Mvv Gazet

15 sept 2016 14:50
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Onderwerp Auteur
Mvv Gazet #1
Net de mvv Gazet gelezen. Er vielen mij twee dingen op die ik miste in de vorige edities. De eerste is dat elke geïnterviewde de boodschap verkondigt dat er een topsportklimaat heerst en dat promotie het doel is. Fijn om te horen, maar over dat topsportklimaat hoor ik andere verhalen, met name in de jeugdafdeling waar spelertjes met een pa als oud prof nog voorgetrokken lijken te worden. De tweede is dat er ineens enkele politici in staan die louter positief zijn. Dat verbaast me. Ben benieuwd hoe mvv dat in de toekomst gaat benutten...

Ook stond er een artikel in van de werkgroep mvv-historie die eenieder oproept om oude spullen te doneren/uit te lenen voor vitrinekasten. Dat wil ik wel doen, ware het niet dat die kasten alleen in de businessclub worden gezet. Het lijkt me dat supporters daar ook toegang tot moeten hebben, en niet alleen sponsoren.

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2017 16:21
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2017 09:35
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Mvv Gazet #3

Nietzsche schreef : Ook stond er een artikel in van de werkgroep mvv-historie die eenieder oproept om oude spullen te doneren/uit te lenen voor vitrinekasten. Dat wil ik wel doen, ware het niet dat die kasten alleen in de businessclub worden gezet. Het lijkt me dat supporters daar ook toegang tot moeten hebben, en niet alleen sponsoren.


De werkgroep heeft daar een weloverwogen besluit over genomen. De intentie is om de vitrines voor zoveel mogelijk mensen zichtbaar te maken, zo laagdremeplig mogelijk dus. Maar ze moeten wel veilig staan, vanwege de waarde (historisch, emotioneel) die spullen vertegenwoordigen. De ruimte moet dus ook afsluitbaar zijn.

Overigens is de businessclub voor iedereen toegankelijk m.u.v. de momenten rondom en tijdens wedstrijden. Maar op doordeweekse dagen kun je daar gewoon binnenlopen.

Bron: leden van de werkgroep zelf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2018 22:06
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Mvv Gazet #4
Weet neet boe ieg ut kin zitte, mer ieg wil unne mvv fan helpen mit expeditie Robinson, help geer mit?

www.expeditierobinson.nl/profiel/210

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2018 22:42
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Mvv Gazet #5

jasonke7 schreef : Weet neet boe ieg ut kin zitte, mer ieg wil unne mvv fan helpen mit expeditie Robinson, help geer mit?

www.expeditierobinson.nl/profiel/210

Gestemd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden