Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐

05 mei 2022 23:44
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Onderwerp Auteur
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #1
Joost van Well is helaas plotseling overleden. Hier op het forum ook al jarenlang bekend als Jo70.

Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 02:19 06 mei 2022 07:19 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #2
Dit is echt een totaal onverwachte klap. Joost is slechts 52 jaar - geboren in 1970 - geworden. Idioot jong. Hij was een sympathieke, aardige vent én vele tientallen jaren - vaak vol van bittere MVV-ellende - een geweldige, trouwe, onvoorwaardelijke supporter van Us MVV'ke.

Oh, wat was hij vorige week vrijdag blij na de gewonnen wedstrijd tegen Jong Ajax. Opeens fonkelden zijn pretogen weer. Wat was dat fijn. Wat ga ik die ogen, zijn MVV-bravoure, onze gesprekjes na MVV-thuiswedstrijden, die onvoorwaardelijke liefde van Joost/Jo(70) voor MVV missen.

Joost hoorde voor mijn broer Frank en mij gewoon bij het genieten, eh... beleven, van een MVV-match. Na elke thuiswedstijd van MVV staken Joost, Frank en ik effe de koppen bij elkaar. Dat was de vele laatste jaren heel vaak om te treuren en te kafferen, maar soms ook om blijdschap, vanwege hoop op betere tijden. Het was zo vertrouwd. Bij elke thuiswedstrijd was hij er decennia vol overgave bij, en nu, patsboem, in een keer is Joost uit ons MVV-midden weggerukt. In een keer is dat gewone, vertrouwde, vanzelfsprekende geklets met Joost na een wedstrijd van MVV verdwenen. Een avondje MVV is in een keer heel anders.

Ik wens zijn vrouw, familieleden, vrienden én MVV veel sterkte toe bij het verwerken van dit zware, onbevattelijke verlies!

(Nee, ik ga niet vragen aan MVV om met rouwbanden te gaan spelen in de laatste wedstrijd van dit seizoen tegen Top Oss. Maar Joost was werkelijk een van de grootste en trouwste fans die ik ken. Pfff... die rouwbanden. Dat zou wel een mooi eerbetoon aan Joost zijn. Maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd. Misschien is een 'supportersmoment' in de 52ste of 70ste minuut van de uitwedstrijd tegen/in Oss op zijn plaats. Ik weet het effe niet meer. Joost nooit meer zien bij MVV is niet te bevatten voor mij.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 08:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #3
Wat een onwaarschijnlijk naar bericht.
Iedereen die een tijdje bij MVV rondloopt kent Joost. Zijn karakteristieke stem en accent waren uniek in de Geusselt.
52 jaar…. Veel en veel te jong.
Sterkte aan alle familie en vrienden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 08:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #4
Zal dat gezicht uit EYS gaan missen,ik kwam hem altijd wel enkele keren tegen tijdens/voor af na de wedstrijd.
Zijn afkeer tegen die club uit kirchroa maakte hij meerdere malen kenbaar en klonk natuurlijk apart ivm zijn bijna Kerkraads accent.
Zijn altijd vriendelijke blik en voor mij soms het aparte dialect als hij mij aansprak maakte het voor mij een aparte ontmoeting.
Joost je laat een herinnering achter, je gezicht je vriendelijke en openlijke benadering aangevuld met je dialect zal ik vaker aan je terug denken.
Hopend dat je hierboven je cluppie blijft aanmoedigen RIP….mvrgr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 08:43
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #5
Joost, wat zal ik je missen..... Veel sterkte voor de nabestaanden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 08:50
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #6
Inderdaad veel en veel te jong. Joost was inderdaad een fanatieke fan met rood wit bloed stromend door de aderen.
Meestal stonden wij dezelfde club aan te moedigen maar een jaar of 12, 13 geleden stonden wij tegenover elkaar. In Nuth werd toen een beslissingswedstrijd gespeeld tussen Scharn en Zwart Wit. Joost gaf de hele wedstrijd commentaar op alles en iedereen, vooral op de scheidsrechter. Scharn won uiteindelijk en Joost bleef tot aan de parkeerplaats mokken dat het allemaal foute beslissingen waren.
Ik wens zijn naasten alle sterkte toe, zijn overlijden is een groot verlies.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 09:05
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #7
Ik kende Joost dan alleen van het forum ondanks dat ik twee decennia MVV in de benen heb. Desalniettemin is er een prominente fan ons ontvallen. 52 lentes is natuurlijk veel te jong. Rust zacht en sterkte voor zijn naasten. Ik sluit af met zijn citaat; MVV FOREVER. FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D., Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 09:05
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #8
Ik was niet meer zo vaak bij thuiswedstrijden, maar als ik aan deze echte MVV-supporter denk, schiet mij één woord te binnen: “vruntelijk” ! Dat was hij!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2022 13:12
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Supporters die ons helaas zijn ontvallen ⭐ #9
Hier wordt ik erg droevig. Altijd fijne MVV gesprekken gevoerd met Joost. Familie en vrienden gecondoleerd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden