De MVV app

10 aug 2012 09:37
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Onderwerp Auteur
De MVV app #1
Je komt er tegenwoordig niet meer omheen, maar overal is wel een App van.
In hoeverre is dit mogelijk om bv. deze site, Mvv fans site in een App. te realiseren ?
(Of de site van MVV Maastricht)
Toevallig zag ik dat er al een MVV App bestaat…..maar die heeft nu werkelijk geen inhoud.
Staat misschien ook nog in de kinderschoenen ?

Mvv is in een opbouwende fase dat weer moet leiden naar eredivisie.
Hier zijn wellicht nog meer mogelijkheden, om het ingeslagen beleid van MVV te realiseren, zoals meer bekendheid, betrokkenheid ed. (het wel bekende maatschappelijke verhaal) maar voornamelijk om al het nieuws over MVV te kunnen volgen.
In deze opbouwende fase moet je alle media bronnen benutten om er zoveel (als mogelijk) voordeel uit te halen.
Natuurlijk heeft alles een prijskaartje, maar wellicht dat het je iets kan opleveren. (financieel dmv. sponsoren)
Het zou ook kunnen dat hier totaal geen interesse voor is, levert het niks op en kost teveel zowel geld als tijd.

Maar als supporter wil je alles weten vandaar dat ik ben benieuwd of dit mogelijk zou zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 10:12
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
De MVV app #2
De MVV app (overigens alleen voor Android beschikbaar) is niks meer dan een "ordinaire" reclame app helaas. IOk snap nog steeds niet dat MVV hier uberhaupt toestemming voor gegeven heeft maar goed. Ik zou heel graag een mooi e MVV app zien echter moet ik in alle eerlijkheid zeggen dat de apps van Twente, Ajax en ander grote clubs ook niet veel soeps zijn. het is vooral een portal van hun website met een beetje nieuws en dat is het ook wel. Leuk voor 1 keer maar niet om dagelijks op te starten.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden