Supportersvereniging SV-1902

25 juli 2020 12:56
SV-1902
Verified
Verified
Berichten: 18
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersvereniging SV-1902 #1


Op 3 juni 2020 is de nieuwe supportersvereniging voor MVV-supporters opgericht en wel onder de naam Supportersvereniging-1902, afgekort: SV-1902. Met het overhandigen van het eerste T-shirt van SV-1902 aan Erik Noor (Algemeen Directeur MVV) komt de vereniging voor het eerst naar buiten. SV-1902 zal de belangen behartigen van alle MVV-supporters bij onder meer MVV, gemeente en KNVB. Naast het opkomen voor supporters wil SV-1902 de verbondenheid onder de supporters vergroten. Dit gaat de Supportersvereniging-1902 doen door het organiseren van busreizen en het houden van activiteiten en evenementen.

Voor meer info zie de website: sv-1902.nl

Word allemaal lid!

___________________________________________
Wij komen op voor jullie belangen! www.sv-1902.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Fabrice, Jacques, johan, Lassie80, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 13:33
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #2
net lid geworden suc6 mannen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 14:42 25 juli 2020 14:52 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1896
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #3
Goed initiatief!

Ik heb de website en alles wat erop staat bekeken. Complimenten heren! ( ik geloof dat er geen vrouwen bij de vereniging betrokken zijn)
De volledigheid van de informatie en wijze waarop e.e.a. wordt uitgedragen is indrukwekkend. Een groot compliment!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Jacques, Huib, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 15:06
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #4
Er zijn al twee dames actief: Ramona als voorzitter van de werkgroep Party's en Toernooien en Marianne als lid van de werkgroep Busreizen. Blijkt niet uit de website, bij deze
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 16:52
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #5
Meteen lid geworden, mooi initiatief!

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 17:10
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #6
Goede zaak om neuzen dezelfde kant uit te krijgen met als resultaat meerwaarde voor supporter en club. Hopelijk is dit orgaan ook een gesprekspartner voor de ledenraad waarin ook vaak onderdelen als commercie/merchandise/supporters etc besproken worden. Want gedeelde info kan tot meerwaarde leiden.

Dus alle SC zaken worden uiteindelijk ook onder sv1902 gebracht om alles te stroomlijnen ? Regelt dus voortaan ook uit busreizen etc ipv SC mvv ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 17:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #7
Goed bezig. Ik ben meteen lid geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2020 22:03
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #8
Buiten het veld wordt er ontzettend veel werk verzet door de verschillende organen die deze club heeft. Er worden
nieuwe fundamenten gelegd, de club wordt verankerd in de stad door de Angel-Side, supporters belangen worden geprofessionaliseerd, de club die een andere koers vaart, de band met de gemeente lijkt verbeterd, meer seizoenkaarten, financieel lijken we relatief goed uit de coronacrisis te komen. Dit geeft ontzettend veel energie bij iedereen. Want veel mensen zien vaak niet welk werk er achter de schermen wordt uitgevoerd om deze club naar voren te stuwen. Succes SV-1902!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Jacques, Huib, De_Lange, Ekstertjj, Zoewiezoe, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 14:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #9
Direct aangemeld, maar geen e-mail ter bevestiging ontvangen. Gekeken in de 'ongewenste' e-mail, ook daar geen bericht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 15:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #10

De Zwarte Vogel schreef : Direct aangemeld, maar geen e-mail ter bevestiging ontvangen. Gekeken in de 'ongewenste' e-mail, ook daar geen bericht.



Ik had die mail wel meteen - twee zelfs; een met bevestigingen van aanmelding en een met accountgegevens. Daar koop je niet zo veel voor, buiten dat je nu weet dat het wel de bedoeling is dat je een mail (twee!) kreeg....

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 18:35
SV-1902
Verified
Verified
Berichten: 18
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersvereniging SV-1902 #11

De Zwarte Vogel schreef : Direct aangemeld, maar geen e-mail ter bevestiging ontvangen. Gekeken in de 'ongewenste' e-mail, ook daar geen bericht.


Kun je een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je gegevens? Dan checken we of je aanmelding wel goed is gegaan.

___________________________________________
Wij komen op voor jullie belangen! www.sv-1902.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2020 21:13
Wil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #12
Uiteraard meteen lid gemaakt

Sjengen ! Sjengen ! Sjengen ! :-D
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 09:43
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #13
Misschien dat het ergens op de website staat, maar ik kan het zo snel niet vinden.

Vraag: wat is nu het verschil tussen deze nieuwe vereniging en de supportersclub?
Blijft de supportersclub nog bestaan?
De vereniging gaat o.a. busreizen regelen: voorheen kregen leden van supportersclub korting daarop. Hoe gaat dat nu? (na de corona natuurlijk)

Voor de rest juich ik ieder nieuw initiatief toe! Vooral als dat vanuit de fans zelf komt.

Maar ik vraag me dus af wat de verschillen zijn en of onze fanbase niet te klein is voor 2 officiële supportersclubs (nog buiten de fanclubs als TrepkeB, Angel-Side,Burgundians)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 10:51
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #14

Maosbrögk schreef : Misschien dat het ergens op de website staat, maar ik kan het zo snel niet vinden.

Vraag: wat is nu het verschil tussen deze nieuwe vereniging en de supportersclub?
Blijft de supportersclub nog bestaan?
De vereniging gaat o.a. busreizen regelen: voorheen kregen leden van supportersclub korting daarop. Hoe gaat dat nu? (na de corona natuurlijk)

Voor de rest juich ik ieder nieuw initiatief toe! Vooral als dat vanuit de fans zelf komt.

Maar ik vraag me dus af wat de verschillen zijn en of onze fanbase niet te klein is voor 2 officiële supportersclubs (nog buiten de fanclubs als TrepkeB, Angel-Side,Burgundians)


Ik probeer dit zo respectvol mogelijk te vertellen, en op persoonlijke titel. De oude supportersclub is al minimaal 10 jaar een een verkapt busbedrijf. Als er stront aan de knikker was heb ik ze namelijk nog nooit zien opkomen voor supporters. Dat zou toch de kerntaak moeten zijn. Ik begrijp dat dit vrijwilligers werk is en blijft, maar de input in werkgroepen, crisis gesprekken etc is er gewoonweg nooit geweest of minimaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2020 15:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1896
Meer
Supportersvereniging SV-1902 #15
Met dit nieuwe initiatief, dat heel breed gedragen wordt, kun je vaststellen dat de rol van de huidige supportersclub is uitgespeeld.
Enkel het programmaboekje/blaadje met opstellingen uitgeven lijkt me een te smalle basis voor een aparte supportersclub dus ik neem aan dat ze zichzelf opheffen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden