Nick Kuipers
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: Nick Kuipers
05 Feb 2015 20:16 - 05 Feb 2015 20:17Met alle respect voor Nick, ik zie hem graag voetballen, maar blijf weg uit Engeland met zo'n kleine bagage. Kies voor een leuke carrière bij een eredivisionist of JL-Pro League, doe wat ervaring op, mochten ze daar je talenten zien. Vanuit daar is het een stabielere weg de zee over. Dan dat je tussen de Engelse spelershandel maffia komt, ergens in een vergeten divisie met heimwee.
Geloof maar dat MVV dat geld gepakt had, als ze vertrouwen hadden in de koper. Ik hoef ook geen tegoedbonnen meer van de V&D, daar kan ik over een paar dagen niks meer mee. Ron Elsen sprak op TV Limburg de verwachtingen uit dat Nick weg zou gaan die avond, dus toen stond de deur open bij MVV. Helaas kwam er niemand concreet. Nu heeft MVV gelukkig nog een half jaar plezier van Nick. Anders hadden ze hem geruild tegen een hoop beloftes en uiteindelijk een juridisch getouwtrek, waar ze toch geen geld voor hebben om die te winnen, mocht Bolton haar beloften niet nakomen. Zou het dat risico waard zijn geweest? Een verdediger minder bij het sluiten van de transfermarkt,geen cent in handen en Nick als wed-paard. Dat zou in mijn ogen een hele slechte deal zijn geweest.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
07 Feb 2015 22:11Us Clubke wrote:Aloy Agu wrote:Roei baank wrote: Justement Hartmans. Vooropgesteld dat het voor Nick jammer is dat zijn transfer niet is doorgegaan, vind ik dat MVV zich zeer coulant heeft opgesteld. Tegenwoordig worden spelers eerst gek gemaakt door een club met bedragen en daarna bieden ze un boulet bij de onderhandelingen tussen de clubs. Daarnaast komen ze ook nog met allerlei constructies. Zeer respectloos met als gevolg dat teleurstelling overheerst bij alle partijen behalve bij hen. Soit. Als Nick zich zo blijft ontwikkelen zal de belangstelling alleen maar toenemen. #NickVreetZeOp.
Roei baank, Nu sla je toch echt wartaal uit. Nick heeft van Bolton een stage aangeboden gekregen Nick heeft deze aangevraagd bij MVV. Maar MVV vond het niet nodig waarbij Nick nog net geen smeelbede heeft gedaan bij het MVV bestuur.
Vanaf dat moment Heeft MVV alleen maar tegen gewerkt ipv mee gewerkt. Als MVV bijna € 250.000 kan krijgen voor Nick. Dan zeg ik figuurlijk "inpakken met strik erom en op de boot naar England. Buiten het geld wat MVV misloopt was het een positieve exposure geweest omdat het een speler uit eigen jeugd is die je kan verkopen. Nauwelijks afschrijving. Buiten dat mag je als MVV deze carrière boost van Nïck niet belemmeren. Hier zijn alleen maar verliezers.
Alleen kreeg mvv niks betaald, maar alleen via ingewikkelde constructies als dit en dat, dan krijgt mvv ooit iets....bolton heeft echter geen geld meer dus zal mvv kunnen fluiten naar het geld. Resultaat mvv speler kwijt en ziet er nooit meer een euro voor terug. Dan nog maar een half jaar bij mvv en dan is hij ook transfer vrij. Wellicht met de andere aanwinsten nig goed voor een stunt in de laatste perioden.
Dus weldegelijk goede beslissing om geen zaken te doen.
Zoals zo vaak gezegd is de transparantie van dit MVV bestuur ver te zoeken. Heeft MVV dat dan aan Nick gemeld?
Maar MVV houdt liever de keken op elkaar laat iedereen in ongewis.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
08 Feb 2015 11:59 - 08 Feb 2015 12:03Aloy Agu wrote:Us Clubke wrote:Aloy Agu wrote:Roei baank wrote: Justement Hartmans. Vooropgesteld dat het voor Nick jammer is dat zijn transfer niet is doorgegaan, vind ik dat MVV zich zeer coulant heeft opgesteld. Tegenwoordig worden spelers eerst gek gemaakt door een club met bedragen en daarna bieden ze un boulet bij de onderhandelingen tussen de clubs. Daarnaast komen ze ook nog met allerlei constructies. Zeer respectloos met als gevolg dat teleurstelling overheerst bij alle partijen behalve bij hen. Soit. Als Nick zich zo blijft ontwikkelen zal de belangstelling alleen maar toenemen. #NickVreetZeOp.
Roei baank, Nu sla je toch echt wartaal uit. Nick heeft van Bolton een stage aangeboden gekregen Nick heeft deze aangevraagd bij MVV. Maar MVV vond het niet nodig waarbij Nick nog net geen smeelbede heeft gedaan bij het MVV bestuur.
Vanaf dat moment Heeft MVV alleen maar tegen gewerkt ipv mee gewerkt. Als MVV bijna € 250.000 kan krijgen voor Nick. Dan zeg ik figuurlijk "inpakken met strik erom en op de boot naar England. Buiten het geld wat MVV misloopt was het een positieve exposure geweest omdat het een speler uit eigen jeugd is die je kan verkopen. Nauwelijks afschrijving. Buiten dat mag je als MVV deze carrière boost van Nïck niet belemmeren. Hier zijn alleen maar verliezers.
Alleen kreeg mvv niks betaald, maar alleen via ingewikkelde constructies als dit en dat, dan krijgt mvv ooit iets....bolton heeft echter geen geld meer dus zal mvv kunnen fluiten naar het geld. Resultaat mvv speler kwijt en ziet er nooit meer een euro voor terug. Dan nog maar een half jaar bij mvv en dan is hij ook transfer vrij. Wellicht met de andere aanwinsten nig goed voor een stunt in de laatste perioden.
Dus weldegelijk goede beslissing om geen zaken te doen.
Zoals zo vaak gezegd is de transparantie van dit MVV bestuur ver te zoeken. Heeft MVV dat dan aan Nick gemeld?
Maar MVV houdt liever de keken op elkaar laat iedereen in ongewis.
Ik denk dat we dit onderwerp beter laten rusten, want in deze zaak valt het bestuur totaal niets te verwijten...integendeel.
Helaas kent dit verhaal geen winnaars en is het uiterst jammer dat Nick een teleurstelling te verwerken heeft.
Wel heeft hij ( en dat geldt ook voor MVV, vooral hun zwijgen nu, om niet extra zout in de wonden te wrijven en niet in de stront te blijven roeren, als je de details kent) zich uitstekend en uiterst professioneel opgesteld, waarvoor mijn respect en dank aan zowel Nick als MVV . :applaus:
Helaas hebben een aantal betrokkenen een spelletje gespeeld met Nick en ook MVV als slachtoffer. Laten we hopen dat hij een contract tekent, los van het feit of hij wel of niet vertrekt.
Tot dan blijf ik van hem genieten tijdens de wedstrijden en zijn houding op de training :thumbsup:
Maar dit laatste (training)kan ook niet anders met die lieve maar oh zo kritische granpeer als volger en vaste bezoeker van de trainingen , die de boel in de gaten houdt. :thumbsup:
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2015 13:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
18 Feb 2015 13:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
18 Feb 2015 14:12Ik vermoed dat hier iets anders speelt zoals een transactiezekerheid.
Nick zal zeer zeker teleurgesteld zijn, maar dat MVV hier de boosdoener is geloof ik niet.
Misschien toch als bestuur hierover naar buiten treden om duidelijkheid te scheppen, als het wel een fout van MVV is, kunnen ze beter eerlijk zijn naar hun achterban.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2015 14:29 - 18 Feb 2015 14:29Als de heren Kuipers en Moustafa zo goed zijn als sommigen zeggen hier, wie hebben dan al die goals op hun conto? Ik zou zeggen, Moustafa mag blijven maar de rest vervangen. Wel bedanken voor de inzet al die jaren!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2015 14:34Het zou niet de eerste keer zijn dat er fouten worden gemaakt.
En aangezien ze niet mer een verklaring komen sterkt dit het vermoeden aan.
In mijn ogen had MVV ongeacht het bedrag wat geboden werd Nick moeten verkopen.
Geld is altijd beter als geen geld, dus ik begrijp de redenatie van MVV niet.
Het seizoen zelf valt toch niet te redden. ( behalve de winst op roda natuurlijk )
Daarom is in mijn ogen iedere extra cent meegenomen.
Daarom zie ik ook geen enkele reden om 100 000 of 150 000 of hoger af te wijzen.
reden:
1: Het jaar salaris van Nick komt niet boven de 50 k uit dus haal je er altijd winst uit.
2: MVV kan iedere cent goed gebruiken.
3: het seizoen is toch al verloren, we kunnen niet degraderen dus of safe spelen hoeft niet.
4: Waarom zou die vader zulke verhalen verzinnen....
Ik zou dan ook graag van MVV een eerlijke reactie horen waarom dit niet is doorgegaan.
Ook al was het niet zeker of ze het konden betalen, nu hebben we niks nada noppes gekregen.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2015 14:35Ik ben er heilig van overtuigd dat als Bolton €300.000 cash op tafel had gelegd, dat MVV meteen een strik om Nick had gedaan.
Natuurlijk blijft het altijd sneu voor Nick zelf. Iedereen gunde hem deze transfer. Een jongensdroom die net niet uitkomt.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2015 15:50Die vader was dronken(carnaval) als hij dit al heeft gezegd.Mie leef Mestreech wrote: Gister had een vriend van me gesproken met Nick's vader. MVV wou €400.000,-, Bolton bood €300.000,-. MVV heeft het bij Nick verpest en gaat komende zomer transfervrij de deur uit. Ook zou Kjell Knops vertrekken.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
18 Feb 2015 18:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
19 Feb 2015 11:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
19 Feb 2015 12:32Deze getallen kloppen niet. Het bod van Bolton was een aanfluiting en veel malen lager dan die 300.000.Mie leef Mestreech wrote: Gister had een vriend van me gesproken met Nick's vader. MVV wou €400.000,-, Bolton bood €300.000,-. MVV heeft het bij Nick verpest en gaat komende zomer transfervrij de deur uit. Ook zou Kjell Knops vertrekken.
En ja, ook in de voorwaarden zat er iets raars.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2015 12:45Na dit seizoen vangen we niks voor Nick, dan had ik liever 20 000 gezien of 80 000 of iets in plaats van niets,
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
19 Feb 2015 13:53Please Log in or Create an account to join the conversation.