Nick Kuipers
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
Re: Nick Kuipers
12 Jan 2015 13:30Wat de status nu is, is mij niet bekend..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Jan 2015 14:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
14 Jan 2015 15:58 - 14 Jan 2015 15:59MVV-speler Nick Kuipers wil zich komende vrijdag in de wedstrijd tegen Almere City FC bewijzen. Dan zitten namelijk de scouts van de Engelse club Bolton Wanderers op de tribune.
De lange verdediger van de Maastrichtse club werkte eerder al een stage af in Engeland bij de club uit de tweede divisie. "Ze waren na afloop super positief. Als het niet goed was geweest dan komen ze niet speciaal voor mij hier naar toe."
Vrijdag zit de Engelse afvaardiging in stadion De Geusselt om Kuipers aan het werk te zien. Dan ontvangt MVV Almere City.
Mocht Kuipers weggaan, dan is het voor trainer Ron Elsen de vierde MVV-speler die binnen korte tijd vertrekt. Versterkingen zijn in Maastricht welkom. "We zijn op zoek naar iemand met scorend vermogen, maar ook in de verdediging heeft dit elftal een prikkel nodig."
- seppo
-
- Platinum Member
-
14 Jan 2015 16:37
- MVVke
-
- Platinum Member
-
14 Jan 2015 18:51Mer iech gun Nick 't allerbèste (en M.V.V. 'n flinke tuut mèt cent) :thumbsup:
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
14 Jan 2015 19:36 - 14 Jan 2015 19:36MVVke wrote: Tot wienie is de transferperiode? Is dat 1 fibberwarie? In dat geval is 't zier spieteg tot de match tege die moffe is verplaots, zjus in dit soort wedstrijde höbste lui wie Nick ech nudeg.
Mer iech gun Nick 't allerbèste (en M.V.V. 'n flinke tuut mèt cent) :thumbsup:
Volges miech lup 't door tot maondag 2 februari, ivm dat 't in 't weekend velt.
Iech vin 't jaomer indd dat Nick, bij 'n eventueel snelle vertrek, MVV-Roda mot misse. Dat is toch 'ne wedstrijd dee eedere Sjeng in MVV deens welt speule. Mer veur MVV zow 't financieel super zien.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
14 Jan 2015 20:35Ideaal dus!
Zondag 1 februari kan Kuipers: zijn laatste doelpunt scoren, 2 assists geven, de 0 achterin houden, een halve doodschop geven aan Van Hyfte (geel), een halve doodschop geven aan Rutjes (geel), met rood van het veld gaan, een ererondje lopen, voor het uitvak zijn broek laten zakken, bij het passeren van de bank van Aachen-Nord Schreurs en Trost een hele doodschop geven, afscheid nemen van de Angel-Side, het kleedlokaal in, naar Bolton gaan, medisch gekeurd worden en aldaar een contract tekenen voor 4 seizoenen, Bolton maakt 3 ton aan ons over.
Danke...bitte!
- pinobel
-
- Platinum Member
-
14 Jan 2015 21:13Maosbrögk wrote: Einde transferperiode is 2 februari om 23.59u.
Ideaal dus!
Zondag 1 februari kan Kuipers: zijn laatste doelpunt scoren, 2 assists geven, de 0 achterin houden, een halve doodschop geven aan Van Hyfte (geel), een halve doodschop geven aan Rutjes (geel), met rood van het veld gaan, een ererondje lopen, voor het uitvak zijn broek laten zakken, bij het passeren van de bank van Aachen-Nord Schreurs en Trost een hele doodschop geven, afscheid nemen van de Angel-Side, het kleedlokaal in, naar Bolton gaan, medisch gekeurd worden en aldaar een contract tekenen voor 4 seizoenen, Bolton maakt 3 ton aan ons over.
Danke...bitte!
Waar kan ik voor dit scenario tekenen?
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
17 Jan 2015 11:14 - 17 Jan 2015 11:17Hoe lang speelt Nick Kuipers nog bij MVV? Dat is de vraag na een avond waarin hij een visitekaartje afgaf aan Bolton Wanderers dat met zes man was afgereisd naar Maastricht om de 22-jarige verdediger eventueel in te kunnen lijfen. De Engelsen zagen de Maastrichtenaar in de Geusselt de beslissende pass geven waarmee MVV de verdiende 1-0 zege in de wacht sleepte tegen het vooraf sterker geachte Almere City FC.
Het kan hard gaan. Nick Kuipers, sinds 2010 uitkomend voor MVV, is aan een sterk seizoen bezig. De 22-jarige kopsterke verdediger, die zich vooral dit seizoen ook steeds vaker voorin meldt, wordt al een tijdje gevolgd door het Engelse Bolton Wanderers. Een zes man sterke delegatie van de club die uitkomt in de Championship League uitkomt, keek vanavond naar de verrichtingen van de Maastrichtenaar die tijdens de winterstop ‘stage’ liep bij de club die een treetje onder de Premier League speelt. Ze zagen een Kuipers die niet alleen verdedigend zijn mannetje stond. Twee keer was Kuipers in de 1e helft zelf dichtbij een doelpunt. In de 20e minuut waagde hij een poging de doelman van de gasten te verschalken met een verre boogbal die de goalie ternauwernood wist te keren. Nog geen tien minuten later kopte Kuipers uit een corner het leer snoeihard in, waarbij de bal rakelings naast ging. De Engelse gasten moeten vanaf de tribune tevreden hebben toegekeken.
De eerste helft deed het publiek zowiezo meteen rechtop zitten. Beide ploegen begonnen fel aan de wedstrijd. De eerste grote kans was in de 10e minuut voor Sven Braken, die echter oog in oog met de keeper hoog over schoot. Beide team kregen kansjes, Almere kwam regelmatig in de buurt vasn Coppens, maar het was MVv dat het meeste gevaar stichte.
In de 2e helft onspont zich een schouwspel dat na een niet onaardige 1e helft wat meer vermaak bood. In de 65e minuut moeten ook de Engelse gasten uit Bolton hebben opgeveerd bij de 1-0 voor MVV. Het was uitgerekend de man die ze volgden, Nick Kuipers, die met een bekeken lange bal Sven Braken wist te vinden. deze kopte onberispelijk binnen. De feestvreugde was daarbij zo groot dat enkele fans van MVV hun bovenlichamen hadden ontbloot.
Wat volgde waren de traditionele spannende tien slotminuten. Almere deed wanhoopspogingen waarin MVV overeind bleef.
Na afloop werd Dalian Maatsen uitgeroepen tot man off the match, maar het is Nick Kuipers die er de meeste aanspraak op maakt om zich rijk te kunnen rekenen. In principe blijft Kuipers tot het eind van het seizoen bij MVV. Maar bij de zes leden tellende Engelse delegatie moet vast en zeker ook de penningmeester hebben gezeten, in het geval Bolton Kuipers eerder al wil lospeuteren. Het vertrek van Kuipers zou een aderlating zijn voor de Maastrichtenaren, maar financieel kan het er enkel bij winnen.
bron : gezien.nl
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 15:25Nick Kuipers (22) mag nog altijd hopen op een overgang naar Bolton Wanderers. De verdediger van MVV Maastricht werd afgelopen vrijdag, tijdens de 1-0 thuiszege op Almere City, bekeken door een delegatie van de Engelse Championship-club.
Onlangs liet Kuipers al een goede indruk achter tijdens een stage. 'Ze waren heel positief over mij, vonden dat ik me snel aanpaste aan het hogere niveau', zegt de Maastrichtenaar tegen Voetbal International. 'Ook scoorde ik goed in alle metingen en testen.'
Na de wedstrijd tegen Almere kreeg de fysiek sterke Kuipers eveneens complimenten. 'De scout van Bolton zei dat ik goed had gespeeld. En nu zit ik min of meer in de wachtkamer. Hopelijk nemen ze snel contact op met MVV.'
Naar verluidt is Bolton toch nog niet helemaal overtuigd en overwegen ze Kuipers nogmaals voor een proefperiode uit te nodigen. Mogelijk haalt de middenmoter op het tweede Engelse niveau hem transfervrij op in de zomer.
'Ik weet niet wat het plan is. Wel weet ik nu zeker wat mijn droom is: voetballen in Engeland. Maar ik heb geduld, als het nodig is maak ik een tussenstap. In ieder geval wil ik heel graag naar een club waar ik me verder kan ontwikkelen. Is het niet nu, dan in de zomer.' Naast Bolton Wanderers heeft ook de Belgische Eersteklasser KV Mechelen concrete belangstelling voor Kuipers.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 15:34Boe is dat feeske? wrote: Kuipers in wachtkamer voor droomtransfer naar Engeland
Nick Kuipers (22) mag nog altijd hopen op een overgang naar Bolton Wanderers. De verdediger van MVV Maastricht werd afgelopen vrijdag, tijdens de 1-0 thuiszege op Almere City, bekeken door een delegatie van de Engelse Championship-club.
Onlangs liet Kuipers al een goede indruk achter tijdens een stage. 'Ze waren heel positief over mij, vonden dat ik me snel aanpaste aan het hogere niveau', zegt de Maastrichtenaar tegen Voetbal International. 'Ook scoorde ik goed in alle metingen en testen.'
Na de wedstrijd tegen Almere kreeg de fysiek sterke Kuipers eveneens complimenten. 'De scout van Bolton zei dat ik goed had gespeeld. En nu zit ik min of meer in de wachtkamer. Hopelijk nemen ze snel contact op met MVV.'
Naar verluidt is Bolton toch nog niet helemaal overtuigd en overwegen ze Kuipers nogmaals voor een proefperiode uit te nodigen. Mogelijk haalt de middenmoter op het tweede Engelse niveau hem transfervrij op in de zomer.
'Ik weet niet wat het plan is. Wel weet ik nu zeker wat mijn droom is: voetballen in Engeland. Maar ik heb geduld, als het nodig is maak ik een tussenstap. In ieder geval wil ik heel graag naar een club waar ik me verder kan ontwikkelen. Is het niet nu, dan in de zomer.' Naast Bolton Wanderers heeft ook de Belgische Eersteklasser KV Mechelen concrete belangstelling voor Kuipers.
Maw: Zwaak gelöl dus, ze wèlle 'm allein es 't gratis is. 't Zien zjus hollenders.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 16:02 - 22 Jan 2015 16:04MVVke wrote:Boe is dat feeske? wrote: Kuipers in wachtkamer voor droomtransfer naar Engeland
Nick Kuipers (22) mag nog altijd hopen op een overgang naar Bolton Wanderers. De verdediger van MVV Maastricht werd afgelopen vrijdag, tijdens de 1-0 thuiszege op Almere City, bekeken door een delegatie van de Engelse Championship-club.
Maw: Zwaak gelöl dus, ze wèlle 'm allein es 't gratis is. 't Zien zjus hollenders.
Dan moet MVV hem gewoon een tweejarig contract aanbieden met de afspraak (clausule) dat hij meedeelt in de transfersom, zodat MVV een redelijke prijs kan vangen en hem niet transfervrij de deur uit moet laten gaan!
Als een club wel degelijk in hem geïnteresseerd is, en hij is het meer dan waard, dan betalen ze wel die 2 tot 5 ton :
zo makkelijk vind je namelijk niet een goede stevige en degelijke verdediger.
En uzze Nick heet 't materaal um langzaam te riepe en door te greuje tot mesjiens 'nne tweede Jaap Stam ...

Daan zien die paar ton " peanuts " !
- MVVke
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 16:08 - 22 Jan 2015 16:08les rouges blancs wrote:MVVke wrote:Boe is dat feeske? wrote: Kuipers in wachtkamer voor droomtransfer naar Engeland
Dan moet MVV hem gewoon een tweejarig contract aanbieden met de afspraak (clausule) dat hij meedeelt in de transfersom, zodat MVV een redelijke prijs kan vangen en hem niet transfervrij de deur uit moet laten gaan!
Als een club wel degelijk in hem geïnteresseerd is, en hij is het meer dan waard, dan betalen ze wel die 2 tot 5 ton :
zo makkelijk vind je namelijk niet een goede stevige en degelijke verdediger.
En uzze Nick heet 't materaal um langzaam te riepe en door te greuje tot mesjiens 'nne tweede Jaap Stam ...
Daan zien die paar ton " peanuts " !
Dao teiken 'ch veur! Stèl die constructie mer 'ns veur aon de club :thumbsup:
- Jacques
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 16:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2015 16:37Jacques wrote: Via via gehoord, dus denk er van wat je wilt, maar Nick tekent sowieso niet bij bij MVV, die wilt naar Engeland.
In mijn voorstel gaat hij ook gewoon naar Engeland, alleen vangt hij een tot twee ( misschien zelfs drie) ton tekengeld, dat is meer dan bij een transfervrije overgang. Als hij bovendien die een tot twee ton in de Kanaaleilanden (Jersey of Guernsey) onerdbrengt is hij er ook belastingtechnisch beter af...

Als zijn zakenwaanemer dat effe op papier laat zetten, tekent hij wel bij...