mvv supporter wrote: ik ben toch echt benieuwd hoe die persoon gewond geraakt is. Misschien dat iemand hier wat uitleg over kan geven.
Of is deze te beschaamd na het lezen van deze reacties? aangezien het nog al een vreemd verhaal is.
Ben ik ook benieuwd naar, misschien kan de topic starter hierin uitsluitsel geven?
Als je met je zatte harses tegen een container aanloopt lijkt het ook alsof het een gevaarlijk ding is, maar dan zijn alle zaken op de weg en in het stadion gevaarlijke zaken....
Volgende week: gevaarlijke hekken, want er kuukelt zomaar iemand over de te lage hekken? De trappen hadden dubbele treden moeten hebben want er dondert zomaar iemand af die scheel zag van het bier?
Mocht het echt 'gevaarlijk zijn' omdat die container vluchtwegen in de weg staat dan is het een topic voor supportersoverleg en kan mvv4life vast verder helpen, maar als iemand iets roept op een forum dan ben ik het vooralsnog met aait wief eens dat dit een BS topic is en beter onder de noemer 'humor' had kunnen vallen - zijn er foto's van dat 'gevaarlijke ding'?
Momenteel denk ik; Mods, slotje (of verwijzen naar mvv algemeen)?