vriedag 29 oktober 2021

05 sept 2021 23:32 05 sept 2021 23:56 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Onderwerp Auteur
vriedag 29 oktober 2021 #1
de eenig egte derby kump draon ....

en noe hoop iech op nne boonte störm die vaan de tribuunes op veld aofdaolt...
zoetot die vluuzek ( wie Huib 't altied zoe sjoen zeet) ziech besjiete...
die vaan us boove ziech zellef oetgreuje...
en die Pruuse ein gooj versajse!

en tot weer ins zoe'n sjoen deukske ...
wie dao vaanaof 2005 en volgende jaore door de Ultraas oppe Eenzjelsaajt altied ophing



noe ouch weer meugelik weurd !

Angelside ezzebleef ... es geer wult....


en umtot die badjakkers al inkele jaoe zoeväöl sjoens veur Mestreech doen ( haw pin, de binnestad bewaakte, erm luij heellepe met versjillende aksies) :applaus:

zowwe veer neet ins get trök kinne doen en door e stökske "crowdfunding" get cent euvermaake aon de AS veur zoe'n dook teege die Pruuse ?

AS: geef uuch baanknummer door zoetot veer geld kinne euvermaake veur dat dook !


ps: Bestuur..geer maag ouch get bijlegke ( Tom praot ins met diene kollega Kerckhoffs)

Can you hear, the Angelside....
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2021 14:28
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
vriedag 29 oktober 2021 #2
Leuk idee LRB!
Hier heb ik ook vaker over nagedacht, niet alleen tegen 045 maar in zijn algemeen over het gehele seizoen kan er misschien iets opgezet worden waardoor er vanuit bedrijven maar ook particulieren een financiering naar angelside gaat om dit soort acties mogelijk te maken.
Ik denk dat er wel animo voor is, ook als je ziet hoe er met de father son actie toch veel bedrijfjes zich aansluiten.
Je kunt dit bijvoorbeeld ook linken aan een andere actie dat er een gedeelte overblijft voor de jongens om te investeren in sfeeracties.
Ik noem maar wat, misschien is het goed met hun samen ideeen uit te wisselen en een soort van beraming te maken van wat zoiets ongeveer kost?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden