Nieuw retroshirt

30 apr 2022 18:39 30 apr 2022 18:40 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw retroshirt #1
In 2023 zal het 60 jaar geleden zijn dat MVV de gouden ster op het shirt kreeg, omdat ze 50 jaar lang op het hoogste Nederlandse voetbal competitie hadden gespeeld. Ik wil kijken of we het prachtige shirt uit 1966 met de opvallende gouden ster kunnen laten namaken. Het probleem is dat we tenminste 150 exemplaren moeten bestellen voor Copa over productie gaat nadenken. Dit heeft te maken - volgens Copa - met de nieuwe productielocatie in Portugal (niet meer in België).
In het verleden bleef de interesse beperkt tot circa 80 à 90 shirts. Ik wil dus graag peilen of voldoende interesse bestaat voor dit prachtige shirt. Er is een tijdelijk gmail-account aangemaakt via welk account je interesse kunt aangeven. Over circa een maand zal ik aangeven of er voldoende interesse is om verder te gaan. Daarna wil ik ook onderzoeken of een andere leverancier gunstiger voorwaarden heeft.
Het gmail-adres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
In het echt zal het shirt iets donkerder zijn, zo was het ook!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2022 02:34
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Nieuw retroshirt #2
Mijn belangstelling hangt samen met de prijs. Wat schat je in dat het gaat kosten? En waar gaat de winst naar toe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2022 08:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Nieuw retroshirt #3
Om eerlijk te zijn vind ik dit niet bepaald het mooiste shirt dat MVV gehad heeft.
Ik denk dat ik even voorbij laat gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2022 09:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Nieuw retroshirt #4

Boschpoort schreef : Om eerlijk te zijn vind ik dit niet bepaald het mooiste shirt dat MVV gehad heeft.
Ik denk dat ik even voorbij laat gaan.


Ik wel mooiste shirt ever,maar oké smaken verschillen ff afwachten naar de prijs….gijs…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2022 15:02
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw retroshirt #5
Ik verwacht dat de prijs mede afhankelijk zal zijn van het aantal shirts dat gemaakt moet worden. Ik zag dat veel shirts bij Copa bijna € 60 kosten. Dat lijkt mij te duur in deze tijd. Na deze week wil ik op zoek gaan naar eventueel andere producenten. TOFFS is meestal ook aan de dure kant. Ik ga het wel vragen. Verder zag ik dat ook Erima retroshirts maakt en dit was destijds de leverancier van MVV.
Aan Boschpoort kan ik zeggen dat - zoals Opadiehard zegt - smaken verschillen. Bij de beoordeling van een ontwerp zal voor iedereen een belangrijke rol spelen de herinnering die je aan aan bepaald shirt hebt. Eigenlijk wil ik het wel eens aan Jo Toennaer voorleggen, die mij al enorm verraste met zijn keuze voor zijn beste MVV-medespeler ooit, Ivan Mraz!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2022 17:37 01 mei 2022 17:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Nieuw retroshirt #6
Voor mij ook wel omdat het in mijn eerste jaar als supporter gedragen werd,plus ik hou niet zo van veel gedoe,vandaar rood shirt plus gouwe ster punt uit:) ….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2022 18:46
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Nieuw retroshirt #7
Ivan Mraz was ook mijn idool in die tijd. Hij woonde in wijckerpoort. Ik was apetrots dat ik na een gewonnen wedsrijd tegen az. Naast hem in de bus mocht zitten al was het maar van het stadion tot het station. Jaja met de meermanskaart af en toe naar uitwedstrijden. Cootje Prins zorgde af en toe voor een toeganskaartje bij de tegenstander.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2022 11:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Nieuw retroshirt #8

De Zwarte Vogel schreef : Ik verwacht dat de prijs mede afhankelijk zal zijn van het aantal shirts dat gemaakt moet worden. Ik zag dat veel shirts bij Copa bijna € 60 kosten. Dat lijkt mij te duur in deze tijd. Na deze week wil ik op zoek gaan naar eventueel andere producenten. TOFFS is meestal ook aan de dure kant. Ik ga het wel vragen. Verder zag ik dat ook Erima retroshirts maakt en dit was destijds de leverancier van MVV.
Aan Boschpoort kan ik zeggen dat - zoals Opadiehard zegt - smaken verschillen. Bij de beoordeling van een ontwerp zal voor iedereen een belangrijke rol spelen de herinnering die je aan aan bepaald shirt hebt. Eigenlijk wil ik het wel eens aan Jo Toennaer voorleggen, die mij al enorm verraste met zijn keuze voor zijn beste MVV-medespeler ooit, Ivan Mraz!





Iwan Mraz waor ene Ganse ,Ganse .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.284 seconden