Ultras Mestreech stopt

20 juni 2016 11:19
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
Onderwerp Auteur
Ultras Mestreech stopt #1
Na bijna 11 turbulente, maar mooie jaren zijn wij tot het besluit gekomen er een einde aan te maken: Ultras Mestreech stopt.

In de loop der jaren is er veel veranderd op supporters- en competitiegebied.

De alsmaar strengere regelgeving in het kader van 'veiligheid' en controle, de repressieve maatregelen en de aftakeling van de Eerste Divisie met tal van maandagwedstrijden en de komst van jong elftallen hebben een grote invloed gehad. Op de stadionbeleving in het algemeen en op ons als groep, met vele interne verschuivingen tot gevolg.

Als we na bijna elf jaar de balans opmaken komen we met pijn in het hart tot de conclusie dat het voor ons onmogelijk is om M.V.V. te blijven volgen op de manier zoals wij dat altijd gedaan hebben.

De liefde voor M.V.V. en de passie voor het leven in de stadions zullen blijven voortbestaan, ook zonder de vlag van Ultras Mestreech.

Wat rest is een woord van dank aan iedereen die ons op zijn of haar manier gesteund heeft door de jaren heen, bedaank!

Ultras Mestreech
Gebore oet leefde - Gedreve door passie
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, damske, Anna D., Huib, johan, SJENG@BOSCHPOORT, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 11:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Ultras Mestreech stopt #2
Jammer, maar het is kennelijk niet anders....helaas laten jullie je overrulen door de KNVB, want ik neem aan dat MVV buiten deze kwestie komt te staan. Zij stemmen namelijk tegen en moeten meegaan met de anderen.

Dus het hele vak blijft nu leeg en de jongens die er normaal zaten, fanatiek waren en zongen gaan nu met een broodje op een andere tribune zitten? Geen doorstart of iets dergelijk?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 11:44
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Ultras Mestreech stopt #3
Zier spietig. 'T zal neet de gemeekelijkste käös zien gewees. Respek en bedaank.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 12:01
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Ultras Mestreech stopt #4
Helaas, de Ultras in goede doen zorgden in de 'goede jaren' voor een intense beleving in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 12:18
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ultras Mestreech stopt #5
Maar een nieuwe sfeergroep beginnen dan.
Zitten altijd bij de ultras en zingen met hun mee.
Mijn twee jongens 8 en 10 jaar oud begonnen het net leuk te vinden.
Wie doet er mee? Vak f as tribune

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 13:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ultras Mestreech stopt #6
Jammer, er is vaker kritiek op jullie geweest.
Maar jullie stonden er maar wel weer altijd en altijd gaven jullie dat beetje extra's wel.
Ik vind dit dat ook zeer slecht nieuws voor MVV.
Mede door jullie is het voetbal weer gaan leven.
Helaas word het ook tegenwoordig onmogelijk gemaakt voor jullie.

Ook respect voor jullie voor dit moeilijke besluit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 13:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Ultras Mestreech stopt #7
Logisch besluit en respect dat jullie het nog zo lang vol gehouden hebben. Vooral de afgelopen jaren, met de komst van de jeugdelftallen, is het alsmaar moeilijker geworden om MVV overal te steunen. Mij hadden ze al veel eerder mijn kloten kunnen kussen met al die wedstrijden op maandag.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 13:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Ultras Mestreech stopt #8
Als ik me niet vergis zag ik het Ultras doek al tijden niet meer, maar meer een algemener doek van Maastricht Firm dus zag deze al aankomen. Denk niet dat er veel veranderd en dat vak F gevuld blijft met fanatieke alleen dan niet onder de vlag van Ultras Mestreech.

Bedankt voor de wonderschone creaties en levensgrote doeken waarmee jullie echt faam maakten. De fanatieke support bij de thuis- en uitwedstrijden natuurlijk, de liedjes die verzonnen zijn.

Over de diversen afkeurende acties die veel weerstand opriepen ga ik het niet hebben. Het bovenstaande wil ik veel liever voor de geest halen als ik denk aan UM.

Mannen bedankt, maar we zien ons toch weer in De Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 13:31
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Ultras Mestreech stopt #9
Bedankt ultras voor de mooie jaren ! Ik hoop wel dat jullie naar het stadion blijven komen om mvv te steunen op een andere manier. Dit is het moment dat trepke b het moet overnemen met sfeeracties en gezang. Proberen mensen te trekken naar dat vak, om een grotere groep te vormen dan ze al zijn. Op de een of andere manier promoten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 14:06
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Ultras Mestreech stopt #10
Ultras bedankt voor al die mooie jaren dat we hebben mogen genieten van de prachtige sfeer acties en gezang!
De mensen op vele tribunes zag je omdraaien en wijzen naar jullie vak als er weer eens fakkels of ander Bengaals vuurwerk werd afgestoken of een enorm doek de lucht in werd gehesen! Respect!! Heel jammer dat jullie ermee stoppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 14:59 20 juni 2016 15:00 door johan.
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Ultras Mestreech stopt #11
Ultras Mestreech hartstikke bedank voor jullie steun de afgelopen 11 jaar.
Waarvan ik de eerste jaren als lid heb mogen mee maken en heb dat met veel plezier gedaan.
jongens bedankt :applaus: :applaus: :applaus:


Ultras Mestreech
Gebore oet leefde - Gedreve door passie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 15:00
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Ultras Mestreech stopt #12

Ster_Drager schreef : Bedankt ultras voor de mooie jaren ! Ik hoop wel dat jullie naar het stadion blijven komen om mvv te steunen op een andere manier. Dit is het moment dat trepke b het moet overnemen met sfeeracties en gezang. Proberen mensen te trekken naar dat vak, om een grotere groep te vormen dan ze al zijn. Op de een of andere manier promoten.

Trepke b? Ook daar is het steeds minder druk. En zolang vak c en b zitvakken blijven en niet officieel wordt vermeld dat je daar ook mag staan (en zitten en slechter zicht eigen risico), komt dit niet van de grond. Bij veel ploegen zowel eredivisie als juup league zie je iedereen staan. Bij MVV zitten ze in die vakken liever op hun kont, wordt je al aangekeken als je staat of gaat staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 15:32
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Ultras Mestreech stopt #13
Ik heb de Ultra's altijd uniek gevonden. De Utra's hebben mijn MVV jaren mooier gemaakt en ik vergeet nooit hun steun toen mijn moeder en broer overleden. Daarnaast waren ze er bij alle andere heftige en mooie gebeurtenissen van MVV. Ulta's ik zal jullie missen. Ook dit is weer een stuk rouw van mij mbt mijn MVV historie.
Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 15:40
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Ultras Mestreech stopt #14
Unne groete MERCI !

Ut waor e privileesj uuch te hubbe maage met motte maake en daoneeve te liere kinne :thumbsup:

Gruuts op uuch oppe sjet bij de oetwedstrije en genoote um uuch daan te huure...
The power and the glory...oftewel uzze eige Ultraas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 18:04
Svendeman13
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Ultras Mestreech stopt #15
Ik doe mee :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden