FFTS Actie Angel-Side

06 aug 2021 20:44 06 aug 2021 20:51 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
FFTS Actie Angel-Side #1
Woensdag 11 Augustus eindigt onze From Father To Son actie. Een project van de Angel-Side in samenwerking met MVV. En we kunnen melden dat we de actie van vorig jaar al ruim hebben overtroffen!

125 duo kaarten werden door 108 bedrijven, groepen en individuen afgenomen. Hiermee kunnen wij 250 seizoenskaarten aan het conto van MVV bijschrijven..

Maar nog belangrijker, 250 mensen krijgen de mogelijkheid een jaar lang kosteloos naar MVV te kunnen gaan waar dit normaal niet mogelijk was. En daar zijn we trots op! Achter de schermen wordt door zowel MVV Maastricht , Quiet Community Maastricht en andere partners hard gewerkt, om deze 250 plaatsen op te vullen en dit gaat voortvarend!

Een donateur krijgt buiten de eeuwige roem, een Facebook en Instagram post van ons, ook van MVV een wedstrijd aangeboden waar alle donateurs worden uitgenodigd voor een lekker avondje voetbal en te netwerken in de vernieuwde businessruimte.

Heeft u interesse? Contacteer ons via PB of Facebook.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Roed en Wit 70, Ben Salemans, mvv4ever, Bieske, Tuor, M.V.V. 1902, peeke, ASR, Sjarel en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2021 21:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
FFTS Actie Angel-Side #2
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken,bijna schreeuwen langs de zijlijn…..hartstikke bedaank voor al jullie acties.
Zeker ook weer deze actie superjaar weer 250 seizoenskaarten aan de man gebracht……top actie net als al die andere….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2021 21:18
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
FFTS Actie Angel-Side #3
Ook ik wil mijn bewondering en dank uitdrukken voor jullie geweldige acties. Doe het maar eens in deze moeilijke tijden! Dus bedankt, natuurlijk ook alle meewerkende bedrijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2021 22:52
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
FFTS Actie Angel-Side #4
Gewoon Top van alle mensen die hieraan meegewerkt hebben. Van supporter tot sponsor!!

Waar een "kleine" club GROOT in kan zijn!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2021 01:09
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
FFTS Actie Angel-Side #5
Wat een GEWELDIGE actie!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2021 09:15
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
FFTS Actie Angel-Side #6
MGM: Manjefiek Groete Merci !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2021 16:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
FFTS Actie Angel-Side #7
Angel-Side: een hele dikke chapeau voor jullie acties!
Geweldig initiatief. Mede door jullie brandt de MVV-vlam nog en zijn we geen nietszeggend kutclubje geworden.
Merci!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2021 16:50
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
FFTS Actie Angel-Side #8
Ik mag het misschien niet zo zeggen, maar voor mij is de Angel Side de enige die ervoor zorgt dat we nog op de kaart staan !
Super acties) !! Chapeau

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2021 09:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
FFTS Actie Angel-Side #9
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige schrijvers.
super originiele actie en perfect uitgevoerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 17:42
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FFTS Actie Angel-Side #10
Is er nog een nieuwe actie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 17:46 21 juli 2023 17:47 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
FFTS Actie Angel-Side #11
FFTS, De eerste tussenstand ! Inmiddels hebben we al 90 donateurs! Deze hebben gezamelijk 97 duo kaarten afgenomen wat betekend dat MVV 194 seizoenskaarten kan bijschrijven aan haar totaal! Belangrijker is dat we 97 gezinnen in samenwerking met Quiet Community Maastricht kunnen blij maken! Wat een fantastisch resultaat! Dankjewel! Maar we gaan door!

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €159 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming) Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 15:34 11 aug 2023 15:35 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
FFTS Actie Angel-Side #12
FFTS, Tussenstand ! Inmiddels hebben we al 132 donateurs! Deze hebben gezamelijk 150 duo kaarten afgenomen wat betekend dat MVV 300 seizoenskaarten kan bijschrijven aan haar totaal! Belangrijker is dat we 150 gezinnen in samenwerking met Quiet Community Maastricht kunnen blij maken! Wat een fantastisch resultaat! Dankjewel! Maar we gaan door!

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €159 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming) Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger ! m.me/angelsidemestreech of email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2023 15:00 21 aug 2023 15:00 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Onderwerp Auteur
FFTS Actie Angel-Side #13
FFTS Tussenstand! Dit is nu al de succesvolste FFTS actie ooit! We gaan er ook langzaam een einde aan breien! U heeft nog 10 dagen (einde 31/8) om nog mee te doen! Bent u donateur en is er nog geen foto genomen? Nog even geduld! Wij komen langs na een afspraak! Inmiddels hebben we al 153 donateurs! Deze hebben gezamelijk 174 duo kaarten afgenomen wat betekend dat MVV 348 seizoenskaarten kan bijschrijven aan haar totaal! Belangrijker is dat we 174 gezinnen in samenwerking met Quiet Community Maastricht kunnen blij maken! Wat een fantastisch resultaat! Dankjewel!

Wilt u als bedrijf ook participeren ? Voor €159 heeft u 1 duo-kaart (met factuur als ingeschreven vereniging of onderneming + 1 wedstrijd in de Businessclub van MVV!)

Of wilt u als supporter een vrij bedrag schenken in een tikkie? Neem contact met ons op via de Messenger! m.me/angelsidemestreech of email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Ben Salemans, Hugo, jesfen, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Driver, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2023 15:59
Tommyd
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
FFTS Actie Angel-Side #14
Respect. Top actie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2023 16:11
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
FFTS Actie Angel-Side #15
Diep respect heren en dames Angelside, een dikke chapeau!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden