Ultras Mestreech stopt

20 juni 2016 18:36
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Ultras Mestreech stopt #16
Tijdens de laatste thuiswedstrijden al vaker contact gehad met leden van de ultras. Het doek is al een tijdje weg, en nu ook de naam dus. Verder gaven ze mij te kennen dat er op de tribune niets zal veranderen. Dit zou mijn avondje MVV ook een stuk minder leuk maken, ik geniet namelijk al jaren vanaf de hoofdtribune van deze gamins. Over het plan dat ik hier lees over het opzetten van een nieuwe sfeergroep, ik zou als ik jullie was gewoon aansluiten bij trepke b, of bij de nieuwe coalitie op vak f.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 18:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Ultras Mestreech stopt #17

Roed en Wit 70 schreef : Trepke b? Ook daar is het steeds minder druk. En zolang vak c en b zitvakken blijven en niet officieel wordt vermeld dat je daar ook mag staan (en zitten en slechter zicht eigen risico), komt dit niet van de grond. Bij veel ploegen zowel eredivisie als juup league zie je iedereen staan. Bij MVV zitten ze in die vakken liever op hun kont, wordt je al aangekeken als je staat of gaat staan.


Mee eens, wat mij betreft alle zitters en mensen met een sfeerallergie van de Angelside af en richting Boschpoort, Noord of Hoofdtribune. Hele tribune moet kolken niet twee plukjes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 18:52
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ultras Mestreech stopt #18
Ik vind het jammer want de beleving van een wedstrijd in vak f met de ultras is helemaal anders als in welk ander vak.
Bedankt voor de mooie jaren!

Ik hoop dat we ons op de as tribuun kunnen vinden om nieuwe sfeer acties te bedenken met zijn allen.

Ik ben voor en zal elk initiatief steunen waar ik kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 21:27
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Ultras Mestreech stopt #19
Ben het eens met Vreigeleer, je post constant dezelfde onzin, hebt geen bijdrage aan dit forum. Geef nieuws en breng het op een hoger platform of lees en blijf offline.

Bedaank.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 21:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ultras Mestreech stopt #20

Lijnsje@tappunt schreef : Ben het eens met Vreigeleer, je post constant dezelfde onzin, hebt geen bijdrage aan dit forum. Geef nieuws en breng het op een hoger platform of lees en blijf offline.

Bedaank.


Haha

Hoe oud ben je 15?

Ik post wat ik wil. Je hoeft niet te kijken.
En als ik iets post wat de beheerders niet bevalt dan wordt dat vanzelf verwijderd.

:applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 21:47 20 juni 2016 21:49 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Ultras Mestreech stopt #21

mvvke4life schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ben het eens met Vreigeleer, je post constant dezelfde onzin, hebt geen bijdrage aan dit forum. Geef nieuws en breng het op een hoger platform of lees en blijf offline.

Bedaank.


Haha

Hoe oud ben je 15?

Ik post wat ik wil. Je hoeft niet te kijken.
En als ik iets post wat de beheerders niet bevalt dan wordt dat vanzelf verwijderd.

:applaus:


Ik begrijp ze wel, want onopgemerkt stoorde ik mij ook aan de nieuwe reacties die steeds waren geplaatst in "interessante" topics, maar dan bleek het een reactie van jou te zijn in de trend van: daar ben ik het wel of niet mee eens.

Het is fijn dat je betrokken wilt zijn bij een MVV-forum, want deze reacties plaatste ik ook vroeger. Echter was ik toen 15 en heb ik nu een leeftijd want meer in de buurt van jou ligt. MVVfans heeft heel veel lezers die niets posten maar wel verheugen op reacties zoals roeie baank, mr sjaan etc. Dit wilt niet zeggen dat je niks mag posten maar ik zou iets minder actief zijn op dit forum hehe.

Jammer dat de Ultras visueel en als groep stoppen maar ik denk dat het vocaal niet veel zal veranderen omdat zij toch wel blijven komen. Bedankt voor de sjieke sfeeracties als groep!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 21:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Ultras Mestreech stopt #22
Sorry dat ik dit topic nog eenmaal vervuil, maar TPC verwoord perfect wat ik bedoel: je mag je mening geven, maar telkens verheug je je ergens op en dan staat er constant jouw mening. Dit mag, maar draagt in sommige topics 0,0 bij aan de waarde van het topic. Zelf probeer ik nuttige info te geven bij de transfergeruchten, iers waar ik jou bij geen enkel topic op kan betrappen. Neem deze feedback positief en niet alleen negatief, maar als je de hele dag niets beters te doen hebt probeer het op een andere manier

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 22:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ultras Mestreech stopt #23

TPC schreef :

mvvke4life schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ben het eens met Vreigeleer, je post constant dezelfde onzin, hebt geen bijdrage aan dit forum. Geef nieuws en breng het op een hoger platform of lees en blijf offline.

Bedaank.


Haha

Hoe oud ben je 15?

Ik post wat ik wil. Je hoeft niet te kijken.
En als ik iets post wat de beheerders niet bevalt dan wordt dat vanzelf verwijderd.

:applaus:


Ik begrijp ze wel, want onopgemerkt stoorde ik mij ook aan de nieuwe reacties die steeds waren geplaatst in "interessante" topics, maar dan bleek het een reactie van jou te zijn in de trend van: daar ben ik het wel of niet mee eens.

Het is fijn dat je betrokken wilt zijn bij een MVV-forum, want deze reacties plaatste ik ook vroeger. Echter was ik toen 15 en heb ik nu een leeftijd want meer in de buurt van jou ligt. MVVfans heeft heel veel lezers die niets posten maar wel verheugen op reacties zoals roeie baank, mr sjaan etc. Dit wilt niet zeggen dat je niks mag posten maar ik zou iets minder actief zijn op dit forum hehe.

Jammer dat de Ultras visueel en als groep stoppen maar ik denk dat het vocaal niet veel zal veranderen omdat zij toch wel blijven komen. Bedankt voor de sjieke sfeeracties als groep!


Ik reageer inderdaad op een post met een vraag, goedkeuring of afkeuring. Daarvoor heet dit een forum ( op een forum geef je je mening en voer je een gezonde discussie). Als je alleen maar nieuws wilt horen moet je bij mvv zelf zijn.

Laten we vooral positief naar elkaar blijven.

Ik iriteer me ook wel eens aan anderen als ik nieuws verwacht. Maar zoals ik al zei dit is een forum. Laat iedereen lekker posten wat i wil over mvv. Zolang je niemand persoonlijk aanvalt prima.

Ik voel me hierdoor zeker niet persoonlijk aangevallen.maar zal vooral mijn mening (want dat doe je nu eenmaal op een forum) blijven geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2016 22:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ultras Mestreech stopt #24
Ik neem trouwens dus ook aan dat de ultras bus verdwijnt? Of dit niet?
Zou wel jammer zijn want dit gaat denk ik wel wel uit supporters kosten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2016 01:27
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Ultras Mestreech stopt #25

mvv4ever schreef : Ik neem trouwens dus ook aan dat de ultras bus verdwijnt? Of dit niet?
Zou wel jammer zijn want dit gaat denk ik wel wel uit supporters kosten.


Voor zover ik heb begrepen niet, ik verwacht dan ook eigenlijk gewoon een doorstart om het even zo te zeggen onder een andere naam, ik denk dat het bloed toch blijft stromen naar een MVV hart.

Ik denk niet dat we veel veranderingen gaan zien, mss komen de boycotregels bij de Ultra's 2.0 nu ook te vervallen.

In het verleden was ik zeer gecharmeerd van de ultra's een prachtige sfeergroep. de laatste jaren voerde de tegendraadse toon de overhand. Ik denk dat dit een goede beslissing is. Op naar het nieuwe seizoen, alle neuzen dezelfde kant op! Die is de eredivisie!

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, mvv4ever, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden