>
Ontvangen bedankjes 275
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Punker, iech geluif ouch neet in de Roos kaart of korting, al zulle d'r wel luij zien die geveulig zien veur 'n korting.Punker73 schreef : ...
Ik geloof niet in het weggeven van merchandise of andere hebbedingetjes. Hierdoor worden mensen geen seizoenkaart houder (kijk maar naar die Roos pas die je nu krijgt. Volstrekt nutteloos).
aait wief, welke redenen heeft MVV aangevoerd om het plan van de SC 'af te schieten' ?aait wief schreef : Het plan waar Punker op doelt, is gebaseert op een zeer succesvol seizoenskaartproject in Engeland, mn FCHartlepool .
Deze club is vergelijkbaar met MVV, in ieder geval was deze club vergelijkbaar met MVV vwb het aantal seizoenskaarten: Voor het project 2000 Seizoenskaarten, ná het project een dikke 6.000.... En ondanks de korting, op het totaal, méér inkomsten en hogere ranking in de waardering van de FA.
We hebben dit plan met verve in het overleg met het bestuur uitgelegd en onderbouwt, verdedigt. Men heeft echter uiteindelijk niet voor deze optie gekozen en is het Roos- / Euphony plan verder gaan uitwerken.....
vette sajs schreef : Iedereen is aan het gissen waarom de ongeveer 2500-3500 losse kaart kopers geen SK kopen, ik zou het deze mensen vragen, door het laten invullen van een heel korte vragen lijst aan de kassa, dan weet je al meer en kun je als organisatie kijken hoe en waar nog zieltjes te winnen zijn.
Ik zelf kan me er weinig bij voorstellen om eens af en toe te gaan, ik heb al een jaar of 20 een SK ook in de tijd dat ik soms de helft van de wedstrijden moest missen omdat ik bij de marine zat.
Vroeger kreeg je bij bedrijven asl ENCI en KNP flinke korting op een SK, ik weet niet of dat nog zo is maar daar werden volgens mij honderden kaarten verkocht voor medewerkers maar natuurlijk ook via via.
Ik zou als MVV zijnde proberen kaarten aan de man te brengen via sponsors, bijv bij de aanschaf van een tv vanaaf 500 Euro 50% korting op een SK of bij de aanschaf van een keuken een gratis kaart. De sponsor maakt het geld over naar MVV en het is voor beide een win-win situatie
En daar wringt net de schoen.vette sajs schreef : Je kan ook de vraag stellen hoe kunnen we jouw overhalen een SK te kopen? En hierbij gelijk vermelden dat een SK voor MVV ook voordeliger is. Dit is bij heel veel mensen niet bekend.
Positief benadere, menier Equinox. D'r zal bes e deil neet wete dat ut veur MVV gunstiger is. De vraag vaan vette sajs is valide, wee wet wat veur antwoorde teruk kome!Equinox schreef :
En daar wringt net de schoen.vette sajs schreef : Je kan ook de vraag stellen hoe kunnen we jouw overhalen een SK te kopen? En hierbij gelijk vermelden dat een SK voor MVV ook voordeliger is. Dit is bij heel veel mensen niet bekend.
Wat boeit het mensen die je wilt overtuigen dat MVV er belang bij heeft?
Tegenwoordig boeit het mensen wat zij er zelf belang bij hebben.
Dus... geeft mensen een valide reden om een SCard te kopen, en nee MVV4life geen prulletje (wat je vervolgens op marktplaats kunt kopen) maar een in het handje iets contants, wat ze over de streep haalt!
Goede vraag. Volgens mij gaat de invloed van de ledenraad niet zover. Er zijn een aantal zaken waar (in de toekomst?) goedkeuring nodig is van de ledenraad. Ik betwijfel of dit soort plannen daar ook bij horen.Roei baank schreef : Gelieve mij te verbeteren als ik het fout heb. Moet zo'n plan niet eerst aan de ledenraad worden voorgelegd en dat deze een keuze maakt tussen de diverse voorstellen. Waarna het bestuur het besluit moet uitvoeren ???