Nick Kuipers
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: Nick Kuipers
03 Feb 2015 00:34Als ik Nick was, kon Bolton de pot op en koos ik voor een andere club komende zomer, als ze nu al spelletjes met je spelen. (Svp niet Aachen-Noord)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
03 Feb 2015 00:42 - 03 Feb 2015 00:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2015 07:33Iemand die precies kan zeggen hoe het met een opleidingsvergoeding nu zit? Las gisteren ergens op de site van KNVB dat deze ongeveer 1.500 is per jaar dat iemand voor een club heeft gespeeld met een maximum van 16.000 ongeveer. Zijn toch andere bedragen dan wat hier eerst voorbij kwamen.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2015 10:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2015 11:09Hartmans1973 wrote: Nick moet gewoon bijtekenen voor 2 jaar waar is hij bang voor als hij goed is en dat is hij komt hij toch wel aan zijn droomtransfer.
En dan verdienen wij als MVV zijnde er ook nog wat aan MVV moet gewoon met hem afspreken dat ze alle medewerking geven als er een club komt.
Oftewel een clausule in het contract opnemen. Zo heeft Kuipers de zekerheid dat hij kan vertrekken wanneer hij wil en MVV de zekerheid dat ze een bedrag er aan overhouden. Grote kans echter dat Kuipers niet meer bijtekent, zeker niet als het MVV zijn schuld is dat de transfer is afgeketst. Overigens, als dat daadwerkelijk het geval is, zijn ze toch belachelijk bezig. Hier had de club onvoorzien 2 ton (?) binnen kunnen halen. We staan 17e en degraderen gaat dit seizoen niet. Dan haal je desnoods een reservespeler van Almere om dat half seizoen uit te kunnen spelen achterin.. Van die ''kleine'' bedragen moet een club als MVV het juist hebben..
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2015 11:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2015 11:25Mocht er in juli 2015 nog geen club voor Nick zijn gekomen, dan maak je kans dat Nick bijtekent. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij geen nieuwe club vindt.
De discussie over of MVV dom is geweest... lastig. Was Nick drie weken geleden al gegaan, dan hadden ongetwijfeld mensen hier geroepen dat we hem tot na MVV - Roda hadden moeten houden of dat er meer geld had in gezeten. Daarnaast kun je je ernstig afvragen of Bolton Nick wel echt nu al wilde hebben. Hij is daar meedere dagen geweest, maar blijkbaar niet meteen even medisch gekeurd? Mogelijkheid: Bolton heeft Nick gewoon lekker willen maken om hem transfervrij op te pikken na dit seizoen.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
03 Feb 2015 11:37Laten we eerst even wachten op de uitleg van het bestuur. Ik houd het donkerbruine gevoel dat de houding van Nol H. hiermee iets te maken kan hebben.Ben Salemans wrote: Als het zo gegaan is zoals Peter Pan schetst, dan mogen de betrokken MVV-bestuurders zich flink achter de oren krabben. Het heeft er de schijn van - ik weet het niet zeker - dat er vanaf MVV-kant flink geblunderd is en dat daardoor de transfer van Kuipers naar Bolton Wanderers is afgeketst. Maar misschien speelt Bolton wel een raar spelletje, zoals Houten Gerard beweert! Dan treft het bestuur geen blaam!
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
03 Feb 2015 12:21Dit gebeurt bij iedere club eredivisie of jupiler leaque in ieder land dat heet professioneel bezig zijn en geloof in eigen kunnen hebben als speler zijnde.
Spreekt echt vertrouwen uit als clubs je alleen willen als je gratis bent dan weet je wel wat er met je gebeurt op een enkeling na.
Nick geloof in jezelf teken gewoon bij als er dan een club komt willen ze ook echt iets met je en die kans gaat er echt wel komen.
- glowwie
-
- Premium Member
-
03 Feb 2015 12:45Bij mij thuis is 0 toch nog steeds minder dan welk aanbod ook,maar het blijkt dat MVV momenteel geen geld nodig heeft leuk om te weten.
Dus Nick trek aan het eind van het seizoen een lange neus naar MVV en je mag voor niks vertrekken.
Denk maar niet dat Nick ook maar voor een maand extra tekend.
- houtengerard
-
- Administrator
-
03 Feb 2015 13:04Maar ik denk dat het probleem dit keer bij Bolton ligt.
Zo niet, mogen ze een ontslagronde gaan houden bij MVV.. Want dan duperen ze wederom 3500 klanten en hun eigen speler. Maar laten we daar niet vanuit gaan. Bolton speelt gewoon een spelletje met Nick, of die journalist verdraaid het hele verhaal.
Ik ben benieuwd naar de officiële verklaring van MVV.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
03 Feb 2015 13:18Ik ook. Alleen denk ik niet dat die er zal komen.houtengerard wrote: Ik ben benieuwd naar de officiële verklaring van MVV.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- houtengerard
-
- Administrator
-
03 Feb 2015 13:22Ik vrees het ook, maar daar heb je normaal journalisten voor die Elsen, Kuipers of Bolton gaan bellen en de druk opvoeren. Maar het blijft verdacht stil..Sjotelsplak wrote:Ik ook. Alleen denk ik niet dat die er zal komen.houtengerard wrote: Ik ben benieuwd naar de officiële verklaring van MVV.
Kunnen ze een keer een primeur hebben bij 1Limburg, doen ze het niet..