>
Ontvangen bedankjes 109
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lambik schreef : Vraag 2 : in 1977 hebben wij de naam Angel Side bedacht.
pinobel schreef :
Je zegt; "wij". Dan moet ik je 100% zeker kennen want ik was ook een van de medeoprichters. Weet je ook nog wie het Angelside-embleem toen heeft ontworpen?
les rouges blancs schreef :
pinobel schreef :
Je zegt; "wij". Dan moet ik je 100% zeker kennen want ik was ook een van de medeoprichters. Weet je ook nog wie het Angelside-embleem toen heeft ontworpen?
de naom kin wel oet 77 zien, mer ....es iech miech good rappeleer ...veer waore al in 74 -75 met zien alle aon de geng....
en inderdaad Pinobel-Kowalikske waor toen ein vaan uzze veurmanne
Waor dat embleem neet vaan of door Connie bedach ?
Dee had toch es ierste altied zoe'n "colors" spijkerzjielleke met us embleem zo wie motorclubs hun "colors" höbbe. gevolg door aandere vaan us toen die dat aoch ginge draage.
De naom Angel Side koum aoch met door uzze maan oet Liverpool John Webb !
( wie veer es ein vaan de ierste YNWA zonge, laank veurtot die oet R'dam dat deeje, laot stoon die Tukkers )
les rouges blancs schreef :
pinobel schreef :
de naom kin wel oet 77 zien, mer ....es iech miech good rappeleer ...veer waore al in 74 -75 met zien alle aon de geng....
en inderdaad Pinobel-Kowalikske waor toen ein vaan uzze veurmanne
Waor dat embleem neet vaan of door Connie bedach ?
Dee had toch es ierste altied zoe'n "colors" spijkerzjielleke met us embleem zo wie motorclubs hun "colors" höbbe. gevolg door aandere vaan us toen die dat aoch ginge draage.
De naom Angel Side koum aoch met door uzze maan oet Liverpool John Webb !( wie veer es ein vaan de ierste YNWA zonge, laank veurtot die oet R'dam dat deeje, laot stoon die Tukkers )
bron, graag.
YNWA is niet losmakend verbonden met Liverpool en in NL met Feyenoord, dat die uit Enschede dat nadoen wilt niks zeggen, maar YNWA is in NL van Feyenoord. Vind het ergens wel sneu dat Twente dat nadoet, ze willen iets bewijzen of zo?
Janepie schreef : De naom Angel Side koum aoch met door uzze maan oet Liverpool John Webb !
( wie veer es ein vaan de ierste YNWA zonge, laank veurtot die oet R'dam dat deeje, laot stoon die Tukkers )
bron, graag.
YNWA is niet losmakend verbonden met Liverpool en in NL met Feyenoord, dat die uit Enschede dat nadoen wilt niks zeggen, maar YNWA is in NL van Feyenoord. Vind het ergens wel sneu dat Twente dat nadoet, ze willen iets bewijzen of zo?