>
Ontvangen bedankjes 25
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef :
Buurke76 schreef : Het ergste van alles is, dat de gewone fan (en dat ben ik) dadelijk niet meer gaat omdat er alleen maar gezeik is. Op de angel Side is geen enkele controle. Hoe vaak is er al geklaagd over het feit dat mensen bovenaan de trap staan, tegen de reling aan staan waardoor 2 vakken het doel niet zien.
Als dit kleine probleem niet eens wordt aangepakt (wie is de baas in de Geusselt?) dan zal het grote probleem nooit worden aangepakt.
Ben blij dat jij dit ook nog eens aankaart,ik zit op vak A angelside en kan het doel niet zien door de jeugd bovenaan de ijzerentrap op het plateau dus mis wel het een en ander zoals de meeste acties binnen de 5 meter!
Wat ik ook niet begrijp niet alleen kwa zicht maar ook kwa veiligheid zouden er geen kinderen mogen staan bovenaan de ijzeren trap en dat de hele wedstrijd?
Ooit is daar wel op gehandhaafd nu heeft het bij mij wel een irri grens dat het controleren daarop niet meer gebeurd,moet er eerst wat gebeuren?….mvrgr Ampa.
Maosbrögk schreef : In Engeland hebben ze geen hekken, geen netten voor het uitvak, geen bussluizen, geen bussluizen. Gewoon een doek van 1m breed over de stoeltjes.
Nu is dat zeer zeker ook niet allemaal koek en ei daar. Maar waarom kan er daar veel meer dan bij ons?
CatenaccioMestreech schreef :
Maosbrögk schreef : In Engeland hebben ze geen hekken, geen netten voor het uitvak, geen bussluizen, geen bussluizen. Gewoon een doek van 1m breed over de stoeltjes.
Nu is dat zeer zeker ook niet allemaal koek en ei daar. Maar waarom kan er daar veel meer dan bij ons?
In Engeland geven ze wel genoeg geld uit aan veiligheid en straffen ze niet collectief, maar straffen ze de personen gelijk en flikkeren ze raddraaiers er onder de wedstrijd zelfs nog eruit. Hier straffen ze gewoon hele supportersgroepen met lege uitvakken of thuistribunes wat echt niet helpt aangezien meerendeel van die raddraaiers dus niet of amper worden opgespoord.
Er is ook veel meer geld om het daar te handhaven en daar willen ze in Nederland niet aan.
Terwijl daar gemiddeld 2.000 tot 3.000 man mee naar een uitwedstrijd gaan en hier worden ze al gek met 300 supporters die naar Groningen moeten met een verplichte buscombi.