MVV seizoen 2022/2023

06 mrt 2022 13:43
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV seizoen 2022/2023 #1
Met nog een aantal wedstrijden te gaan dit seizoen en wetende dat wij toch uitgespeeld zijn, kunnen we alvast vooruitkijken naar volgend seizoen.

Technische staf:
Klaas Wels heeft nog een contract voor komend seizoen. Geen idee of Maurice Verberne ook nog een doorlopend contract heeft. Robbie Servais ligt ook nog vast tot 2023.

Spelers.
Volgend seizoen staan nog onder contract:
Verdediging:
Matteo Waem
Leroy Labylle
Rico Zeegers


Middenveld:
Thomas van Bommel
Orhan Dzepar
Marko Kleinen
Roland Alberg


Aanval:
Sven Blummel
Mart Remans


Jeugdspelers:
Logan Ancion, Ermin Cavcic, Twan Visser, Adam Mami, Saul Penders, Lars Schenk, Bob Nijsten

Aflopende contracten:
Mitchel Keulen, Clint Essers (cluboptie 1 jaar), Nicky Souren (cluboptie 1 jaar), Kai Bösing (cluboptie 1 jaar), Mehdi Lazaar, Tim Zeegers

Huurlingen:
Romain Matthys (KAS Eupen, einde contract), Ruben van Kouwen (Fortuna Sittard, einde contract), Joshua Wehking (Fortuna Sittard, einde contract), Levi Malungu (Charleroi, koopoptie), Elano Yegen (ADO Den Haag), Fostave Mabani (Standard Luik), Marciano Aziz (KAS Eupen, einde contract), Mitchy Ntelo (Standard Luik, einde contract), Toshio Lake (Fortuna Sittard, einde contract), Arian Kastrati (Fortuna Sittard, koopoptie).

De jeugdspelers zullen wel aanblijven. En er zullen misschien nog wat bijkomen vanuit de academy.

Van de aflopende contracten zeker Nicky Souren verlengen! Misschien deze jongen wel belonen met een geheel nieuw contract. Mitchel Keulen mag ook blijven. Hij kan dan strijden met Lars Schenk voor de linksbackpositie. Clint Essers was sterk bezig voor zijn blessure. Om deze jongen weer fit te krijgen cluboptie toedienen. Kai Bösing heeft nooit wat laten zien, mag vertrekken. Evenals Tim Zeegers (komt toch te kort voor betaald voetbal) en Mehdi Lazaar (wie??), dkie alleen maar geblesseerd is.

Van de huurlingen Romain Matthys proberen vast te leggen voor 3 jaar. Als hij zo door blijft gaan, kun je lekker cashen voor deze speler. Maar ik kan me ook wel indenken dat een club als Excelsior of NAC hem ook op hun lijstje hebben staan. En voor de rest van de huurlingen misschien Lake en Yegen proberen te behouden. Voor de rest zit daar niks bijzonders bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2022 15:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV seizoen 2022/2023 #2
Ik denk dat je eerder de vraag kunt gaan stellen, speelt mvv volgend seizoen nog profvoetbal...
Want er gebeurt veel bij onze club maar helaas niet veel positiefs. Het wordt elke week minder, qua uitstraling, beleving en bezoekers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2022 21:13
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV seizoen 2022/2023 #3
Is al jaren zo..
Waarom dan ineens volgend jaar geen prof voetbal meer?
Zodra die investeerder komt.. ALS die komt, want we zitten ondertussen al weet ik veel hoe lang te wachten.
Dan zou er iets meer geld moeten zijn voor beter spelersmateriaal
We gaan het zien volgend jaar!
Veel slechter dan dit jaar kan het toch niet!
Dus ik heb goeie moed.
Met Nike op de borst ziet alleen het tenue al beter uit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2022 21:28 06 mrt 2022 21:29 door De_Lange.
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV seizoen 2022/2023 #4
Het is niet al jaren zo, het wordt met het jaar slechter en minder, tel er nu bij op dat veel bedrijven straks de gevolgen van de corona steun gaan voelen en dus wellicht niet meer kunnen sponsoren.

Ernaast een investeerder, wie wil hier nou instappen voor een minderheidsbelang. Je duwt ergens geld in en je krijgt geen / weinig zeggenschap over je eigen investeringen. Volgens mij ben je dan een veredelde sponsor.
Met de instelling van dit bestuur kun je als minderheid investeerder je geld beter in de Maas gooien, kun je er nog na gaan kijken on het te zien drijven.

De club staat dichter bij de afgrond dan supporters denken. Die mooie woorden over een Nike als kledingsponsor of andere uitbestede zaken die zo geweldig klinken, allemaal ten spijt.
Sinds veer zien mvv naar buiten is gezet, komt er niet veel goeds meer terrecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, peeke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.149 seconden