Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17

20 juni 2016 13:49
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #1
De Supportersclub 2.0

Vanaf komend seizoen veranderen er enkele dingen binnen de Supportersclub. Deze supportersschare wil zich vernieuwen en richt zich op groei, stabiliteit en hoopt een hechte groep aan zich te binden.

Welke voordelen heb je als lid van de supportersclub?
- Iedere uitwedstrijd € 5 korting
- Unieke kortingscode
- Lidmaatschapspasje
- Leuke originele gift.

Lid worden kan je al voor eenmalig 25€ per jaar. Maar voor de eerste 2 uitwedstrijden naar respectievelijk Helmond Sport (05-08) en Nac Breda (19-08) kan je lid worden inclusief kaart naar een van deze wedstrijden voor maar 45€

Een losse kaart kost komend seizoen € 30, dit vanwege de duurdere entreekaarten en hogere bus kosten.
Leden krijgen hier dus altijd € 5 euro korting op. En heb voorrang bij de verkoop van kaarten bij belangrijke wedstrijden met hun unieke kortingscode.
Ben je al lid? Dan betaal je voor deze 2 wedstrijden maar € 20 euro per match! opgeven hiervoor via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan controleren we meteen alle gegevens:)

De verkoop van de kaarten en lidmaatschappen zijn ook voor komend seizoen uitbesteed bij onze vrienden van festivalride, die belangenloos hun platform beschikbaar stellen en de focus meer en meer op onze club wil leggen.
www.festivalride.nl/mvv op al uw kaarten te kopen!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2016 08:27
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #2
Krijgen de leden van Veer Zien MVV afzonderlijk bericht dat zij niet meer automatisch lid zijn van de Supportersclub MVV Maastricht en over de manier waarop zij desgewenst het lidmaatschap kunnen verlengen? Verder vind ik op de site van de Supportersclub geen vermelding van het bankrekeningnummer waarop de contributie kan worden gestort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2016 08:31
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #3

De Zwarte Vogel schreef : Krijgen de leden van Veer Zien MVV afzonderlijk bericht dat zij niet meer automatisch lid zijn van de Supportersclub MVV Maastricht en over de manier waarop zij desgewenst het lidmaatschap kunnen verlengen? Verder vind ik op de site van de Supportersclub geen vermelding van het bankrekeningnummer waarop de contributie kan worden gestort.


Hier heb ik eigenlijk wel een vraag over....ik stort al jaren 15€ op de rekening van veer zien MVV....ben ik daar dan ook lid van? Heb hier eigenlijk nooit iets van vernomen....geld word automatisch afgeschreven en thats it

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2016 08:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #4
Blauwe duif, Satijnen Gaston,

De vraag van het rekeningnr kan ik niet beantwoorden.

Gaston, wat bedoel je precies? In ieder geval was het altijd zo dat donateurs van VZM (€10 per maand) automatisch lid waren van de Supportersclub. Dat is nu niet meer.
In de eerstvolgende nieuwsbrief van Veer Zien MVV krijgen de donateurs hier informatie over, hoe ze hun lidmaatschap bij de SC kunnen voortzetten. Stay tuned!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2016 08:42
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #5

Boe is dat feeske? schreef : Blauwe duif

:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 18:05
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #6
Beste leden Supportersclub,

in tegenstelling tot eerdere berichtgeving:
Jullie pakketjes (pasje, kadootje) kunnen worden opgehaald bij de Fanshop (keet) vanaf MVV-Jong Ajax. Sorry voor het ongemak.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2016 22:14
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Vernieuwde Supportersclub seizoen 16/17 #7
Ja, uit de Fabeltjeskrant, good old Gerrit de Postduif als MVV-supporter! Ik had dit berichtje niet eerder gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.248 seconden