Mijn stem gaat vandaag toch naar Ciranni. Goed in de opbouw, heerlijke acties en sterk verdedigend mijn ogen.
Verrips : enkele goede reddingen, maar ik vind persoonlijk dat hij bij de 1-2 uit zijn doel moet komen.
Ciranni: lekkere acties, goed verdedigend alleen soms wat makkelijker denken. Genot dat hij nog een jaar is gebleven.
Mmaae: Wat al is gezegd : erg sterk met aanvallend koppen, maar maakt ook nog zijn foutjes. Dit is een jongen wat nog moet leren en alleen maar kan groeien bij ons.
Pereira: degelijke pot. Stond zijn mannetje, had eigenlijk wel verwacht dat hij het met die kwal van een nummer 9 aan de stok zou krijgen. Heeft zich professioneel gedragen.
Janssens: verdedigend sterk, aanvallend gisteren zeer zwak. Veel ballen te slap, in de voet van de tegenstander etc. Zijn werklust ontbreekt echter totaal niet.
Loshaj: totaal ander type dan Ippel. Zo rustig, overzicht, mannetje uitspelen en spel verleggen. Het gaat me niet verbazen als Schrooijen aan hem zijn plaats gaat kwijtraken, al weet ik natuurlijk niet hoe hij het op de flank gaat doen.
Nys: Zoals altijd hardwerkend, nuttig, maar ik vind hem de laatste tijd zo geiriteerd naar de scheids toe ( nu viel dit gisteren wel te begrijpen).
Schrooijen : totaal niet de speler van vorig jaar. Krijgt ook minder ballen. Geef hem de bal rand 16 en hij levert een keurige voorzet af, daar niet van. Maar zijn loopacties worden niet begrepen/bereikt .
Okita: Gisteren zeer ongelukkig. Leek er ook na 70 minuten doorheen te zitten, maar kan altijd nog een actie uit die dunne beentjes van hem toveren. Wellicht dat hij toch nog net iets meer dan de andere jongens aan dit niveau moet wennen.
Koolhof: de hele tijd jagen, lekkere balletjes al had hij wel een doelpunt moeten maken. Je kon wel zien dat hij met dit niveau makkelijk mee kan.
Ogunjimi: Gisteren zag je toch wat deze spits allemaal kan. Goede loopacties, balletjes aannemen en doorgeven, had zichzelf moeten belonen met een doelpunt.
12e maan :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: Jacques
Please Log in or Create an account to join the conversation.