Nieuwe website en forum
08 juli 2020 15:41
opadiehard schreef : Ben gisteravond wel degelijk voor ons forum in de bres gesprongen,linkend aan 2002 toen mede dank zij het forum mvv nu nog steeds bestaat...Gr opa.
Gelezen. Dank daarvoor Opa.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 juli 2023 14:44
webmastersfm
Platinum Boarder
De laatste weken heb ik veel last van agressieve popups met reclame op het forum. Zowel op tablet en telefoon. Toppunt is dat ik nu regelmatig reclame voor Fortuna sk's krijg. Bloedirritant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, opadiehard, CatenaccioMestreech
02 juli 2023 16:22
Ik had dit ook, maar ben er vanaf. Zo heb ik het gedaan (heb wel android telefoon):
Pak je Android-telefoon erbij en open de Instellingen-app;
Kies 'Netwerk en internet', scrol naar beneden en tik op 'Privé-DNS';
Selecteer 'Hostnaam van privé-DNS-provider' en voer het volgende in: dns.adguard.com;
Tik rechtsonder op 'Opslaan' en klaar ben je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, Karakter, M-MVV, Obbins, Raadgek
02 juli 2023 21:13
Als iemand weet hoe dat op een iPhone moet, dan hoor ik dat graag..
02 juli 2023 22:49
Sjappie schreef : Als iemand weet hoe dat op een iPhone moet, dan hoor ik dat graag..
Ik gebruik een app die reclame op sites blokkeert.
Blockbear heet ie. Simpel en werkt prima.
03 juli 2023 10:21
Ik heb bij het openen op de ipad een reclame in beeld. Klik op het kruisje rechtsboven en weg is het.
Zal wel iets van Google zijn. Helemaal zonder reclame kunnen we niet want het levert net genoeg op om de site in de lucht te houden.
Tijdens het gebruik krijg ik overigens geen pop-ups.
03 juli 2023 16:20
JulioB schreef :
Sjappie schreef : Als iemand weet hoe dat op een iPhone moet, dan hoor ik dat graag..
Ik gebruik een app die reclame op sites blokkeert.
Blockbear heet ie. Simpel en werkt prima.
Werkt inderdaad prima, daanke!
05 apr 2024 13:51
Vrijgeleer
Senior Boarder
Ik zou graag in contact komen met (een van) de moderator(s) in verband met een tweetal vragen over de "spelregels" van het forum. Zou de moderator mij een berichtje willen sturen? Dank!
08 aug 2024 10:34
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ben ik de enige die sinds vorige week last heeft van de google ads reclames op dit forum? Bij het bekijken van een topic wordt eerst mijn hele beeld gevuld door een reclame die ik eerst moet wegklikken.(zowel op PC als mobiel) Wanneer ik naar het volgende topic ga, dan krijg ik weer een beeldvullende advertentie. Ik begrijp dat het forum dit nodig heeft voor inkomsten, maar misschien zijn er google ads settings te gebruiken die niet beeldvullend zijn.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Karakter, M.V.V. 1902
08 aug 2024 10:43
Karakter
Platinum Boarder
Ja, hier hetzelfde. Op de computer geen last van door mijn adblocker, maar heb sinds kort een nieuwe telefoon en dacht dat het daaraan lag. Daar heb ik helaas nog geen adblocker voor kunnen vinden. Het is zeer hinderlijk.
08 aug 2024 16:05
Vreemd, ik heb het niet op de laptop. wel op de telefoon.
Ik weet niet wat we daaraan kunnen doen. ik vermoed dat Google wat instellingen eenzijdig veranderd heeft. Ik hoop dat onze technische man Jeoff iets zinnigs hierover kan zeggen.
08 aug 2024 20:02
Om iets positiefs te zeggen: De nieuwe huisstijl van MVV (foto's en video's) is echt super! Mooi strak en heel professioneel. Hopelijk volgt de website snel, want die kan eigenlijk niet meer.
08 aug 2024 22:01
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Pierrot schreef : Om iets positiefs te zeggen: De nieuwe huisstijl van MVV (foto's en video's) is echt super! Mooi strak en heel professioneel. Hopelijk volgt de website snel, want die kan eigenlijk niet meer.
Dat komt door de nieuwe mediapartner KENO media die doen dat nu allemaal verzorgen.
Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden