>
Ontvangen bedankjes 38
Staat er stroom op die container ? Of hoe moet ik dat zienkribbebieter schreef : Een vraag aan mvv, waarom staat er een container in het stadion voor vak D van de angelside tribune ?
Dat dit een gevaarlijk object is bleek al tijdens de oefenwedstrijd tegen eindhoven waar iemand licht gewond raakte door in aanraking te zijn geweest met de container.
Het is een opslagruimte, waar o.a. alles vanuit klein-Geusselt in ligt.kribbebieter schreef : Een vraag aan mvv, waarom staat er een container in het stadion voor vak D van de angelside tribune ?
Dat dit een gevaarlijk object is bleek al tijdens de oefenwedstrijd tegen eindhoven waar iemand licht gewond raakte door in aanraking te zijn geweest met de container.
Afgezien dat het ook nog eens niet uit ziet ben ik toch benieuwd naar de reactie van mvv ? En niet aankomen met er mogen geen supporters komen.
Ben ik ook benieuwd naar, misschien kan de topic starter hierin uitsluitsel geven?mvv supporter schreef : ik ben toch echt benieuwd hoe die persoon gewond geraakt is. Misschien dat iemand hier wat uitleg over kan geven.
Of is deze te beschaamd na het lezen van deze reacties? aangezien het nog al een vreemd verhaal is.