>
Ontvangen bedankjes 1128
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kijk dat is dus (blijkbaar) ook een foutieve aanname. Als veel van die 2-3000 toeschouwers deze aanname hebben, dan moet MVV daar ook maar eens duidelijk over communiceren...Mestreech72 schreef : Iech betaol liever eedere wedstrijd, zoe heet MVV get mie inkomste
Die folder is toch het programmaboekje, gratis voor leden van de SClub. Wellicht op vertoon van je seizoenskaart ook gratis of korting..?benoo1 schreef : ik denk dat je meer aandacht mag geven aan de mensen die een sezoenskaart hebben zoals aparte ingang zodat je niet in de rij hoeft te staan mischien een nieuwsblad over MVV gratis of bij binnenkomst een folder met daarin de opstelling van beide ploegen en bij beker of vriendschappelijke wedstrijden je vaste plaats met korting
Eens met de korting ook voor andere tribunes, ik kan me inderdaad voorstellen dat men ook graag op de Qpark wil zitten ivm zicht op het veld. Ook is op Hoofd nog plek zat. Angelside zou ik niet doen.marke schreef : Waarom niet de mensen met een lager inkomen denk hierbij vooral aan aow`ers niet alleen korting geven op een seizoens kaart voor de Noord tribune wat nu alleen het geval is,maar ook voor de andere tribune´s.
Kan me voorstellen dat niet iedereen graag op Noord wil zitten.
www.mvv.nl/supporters/rondom-wedstrijden...nkaarten-2012-2013-1Jij doet toch ook mee? Met Us MVV!
Wanneer 65+ of jeugdkorting?
Voor het verlenen van korting gaan we uit van de leeftijd die je hebt wanneer het nieuwe seizoen aanvangt (10/08/2012).
Iedereen die op 10/8/1947 of eerder geboren is, krijgt 65+ korting.
Iedereen die op 10/8/1995 of later geboren is, krijgt t/m 16j korting.
Iedereen die op 10/8/1998 of later geboren is, krijgt t/m 13j korting.
Punker73 schreef : Er is vorig seizoen door de SC een mooi plan neergelegd bij MVV om de seizoenkaart verkoop flink te stimuleren. Het ging hier kort samengevat er over dat hoe meer kaarten er verkocht werden hoe goedkoper de kaarten (voor iedereen) werd.
Voorbeeld:
bij 1000 kaarten krijgt iedereen 5 euro korting op de standaard prijs
bij 1500 kaarten krijgt iedereen 10 euro korting op de standaard prijs
bij 2000 kaarten krijgt iedereen 15 euro korting op de standaard prijs
etc. etc.
Dit was een heel goed en solide plan alleen heeft MVV hier nul kom nul niks mee gedaan ... ik geloof nog steeds dat dit een prachtig plan is wat goed zou werken.