Tussenstand!
Vandaag hebben we weer een ronde gemaakt en wederom een volle bus met spullen afgeleverd bij dit keer Stichting Traject Mariaberg en Blauwdorp.
We worden gebeld door mensen die van alles willen of donaties van ons willen. Alles gaat via traject en Marielle Bijlders. Hier kunt u contact opnemen. En voor de duidelijkheid, wij geven zeker geen geld aan mensen.
Dankzij alle donaties zijn er nu 58 schoolsetjes en minimaal 6 kuub aan speelgoed weggebracht naar de juiste mensen. BEDANKT!
Helaas kunnen we niet iedereen helpen, maar we willen wel zo veel mogelijk kinderen helpen want wat voor veel mensen vanzelfsprekend is, is dit voor een grote groep in Maastricht een groot probleem! Daarom gaan we door! T/m 23 december kan er speelgoed gedoneerd worden! Bericht ons via Messenger of via Whatsapp
wa.me/+31627055856
Bij de donaties is inmiddels al 1335 € opgehaald! De schoolsetjes worden zo dankbaar en goed ontvangen dat wij zelf er ook 5 bij hebben gedaan. Zo komen we op een tussenstand van 58 schoolsetjes die super goed terechtkomen!
Doneren kan ook nog tot 23 december middels onderstaande Tikkies!
(Bij een volle tikkie graag een andere link proberen)
1
tikkie.me/pay/ti4hs78iv1tiqb2e0oh9
2
tikkie.me/pay/gve5td20uccn6gg6qhld
3
tikkie.me/pay/3kq58tqi7ak1eehlhht3
4
tikkie.me/pay/pj5c31e18a45kr8hgud7
Geldig t/m 23 december
Met beide acties worden kinderen blij gemaakt die niks hebben. Help ons en laat deze kleintjes in Maastricht ook stralen met kerst!
Support your locals
Graag delen!❗
Angel-Side Mestreech