MVV fanstore nu online

15 nov 2013 16:37
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
MVV fanstore nu online #1
De officiële MVV Maastricht Fanstore is ontstaan uit een samenwerking tussen Veer Zien MVV en Supportersclub MVV Maastricht. Doel van de webshop is om de zichtbaarheid van de merken MVV Maastricht en Veer Zien MVV te vergroten en door middel van de actieve verkoop van merchandise artikelen MVV Maastricht financieel te ondersteunen.
Het aanbod zal steeds verder uitbreiden. Wij zijn momenteel keihard aan het werk om nieuwe artikelen te ontwerpen. De artikelen in deze webshop zijn tevens op wedstrijddagen verkrijgbaar in de fanshop bij Stadion de Geusselt.

Ga naar MVVFanstore.nl

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Roei baank, mvv4ever, tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2013 19:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV fanstore nu online #2
Net een aantal artikelen op mijn verlanglijstje gezet voor de sinterklaassuprise. Een aantal leuke artikelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2013 23:48 16 nov 2013 23:50 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV fanstore nu online #3
Het begint warempel eindelijk op een echte profesionele voetbalclub te lijken :thumbsup:
Je hebt héél wat jaren (ik kom al sinds 2002 in Maastricht en bij MVV) niks leuks van MVV kunnen kopen in een speciale fanshop, behalve dan een sjaaltje of een shirtje, maar nu begint het er goed uit te zien :applaus:
Hopelijk kun je over tijdje ook dingen als een dekbedovertrek van MVV kopen om maar wat te noemen of een schoolagenda of handdoeken of laptop sleeves (bij amateurclub A.R.C. uit Alphen a/d Rijn verkopen ze dat zelfs, dan moet het bij een prof. betaald voetbalorganisatie als MVV toch ook gekocht kunnen worden?!)

Maar het begin is er en de site ziet er super goed en modern uit mijn complimenten daarvoor :thumbsup:
Vooral dat auto sjaaltje ga ik zeker een keer kopen zodra ik me eigen auto heb..
Keep on going MVV Maastricht & Veer zien MVV :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2013 19:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV fanstore nu online #4

Ekstertjj schreef : Het begint warempel eindelijk op een echte profesionele voetbalclub te lijken :thumbsup:
Je hebt héél wat jaren (ik kom al sinds 2002 in Maastricht en bij MVV) niks leuks van MVV kunnen kopen in een speciale fanshop, behalve dan een sjaaltje of een shirtje, maar nu begint het er goed uit te zien :applaus:
Hopelijk kun je over tijdje ook dingen als een dekbedovertrek van MVV kopen om maar wat te noemen of een schoolagenda of handdoeken of laptop sleeves (bij amateurclub A.R.C. uit Alphen a/d Rijn verkopen ze dat zelfs, dan moet het bij een prof. betaald voetbalorganisatie als MVV toch ook gekocht kunnen worden?!)

Maar het begin is er en de site ziet er super goed en modern uit mijn complimenten daarvoor :thumbsup:
Vooral dat auto sjaaltje ga ik zeker een keer kopen zodra ik me eigen auto heb..
Keep on going MVV Maastricht & Veer zien MVV :applaus:


Je moet er ook geld voor hebben om het in te kunnen kopen.
Je kunt wel allemaal spullen laten maken en alles maar als er geen geld voor is?
En als ze dekbed zouden doen (Wat ik ook aanjuich) dan moet je het in mijn ogen ook meteen goed doen ik heb zelf geen 1 persoonsdekbed dus zou dan ook wel 2 persoons aanschaffen maar ook daar ligt het aan kunnen ze het aanschaffen.


Maar desondanks zijn ze vind ik ook in mijn ogen goed bezig.
Afgelopen zondag weer paar dingen gekocht van MVV .
En vrijdag ga ik de stickersets aanschaffen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2013 22:55 20 nov 2013 23:00 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV fanstore nu online #5
Daar heb je gelijk in maar als een amateurclub al geld heeft voor dat soort dingen in te kunnen kopen dan moet dat bij een betaald voetbalclub (als MVV) toch ook zeker kunnen of zie ik dat verkeerd?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 11:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV fanstore nu online #6
Deze fanshop is opgezet door de supportersclub. Dus niet door MVV zelf. (die er uiteraard wel van profiteert)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2013 11:12
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV fanstore nu online #7

Boschpoort schreef : Deze fanshop is opgezet door de supportersclub. Dus niet door MVV zelf. (die er uiteraard wel van profiteert)


Kleine aanvulling. Supportersclub + Veer zien MVV.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.248 seconden