Zweit veur Leid
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
Zweit veur Leid
29 Dec 2013 16:40
De supportersclub is één van de partners van deze hardloopwedstrijd voor het goede doel.
Onbegrijpelijk dat er vanuit die kant nauwelijks ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Is toch ook een manier om het imago van MVV en haar supporters wat te verbeteren? Daarom bij deze een oproep om hieraan deel te nemen.
De deelnemers lopen over een vast circuit van 4 km door de Maastrichtse binnenstad. Deelnemers kunnen kiezen voor 1, 2 of 3 rondjes en daarmee een persoonlijke prestatie neerzetten. Deelname kost 25 euro en de supportersclub gaat zweiten voor project Overgewicht Buitenspel.
Meer info:
www.zweitveurleid.nl/
Onbegrijpelijk dat er vanuit die kant nauwelijks ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Is toch ook een manier om het imago van MVV en haar supporters wat te verbeteren? Daarom bij deze een oproep om hieraan deel te nemen.
De deelnemers lopen over een vast circuit van 4 km door de Maastrichtse binnenstad. Deelnemers kunnen kiezen voor 1, 2 of 3 rondjes en daarmee een persoonlijke prestatie neerzetten. Deelname kost 25 euro en de supportersclub gaat zweiten voor project Overgewicht Buitenspel.
Meer info:
www.zweitveurleid.nl/
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
Re: Zweit veur Leid
29 Dec 2013 18:11
Ben die dag met 3 jeugd elftallen bezig anders was ik zeker van de partij geweest.
Succes met deze actie,ik vind dat mvv toch te vaak in gebreke blijft als het gaat om via dit soort acties in de publiciteit te komen.
Nogmaals succes met deze actie...gr opa
.
Succes met deze actie,ik vind dat mvv toch te vaak in gebreke blijft als het gaat om via dit soort acties in de publiciteit te komen.
Nogmaals succes met deze actie...gr opa

....
- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 Jan 2014 08:51 - 02 Jan 2014 08:53
Boschpoort, kan ik mij zaterdag nog aanmelden? Ik weet nog niet of ik zaterdag moet werken en zal pas zaterdag zelf beslissen of ik kan meelopen of niet.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 02 Jan 2014 08:53 by Jacques.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 Jan 2014 09:10
Ik zie net dat ik gewoon handje contantje kan betalen zaterdag. Misschien tot dan, Boschpoort (en anderen)! Als ik ga, trek ik een MVV-shirtje aan :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
02 Jan 2014 20:09
Sorry Jacques, ik ben niet bij de organisatie betrokken. Ik ga wel meelopen. Voor het eerst van mijn leven doe ik aan een loopevenement mee.

- opadiehard
-
- Platinum Member
-
02 Jan 2014 21:57Boschpoort wrote: Sorry Jacques, ik ben niet bij de organisatie betrokken. Ik ga wel meelopen. Voor het eerst van mijn leven doe ik aan een loopevenement mee.
Dan is voor jou een rondje genoeg hahahaha...gr opa

....
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
05 Jan 2014 21:01 - 05 Jan 2014 21:02
Ondaanks ut feit tot de peblieke belangstelling langs ut parkoer get minder waor es veurig jaor
( boe kinne veer dit vaan...)
leete uzze speulers, staf ( sjoen gedoon Ron :thumbsup: ), uzze jäögd en supporters ziech good zien en leete ziech neet kinne. Foto's : www.zweitveurleid.nl/fotoalbum.html
Zellef höb iech neet met kinne doen mer uzze matadoore weer op twie plaotse towgejuigd. Mitch, Adnan en Rutjes waore nog tiedes ut letste röndsje in oetstekende kondissie en gaove miech 'nne "tumbs up" !
Sjiek gedoon jonges, gruuts op uuch !!! :applaus:
( boe kinne veer dit vaan...)
leete uzze speulers, staf ( sjoen gedoon Ron :thumbsup: ), uzze jäögd en supporters ziech good zien en leete ziech neet kinne. Foto's : www.zweitveurleid.nl/fotoalbum.html
Zellef höb iech neet met kinne doen mer uzze matadoore weer op twie plaotse towgejuigd. Mitch, Adnan en Rutjes waore nog tiedes ut letste röndsje in oetstekende kondissie en gaove miech 'nne "tumbs up" !
Sjiek gedoon jonges, gruuts op uuch !!! :applaus:
Last edit: 05 Jan 2014 21:02 by les rouges blancs.
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
06 Jan 2014 09:07
Op dit moment staan er alleen nog foto's van 2013 op de site.
Was een leuk evenement al had de organisatie wel wat beter gekund hier en daar.
Was een leuk evenement al had de organisatie wel wat beter gekund hier en daar.
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
06 Jan 2015 15:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jan 2015 16:48
Bijna 90.000 euro voor zweet veur leid.gisteren.
Klasse.voor die allemaal mee lopen
Geen woorden maar daden.
Klasse.voor die allemaal mee lopen
Geen woorden maar daden.
Time to create page: 0.274 seconds