Nieuwe website en forum
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Nieuwe website en forum
28 Jan 2016 18:16les rouges blancs wrote: Ik ondervind vandaag moeilijkheden met het opladen van foto's ..dat lukt totaal niet (meer)
terwijl ze dezelfde grote als altijd hebben...
weer lukt 't niet en krijg deze boodschap bij het uploaded van een foto van 178 kB :
COM_KUNENA_UPLOAD_ERROR_FILE_EXCEED_LIMIT_IN_CONFIGURATION
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
30 Jan 2016 17:13 - 30 Jan 2016 17:22De templates van de website en het forum zijn gewijzigd waardoor deze nu ook weer mobiel goed te lezen zijn. Wellicht dat de kleuren nog wat zullen wijzigen de komende tijd. Laat even weten als jullie problemen tegen komen.
Ik ben nog bezig met de Emoticons dus die werken nog niet allemaal.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
- J.P. Ler
-
- Premium Member
-
01 Feb 2016 12:54
krijgt niemand anders die melding?
- Bieske
-
- Premium Member
-
01 Feb 2016 15:55Komt dit wel weer terug?
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Feb 2016 16:59 - 01 Feb 2016 17:01J.P. Ler wrote: thuis krijg ik bij het openen van de website een waarschuwing van microsoft security essentials. iets over schadelijke inhoud, denk dat ze niet de vermeldingen van de naam *roda jc* bedoelen
Ik zal Security Essentials eens downloaden om dit te checken.. maar het kan zijn dat het virus in je browser cache zit. Zou je je internet geschiedenis en cookies eens kunnen verwijderen? Of eens proberen de site te openen in een zogenaamde "private browsing" of Incognito venster als je weet hoe dat moet.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Feb 2016 17:00 - 01 Feb 2016 17:24Bieske wrote: Er is geen mogelijkheid meer om een lijst van actieve topics te openen. Dit was voor mij DE manier om het forum altijd te openen, je hoeft dan niet meer iedere rubriek te openen om daar de ongelezen topics te zoeken.
Komt dit wel weer terug?
Edit: Probleem is opgelost.. als het goed is zie je het menu weer waar je de lijst van actieve topics kunt kiezen.
En op de voorpagina van de site zie je linksboven natuurlijk ook altijd een lijst met de laatste reacties.
- Bieske
-
- Premium Member
-
01 Feb 2016 20:41jeoff wrote:Bieske wrote: Er is geen mogelijkheid meer om een lijst van actieve topics te openen. Dit was voor mij DE manier om het forum altijd te openen, je hoeft dan niet meer iedere rubriek te openen om daar de ongelezen topics te zoeken.
Komt dit wel weer terug?
Edit: Probleem is opgelost.. als het goed is zie je het menu weer waar je de lijst van actieve topics kunt kiezen.
En op de voorpagina van de site zie je linksboven natuurlijk ook altijd een lijst met de laatste reacties.
Top!
Dank je.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Feb 2016 20:41 - 01 Feb 2016 20:44jeoff wrote: LRB, als het goed is kun je nu weer bestanden uploaden.
.
Uitstekend werk Zjef met de döbbelle Eff
- J.P. Ler
-
- Premium Member
-
02 Feb 2016 20:26jeoff wrote:J.P. Ler wrote: thuis krijg ik bij het openen van de website een waarschuwing van microsoft security essentials. iets over schadelijke inhoud, denk dat ze niet de vermeldingen van de naam *roda jc* bedoelen
Ik zal Security Essentials eens downloaden om dit te checken.. maar het kan zijn dat het virus in je browser cache zit. Zou je je internet geschiedenis en cookies eens kunnen verwijderen? Of eens proberen de site te openen in een zogenaamde "private browsing" of Incognito venster als je weet hoe dat moet.
Opgelost! melding is er niet meer
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
05 May 2016 21:50 - 05 May 2016 21:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2016 13:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
08 Jul 2016 13:46Ik heb een backup van gisterochtend terug moeten zetten waardoor helaas alle berichten van gisteren verloren zijn gegaan. Daarna zijn alle modules van de site geupdate om herhaling van de hack te voorkomen.
Ik zal de site de komende tijd extra in de gaten houden.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
08 Jul 2016 14:52Bedankt Geof.
- Karakter
-
- Platinum Member
-