Ik zal maar in het Huilands sjrijve omtot niemand vaan de aangesproken nog een ekskuus heeft om z'n vinger in z'n kont te laten !!!!
Waarom zoe ongenuanceerd, ondiplomatisch en tactloos zullen jullie je afvragen ?
1. Eenvoudig: al enkele jaren signaleer ik dit en heb ik dit al benoemd ( zonder dat overigens enig actie ooit ondernomen werd)
2. Zelfs de Muziekgieterij en het Theater a/h Vrijthof heeft meer faciliteiten.
3. Er werd ondanks een uitverkochte Geusselt niet eens overwogen om mobiele toiletten neer te zetten ( wat bij ieder ander kneuterig commercieel gedoe oppe Vrietmof en Merret wel gebeurt...
gisteren de hele wedstrijd en met name in de rust was dit ( voor mij onacceptabel en ontoelaatbaar) beeld te zien oppe Boschpoort:
Bert Kersten, Annemarie Penn- te Strake en Jim Jansen :
jullie zijn geen knip voor je neus waard en monsters zonder waarde !!!
omdat jullie toelaten dat onze vrouwen, dochters en vriendinnen dit mee moeten maken
( minimaal 10-15 minuten wachten)
SJENDAOLIG EN SJAOMT UUCH !
Ik zou voor dit al een SV willen riskeren om het veld op te gaan en jullie een schop onder je reet voor deze acte van onvermogen te geven ! Bert...gistere gings diech al op dien sjnoets mer bij mij ben je definief onderuit gegaan en je claim ( afkomstig van Caberg of de Boschstraat) is ongeloofwaardig want mensen die daar vandaan komen, gaan niet zo met hun vrouwen en dochter om!
An-Merie,
minder met je oogies draaien op allerlei regeleenheden en handen uit de mouwen steken . Had je voorganger Onno nog een "ekskuus" dat hij daar geen affiniteit mee had ( damesplees) kun jij je er niet met een Jantje van Leiden afmaken...
ook zal je nooit gebruikt maken van een sanitaire ontspanning op de Boschpoort...
Jim,
Wethouder & Locoburgemeester, Sociale Zekerheid, Re-integratie en Arbeidsmarktbeleid, Armoede, Integraal Ouderenbeleid, Stadsbeheer en Sport ...
dat is een hele mond vol, maar je slaagt alleen maar in deze vanwege je "Armoede" om iets te doen!
WAAR BLIJFT HET OUDERWETS FATSOEN....