Nick Kuipers
- You Are
-
- Elite Member
-
Re: Nick Kuipers
19 Feb 2015 14:13En we hebben het over Nicky Kuipers.. gewoon een basic verdediger met af en toe een uitschieter.
Bolton heeft spelletjes proberen te spelen met Kuipers en met MVV , maar MVV is gelukkig niet erin getrapt..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Smirnoff
-
- Senior Member
-
19 Feb 2015 15:05Dat Bolton daardoor geen bankgarantie kon overleggen lijkt me het meest waarschijnlijke argument.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
21 Feb 2015 07:24Van dit soort spelers moet je maar afwachten of ze elders slagen. Voor MVV wel heel bruikbaar.
- Meeser
-
- Premium Member
-
21 Feb 2015 08:39Als hij weg gaat dan zal Mvv toch wel zo,n 40.000 euro opleidingskosten krijgen neem ik aan.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
22 Feb 2015 07:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
15 Jun 2015 13:48 - 15 Jun 2015 13:57Nu nog iemand halen met ervaring achterin, die met de kuiper de nul gaat houden. Een stofzuiger achterin voor de dribbelkoningen was vorig seizoen een groot gemis, dat is waar Nick zijn zwakke kant ligt, bonken en ruimen dat kan ie als de beste en heb je ook nodig. Hopelijk heeft hij komende seizoenen meer geluk in de afwerkingen bij corners, hij had echt meer verdiend. Twee doelpunten op 115 wedstrijden is best weinig in die verhouding, maar het zat hem ook niet mee, paal, lat, katachtige keeper, of nipt over. Als hij dat puntje krijgt bijgeschaafd is het een zeer robuuste verdediger, die zijn stempel kan drukken op wedstrijden.
Het is ook positief dat jeugdspelers weer vertrouwen hebben in MVV. Dat geeft de burger moed.
- Robin
-
- Elite Member
-
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2015 16:38 - 15 Jun 2015 16:47houtengerard wrote: Sjiek dat Nick blijft. Gelukkig heeft hij zich niet gek laten maken met loze beloftes uit Engeland. Twee jaar is een mooie tijd om jezelf in de etalage te spelen voor andere clubs.
Nu nog iemand halen met ervaring achterin, die met de kuiper de nul gaat houden. Een stofzuiger achterin voor de dribbelkoningen was vorig seizoen een groot gemis, dat is waar Nick zijn zwakke kant ligt, bonken en ruimen dat kan ie als de beste en heb je ook nodig. Hopelijk heeft hij komende seizoenen meer geluk in de afwerkingen bij corners, hij had echt meer verdiend. Twee doelpunten op 115 wedstrijden is best weinig in die verhouding, maar het zat hem ook niet mee, paal, lat, katachtige keeper, of nipt over. Als hij dat puntje krijgt bijgeschaafd is het een zeer robuuste verdediger, die zijn stempel kan drukken op wedstrijden.
Het is ook positief dat jeugdspelers weer vertrouwen hebben in MVV. Dat geeft de burger moed.
Ben ook blij dat de Kuuper blijft, maar die loze beloftes kwamen niet uit de UK maar was "self inflicted" door in zee te gaan met een dubieuze makelaar.
"Soit " zou Roejbaank zeggen, wat nu telt is.....we hebben een zekerheidje achter.
Ik hoop dat de technische staf verder met individuele training gaat zoals Ruijs dat deed en daarmee de groei en vooruitgang inzette.
Aan zwakke kanten kun je werken, maar belangrijk is dat hij verdedigend op de been blijft.
Voor mij hoeft hij geen Beckenbauer te worden en een Jaap Stammetje is ook goed.
Met dat type verdedigers hebben we bij MVV al tientallen jaren goede ervaringen mee.
Ik zou daarom ook graag " Lerang " (Castelana) graag terugzien...samen met Nick ... :thumbsup:
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
21 Jun 2015 16:06Bolton gaat toch weer voor Nick Kuipers
Bolton Wanderers gaat toch weer een poging wagen verdediger Nick Kuipers lost te weken bij MVV. Dat meldt The Sun. Kuipers tekende onlangs bij in Maastricht, voor twee seizoenen zelfs, maar dat zou manager Neil Lennon er niet van weerhouden Kuipers alsnog naar de club uit de Championship te halen. Ook in januari van dit jaar meldde Bolton zich al bij MVV.
www.destentor.nl/algemeen/sport/voetbal/...maastricht-1.5017846
- Smirnoff
-
- Senior Member
-
21 Jun 2015 16:09 - 21 Jun 2015 16:15Twee jaar contract moet gewoon voor een mooi bedrag afgekocht worden , en uiteraard meteen afrekenen .
Bij een goed bod met garanties is Nick Kuipers dan niet te houden.
Wellicht behoord een oefenduel met Bolton , in de Geusselt, ook nog tot mogelijkheden
- seppo
-
- Platinum Member
-
21 Jun 2015 16:13Kuipers has been a long term target for Wanderers boss Neil Lennon and spent time on trial with the club back in January, although newspaper reports last week claimed any hope of striking a deal was off due to the player committing his future to his hometown team.
However, latest speculation, printed in Sunday's edition of The Sun, claims Kuipers remains available at the same fee the Trotters agreed to earlier in the year and that the 22-year-old is due to link up with the club for pre-season training when Lennon's squad travel to Austria next month.
Since making his debut in the 2010/11 campaign, Kuipers has since gone on to make 122 appearances and score two goals for the Eerste Divisie side.
www.burndenaces.co.uk/2015/06/21/nick-ku...season-training.html
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
21 Jun 2015 16:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
22 Jun 2015 08:28Vervolgens nog er aan toevoegen dat ik via google helemaal geen artikel in The Sun on Sunday kan vinden waar dit in staat. Ik moet meteen bekennen dat die website niet lekker draait hier. Dus zou daaraan kunnen liggen. Maar kortom: er is genoeg reden om aan te nemen dat dit gerucht onzin is.
Dat gezegd hebbende doe ik toch even alsof het echt waar is. Kan iemand me uitleggen waarom Bolton dat in hemelsnaam zou doen? Ze hadden Nick precies een week geleden nog transfervrij kunnen halen. Ja, dan moeten ze geloof ik ook een opleidingsvergoeding betalen, maar dat gaat om enkele tienduizenden euro's. Nu Nick een contract heeft, zal MVV toch al gauw anderhalve ton of zo vragen. Ik weiger te geloven dat Bolton zo gemakkelijk met geld smijt.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
22 Jun 2015 18:59Please Log in or Create an account to join the conversation.