Blog Paul Penders

24 okt 2018 09:11
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Onderwerp Auteur
Blog Paul Penders #1
Wellicht aardig voor Paul Penders om in zijn blog op terug te komen:

- Wat is de stand van zaken m.b.t. de samenwerking met Genk? De afgelopen jaren hebben we een aantal talenten in de Geusselt gezien en later zelfs vast kunnen leggen. Nu zie ik dat niet meer terug. Is deze samenwerking opgedroogd?
- Wat doet MVV om volgend seizoen problemen met de stickers voor seizoenskaarthouders te voorkomen? En hoe kan het dat het dit jaar mis is gegaan?

Toelichting: in de voorbereiding had ik de indruk dat Penders een aantal zaken belichtte die op dit forum voorbij zijn gekomen. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij hier zelf persoonlijk meeleest, maar kennelijk heeft de club haar voelsprieten op dit forum uitgestoken. Wellicht kan hij vragen hier meenemen in zijn blog. Dus niet alleen ‘zenden’ als club, maar ook ingaan op concrete vragen van supporters. Open en transparant (daar waar dat mogelijk is, niet alles hoeft een club aan de grote klok te hangen).

Disclaimer: voor de moderators, indien dit wordt gezien als een overbodig topic of als het beter past in een ander topic, dan kan dit verplaatst/verwijderd worden. In het kader van ‘veer dinke mèt’ leek mij dit een makkelijke manier voor supporters om vragen voor te leggen die Penders kan beantwoorden in zijn blog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2018 10:07
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Blog Paul Penders #2
Een tijdje geleden sprak ik met Patrick Boelen van F.C. Genk. Hij is Maastrichtenaar en MVV fan, al snel hadden we het over MVV ik vroeg hem toen ook waarom de samenwerking met Genk op zo een laag pitje staat. Hij zij toen letterlijk tegen mij dat hij dat ook niet begreep, zij zagen en hoorden niets meer uit Maastricht, volgens hem hadden ze genoeg talenten rond lopen waar MVV, wel wat mee kan doen. Weet iemand van jullie hier meer van?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2018 12:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Blog Paul Penders #3

middenstip schreef : Een tijdje geleden sprak ik met Patrick Boelen van F.C. Genk. Hij is Maastrichtenaar en MVV fan, al snel hadden we het over MVV ik vroeg hem toen ook waarom de samenwerking met Genk op zo een laag pitje staat. Hij zij toen letterlijk tegen mij dat hij dat ook niet begreep, zij zagen en hoorden niets meer uit Maastricht, volgens hem hadden ze genoeg talenten rond lopen waar MVV, wel wat mee kan doen. Weet iemand van jullie hier meer van?


Ik heb dat ook eens gevraagd aan iemand van het bestuur hoe het nou zit met Genk. Of dat voorbij is. Zo goed als is de samenwerking voorbij. MVV zou met een grotere club willen samenwerken. Maar misschien kan Paul Blogba inderdaad hier uitgebreid op ingaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2018 22:12
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Blog Paul Penders #4
UEFA wil de grootte van selecties gaan beperken. Dus of inzetten op een samenwerking met een "grote" club wel zo verstandig is vraag ik me af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2018 10:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Blog Paul Penders #5

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2018 12:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Blog Paul Penders #6
Zo zijn we al 20 jaar aan het lullen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2018 13:29 26 okt 2018 13:30 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Onderwerp Auteur
Blog Paul Penders #7

Boe is dat feeske? schreef : www.mvv.nl/nieuws/blog-14-wat-speelt-er


Prima hoe Penders de zaken rondom de MVV-supporters en het weren daarvan bij bepaalde clubs (Jong Utrecht, Helmond) beschrijft. Goed dat de club opkomt voor haar fans. Hoop dat hij het ook zo duidelijk verwoordt in de onderlinge communicatie met de betreffende club.
Leuk dat-ie daarna allemaal zaken rondom het voetbal opnoemt die goed gaan. Maar wat mij betreft een gemiste kans om niet in te gaan op vragen die hier op het forum leven (en ook via mail aan MVV zijn gecommuniceerd). Denk bv aan de vragen die hierboven zijn gesteld. Iets voor een volgend blog Paul? ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 19:32 25 mei 2019 19:32 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Blog Paul Penders #8
www.mvv.nl/nieuws/blog-1-wat-speelt-er-aftrapblog-2019-2020

-Fuat hoofdtrainer

-Robbie Servais gaat een belangrijke schakel worden tussen de jeugd en het eerste elftal. Hij wordt niet alleen assistent, maar ook trainer van de O19. Daardoor denken we talenten gerichter kansen te kunnen bieden. Om het simpel te stellen: liever een talentvolle jeugdspeler laten invallen dan een meer gearriveerde speler die eigenlijk niet mee kan met onze ambities. Want we zien nu inderdaad een aantal jongens vertrekken, maar wij zien dat intern vooral als doorselecteren. Willen we stappen zetten, moet de kwaliteit omhoog.

-Naast Robbie zoeken we nog een 2de assistent

-TD Ron Elsen

-Ambitie (niet doelstelling) is hardop, promotie! En dat wordt kracht bijgezet door een financiële injectie van sponsoren.

-Werken aan nieuwe shirtsponsor

-Oproep aan supporters om weer terug te komen, samen de schouders eronder.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden