Gevaarlijk object : container VAK D

16 aug 2015 17:33
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Onderwerp Auteur
Gevaarlijk object : container VAK D #1
Een vraag aan mvv, waarom staat er een container in het stadion voor vak D van de angelside tribune ?

Dat dit een gevaarlijk object is bleek al tijdens de oefenwedstrijd tegen eindhoven waar iemand licht gewond raakte door in aanraking te zijn geweest met de container.
Afgezien dat het ook nog eens niet uit ziet ben ik toch benieuwd naar de reactie van mvv ? En niet aankomen met er mogen geen supporters komen.
Discussie gesloten.
16 aug 2015 19:09
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #2

kribbebieter schreef : Een vraag aan mvv, waarom staat er een container in het stadion voor vak D van de angelside tribune ?

Dat dit een gevaarlijk object is bleek al tijdens de oefenwedstrijd tegen eindhoven waar iemand licht gewond raakte door in aanraking te zijn geweest met de container.

Staat er stroom op die container ? Of hoe moet ik dat zien

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, La Chouffe
Discussie gesloten.
16 aug 2015 19:54
Emerson
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #3
Zitten waarschijnlijk de zwarte korrels in t.b.v. het kunstgras
Discussie gesloten.
16 aug 2015 20:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #4

kribbebieter schreef : Een vraag aan mvv, waarom staat er een container in het stadion voor vak D van de angelside tribune ?

Dat dit een gevaarlijk object is bleek al tijdens de oefenwedstrijd tegen eindhoven waar iemand licht gewond raakte door in aanraking te zijn geweest met de container.
Afgezien dat het ook nog eens niet uit ziet ben ik toch benieuwd naar de reactie van mvv ? En niet aankomen met er mogen geen supporters komen.

Het is een opslagruimte, waar o.a. alles vanuit klein-Geusselt in ligt.
Gewoon een tekort aan ruimte....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
16 aug 2015 20:36
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #5
hoe raak je gewond van een stilstaande grote container, lijkt mij het zelfde type object als een muur, ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, WickeD
Discussie gesloten.
17 aug 2015 06:47
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #6
En zo is alles een gevaarlijk object.... Zelfs een bal die keihard naastgeschoten wordt en de man, via de betonnen muur of via die container vol op het hoofd raakt, is dan een gevaarlijk object.... Verbieden die ballen in het stadion! Maw BS topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ali de witte
Discussie gesloten.
17 aug 2015 10:39
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #7
Tips voor die persoon die licht gewond raakte toen hij in aanraking kwam met container

-bril kopen
-minder whatappen tijdens t lopen
-minder smoken

Maar misschien wil hij MVV wel aansprakelijk stellen omdat ze niet aangekondigd hebben dat er een container staat.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
17 aug 2015 11:19
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #8
Een vraag aan MVV kun je beter stellen aan MVV zelf ipv op dit forum.
Discussie gesloten.
17 aug 2015 12:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #9
ik ben toch echt benieuwd hoe die persoon gewond geraakt is. Misschien dat iemand hier wat uitleg over kan geven.
Of is deze te beschaamd na het lezen van deze reacties? aangezien het nog al een vreemd verhaal is.
Discussie gesloten.
17 aug 2015 14:24 17 aug 2015 14:33 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #10

mvv supporter schreef : ik ben toch echt benieuwd hoe die persoon gewond geraakt is. Misschien dat iemand hier wat uitleg over kan geven.
Of is deze te beschaamd na het lezen van deze reacties? aangezien het nog al een vreemd verhaal is.

Ben ik ook benieuwd naar, misschien kan de topic starter hierin uitsluitsel geven?
Als je met je zatte harses tegen een container aanloopt lijkt het ook alsof het een gevaarlijk ding is, maar dan zijn alle zaken op de weg en in het stadion gevaarlijke zaken....

Volgende week: gevaarlijke hekken, want er kuukelt zomaar iemand over de te lage hekken? De trappen hadden dubbele treden moeten hebben want er dondert zomaar iemand af die scheel zag van het bier?

Mocht het echt 'gevaarlijk zijn' omdat die container vluchtwegen in de weg staat dan is het een topic voor supportersoverleg en kan mvv4life vast verder helpen, maar als iemand iets roept op een forum dan ben ik het vooralsnog met aait wief eens dat dit een BS topic is en beter onder de noemer 'humor' had kunnen vallen - zijn er foto's van dat 'gevaarlijke ding'?

Momenteel denk ik; Mods, slotje (of verwijzen naar mvv algemeen)?

Facta Non Verba
Discussie gesloten.
17 aug 2015 15:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #11
wacht met sluiten tot we weten wat er gebeurd is......................
De volgende gebruiker (s) zei dank u mitch-043
Discussie gesloten.
17 aug 2015 15:45
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #12
Tijdens de warming up voor MVV-Eindhoven schoot testspeler Mandiangou op goal, maar miste. Achter de goal stond een meneer en die kreeg de bal tegen zijn hoofd. De man viel groggy achterover en viel met zijn hoofd tegen de container aan. Hierdoor liep de betreffende persoon een hoofdwond op en hersenschudding(?). Het was een beetje ongelukkig, maar als er iets anders had gestaan als de container dan was hij daar tegen gevallen. Lijkt me niet dat die container zoveel gevaar vormt. Daarbij, gewoon opletten als je achter de goal gaat staan onderaan de tribune.
Discussie gesloten.
17 aug 2015 19:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #13
En die meneer had niets gedronken en is vrijwilliger bij MVV.
Hij zorgt de dag na de wedstrijd dat alle rommel wordt opgeruimd en poetst de kleedkamers, etc.
Dit is gewoon pech hebben, wellicht was hij niet eens aan het kijken en was net aan het langslopen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je naar de wedstrijd kijkt, dat je dan niet je armen voor de bal had gegooid.
Incident.
Ik stel ook voor om te sluiten.

p.s. Anders hoge hekken plaatsen?
B) B)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
17 aug 2015 20:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #14
jammerlijk toeval, verkeerde plek op het verkeerde moment, had er iets anders gestaan of was het dichter bij een muur geweest dan had het zelfde kunnen gebeuren, om nou die container de schuld te geven.....
Beterschap en volgende keer beter opletten ;)
Discussie gesloten.
27 aug 2015 18:59
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Gevaarlijk object : container VAK D #15
@ mvv supporter: De container bewoog heel spontaan en plotseling richting hoofd een toevallige passant.

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden