als Nick "zomaar" MVV verlaat in juni, dan krijgt de club alleen een opleidings vergoeding bij een volgende doorverkoop...
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
07 Jan 2015 08:01 - 07 Jan 2015 08:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
07 Jan 2015 08:57Aloy Agu wrote: Gr mos uns wete……..Ut is allemaol minder positief es tot geer dink.
Ok, als ik dit zo lees dan weet jij meer als wij weten, ik zou dan zeggen verklaar je nader!
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
07 Jan 2015 10:44Aloy Agu wrote: Gr mos uns wete……..Ut is allemaol minder positief es tot geer dink.
Ik vind dat je dan ook duidelijker moet zijn,als je zoeken uitspraak doet...gr opa

- Ben Salemans
-
- Administrator
-
07 Jan 2015 23:52jeoff wrote:Hill28 wrote:
Maar dan nog is de vraag, gaat van alle spelers de transferopbrengst naar het spelersfonds?
Ja 100% zeker.
Volgens mij vergis je je, Jeoff. Met het spelersfonds is enkele dagen geleden een afspraak gemaakt over een vaste jaarlijkse aflossing door MVV. Over het geld dat MVV ontvangt voor de verkoop spelers heeft het spelersfonds niks meer te zeggen. Dat maakte ik vanavond op uit de woorden van Rinkens die ik aan een sta-tafel in de businessclub sprak. Maar ik kan me vergissen...
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
08 Jan 2015 19:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
08 Jan 2015 21:35Ben Salemans wrote:
Volgens mij vergis je je, Jeoff. Met het spelersfonds is enkele dagen geleden een afspraak gemaakt over een vaste jaarlijkse aflossing door MVV. Over het geld dat MVV ontvangt voor de verkoop spelers heeft het spelersfonds niks meer te zeggen. Dat maakte ik vanavond op uit de woorden van Rinkens die ik aan een sta-tafel in de businessclub sprak. Maar ik kan me vergissen...
Ja klopt, maar mijn post was dan ook van 11 oktober, lang voor de nieuwe afspraken met het spelersfonds.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
08 Jan 2015 23:39 - 09 Jan 2015 03:14Het is in elk geval mooi dat er nu een duidelijke betalingsregeling met het Spelersfonds is afgesproken en dat MVV niet langer verplicht is om inkomsten uit spelersverkopen automatisch af te dragen aan het Spelersfonds.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
09 Jan 2015 16:20De prijs die Bolton wilt betalen is 250.000
Ik zeg hop verkopen die hap en dan heb je je kosten voor de jeugd al ruim gedekt en kan je gaan werken aan investeringen voor het seizoen 15/16
Bron: geloof me maar dat het klopt, ik ben niet voor niets alwetend;)