>
Ontvangen bedankjes 586
Naar ik heb begrepen hebben de initiatiefnemers van de Supportersvereniging SV-1902 aan de Supportersclub MVV Maastricht gevraagd mee te doen met de nieuwe vereniging. In eerste instantie is dit voorstel door het bestuur van de Supportersclub MVV Maastricht niet overgenomen. Ik denk dat het tijdsverloop zal moeten bepalen of al dan niet plaats is voor twee institutionele supportersgroepen. Wat er ook op dit forum geschreven wordt, beslissend dienen in deze de leden van de Supportersclub MVV Maastricht te zijn.Boschpoort schreef : Met dit nieuwe initiatief, dat heel breed gedragen wordt, kun je vaststellen dat de rol van de huidige supportersclub is uitgespeeld. Enkel het programmaboekje/blaadje met opstellingen uitgeven lijkt me een te smalle basis voor een aparte supportersclub dus ik neem aan dat ze zichzelf opheffen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dit e-mailadres lijkt niet goed te werken.SV-1902 schreef : Kun je een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je gegevens? Dan checken we of je aanmelding wel goed is gegaan.
Kletswief schreef : Een vraagje: wie gaat zodra het mogelijk is en de corona perikelen voorbij zijn het vervoer c.q. de busreizen bij uitwedstrijden organiseren? Dit was eigenlijk de belangrijkste activiteit van de oude supportersclub, maar ik zag dat busreizen ook is opgenomen bij SV1902. Gaan beide supportersverenigingen het vervoer organiseren bij uitwedstrijden?