Website en Forum 2025
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
Website en Forum 2025
18 Jan 2025 21:19
Ik ga een poging doen om de website te migreren naar een nieuwe server en de Joomla en Kunena versies te upgraden naar de laatste versies
De huidige versies zijn erg oud dus het is een proces dat wat tijd in beslag neemt. Zodra ik begin zal ik het forum in alleen-lezen modus zetten om te voorkomen dat er posts verloren gaan.
Het kan een dag of twee duren voordat ik hiermee klaar ben en het forum weer open kan. Sorry voor het ongemak.
De huidige versies zijn erg oud dus het is een proces dat wat tijd in beslag neemt. Zodra ik begin zal ik het forum in alleen-lezen modus zetten om te voorkomen dat er posts verloren gaan.
Het kan een dag of twee duren voordat ik hiermee klaar ben en het forum weer open kan. Sorry voor het ongemak.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen, LRB, CatenaccioMestreech
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
Re: Website en Forum 2025
19 Jan 2025 17:50 - 19 Jan 2025 18:29
De verhuizing van de website naar een nieuwe server en de upgrades van Joomla en Kunena (forumsoftware) zijn afgerond.
Zoals jullie kunnen zien, bestaat de website nu alleen nog uit het forum. De overige pagina's werden al lange tijd niet meer gebruikt.
Grafisch ziet de website er op dit moment (nog) niet optimaal uit. Echter, de oude versies van Linux, PHP, Joomla, en andere software waren dermate verouderd dat we een aanzienlijk risico liepen dat de website gehackt zou worden. Daarom hebben we besloten om alles zo snel mogelijk over te zetten en te updaten. Veel templates en extensies bleken niet meer compatibel met de nieuwe versies.
De komende tijd zullen we nog verdere verbeteringen aanbrengen, maar de prioriteit lag bij het zo snel mogelijk weer online brengen van het forum.Mocht je tegen problemen aanlopen, meld deze dan in dit topic.
Zoals jullie kunnen zien, bestaat de website nu alleen nog uit het forum. De overige pagina's werden al lange tijd niet meer gebruikt.
Grafisch ziet de website er op dit moment (nog) niet optimaal uit. Echter, de oude versies van Linux, PHP, Joomla, en andere software waren dermate verouderd dat we een aanzienlijk risico liepen dat de website gehackt zou worden. Daarom hebben we besloten om alles zo snel mogelijk over te zetten en te updaten. Veel templates en extensies bleken niet meer compatibel met de nieuwe versies.
De komende tijd zullen we nog verdere verbeteringen aanbrengen, maar de prioriteit lag bij het zo snel mogelijk weer online brengen van het forum.Mocht je tegen problemen aanlopen, meld deze dan in dit topic.
Last edit: 19 Jan 2025 18:29 by jeoff.
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel, ASR, LRB, CatenaccioMestreech, RoedWitHart
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
- Buurke76
-
- Elite Member
-
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
21 Jan 2025 14:26 - 21 Jan 2025 14:27
Dank voor de upgrade.
Ik bekijk het forum vaak via de app Tapatalk, nu krijg ik na de upgrade een network error (get_config).
Heb het niet eerder gehad. Enig idee of dit bij mij ligt ?
Ik bekijk het forum vaak via de app Tapatalk, nu krijg ik na de upgrade een network error (get_config).
Heb het niet eerder gehad. Enig idee of dit bij mij ligt ?
Last edit: 21 Jan 2025 14:27 by Roed en Wit 70.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
22 Jan 2025 22:03
Helaas is er geen nieuwe versie van Tapatalk die de nieuwste versie van het forum ondersteunt.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
23 Jan 2025 08:57Ook ik gebruikte Tapatalk. Is er een vergelijkbare app misschien?Helaas is er geen nieuwe versie van Tapatalk die de nieuwste versie van het forum ondersteunt.
Time to create page: 0.269 seconds