>
Ontvangen bedankjes 2147
Verrips |
|
Geen stemmen | 0% |
Okita |
|
2 | 5.4% |
Yildirim |
|
Geen stemmen | 0% |
Shermaine Martina |
|
Geen stemmen | 0% |
Rijkskanselier Higler |
|
6 | 16.2% |
Ciranni |
|
Geen stemmen | 0% |
Mmaee |
|
2 | 5.4% |
Pereira |
|
3 | 8.1% |
Nys |
|
20 | 54.1% |
Loshaj |
|
Geen stemmen | 0% |
Koolhof |
|
1 | 2.7% |
Janssens |
|
3 | 8.1% |
Schroijen |
|
Geen stemmen | 0% |
Totaal aantal stemmers: 37 ( Frank Salemans, Lassie80, Brökske, daan4suz, Ben Salemans ) Lees verder
Bieske, Huib, opadiehard, Jacques, johan, MVV4life, jeoff, SPQMT, Boschpoort, bokkesprongen, jovkle, Sjappie, peeke, Zoewiezoe, Fabrice, Sandro, Maikelll043, mvvke4life, Schapendonk, M-MVV, les rouges blancs, jasonke7, Boer458, ouwe rot, Karakter, john68, Tuor, ASR, Boys_in_Red, Sjonnie, MVVke, houtengerard
|
|||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het gaat hier om onze spelers, daar moet je Higler niet aan toevoegen. Die speelde bij Cambuur.houtengerard schreef : Ik had natuurlijk kunnen weten dat het misbruikt ging worden. Het was trouwens een respectabele titel tot 1933, totdat de laatste die hem droeg hem verkeerd benutte en men de titel naar bondskanselier veranderde vanwege de nieuwe staatsvorm. Maar het is inderdaad niet netjes van mij om zijn naam te noemen in een rij van respectabele voetballers die wel een wedstrijd kunnen aanvoelen.
Elke stem op de scheidsrechter is een stem die naar een speler hoort te gaan. Dus stem daar dan ook svp op. Anders start ik de poll wel even opnieuw als dat niet lukt, dan heeft hij die inmiddels ook ontregeld.