Nieuwe website en forum
06 feb 2015 20:18
Hij staat toch al op Youtube?
Facta Non Verba
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
06 feb 2015 22:09
Bij deze de youtube versie die nog niet de auteursrechten van de Eredivisie CV bevat, en voorlopig nog bekijkbaar is in Nederland zonder een VPN/Proxy verbinding.
07 feb 2015 11:06
Onderwerp Auteur
Lummel schreef : Bij deze de youtube versie die nog niet de auteursrechten van de Eredivisie CV bevat, en voorlopig nog bekijkbaar is in Nederland zonder een VPN/Proxy verbinding.
Bedankt Lummel maar helaas is deze al geblokkeerd.
16 mei 2015 12:18
16 mei 2015 12:20 door jeoff.
Onderwerp Auteur
Ik ga morgen de MVVFans website verhuizen naar een andere hosting provider en meteen Joomla upgraden naar de laatste nieuwe versie.
Tijdens dit proces zal de website onbereikbaar zijn voor iedereen. In de loop van de dag komt deze weer online.
Vanwege DNS replicatie op het internet zal de site vanaf sommige internet verbindngen sneller online komen dan vanaf anderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Hartmans1973
19 mei 2015 00:15
Karakter
Platinum Boarder
Ik weet niet of de definitieve versie van het forum er al op staat, maar dat uitklapmenu bij het laatste nieuws is best irritant. Het is me in die korte tijd al tien keer gelukt om op een verkeerde link te klikken daardoor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
19 mei 2015 08:49
Onderwerp Auteur
Karakter schreef : Ik weet niet of de definitieve versie van het forum er al op staat, maar dat uitklapmenu bij het laatste nieuws is best irritant. Het is me in die korte tijd al tien keer gelukt om op een verkeerde link te klikken daardoor.
Ok ik heb het aangepast. Ik vond het persoonlijk wel handig maar kan me voorstellen dat het voor velen irritant is.
Er zijn overigens zo nu en dan nog wat problemen met het correct laden van de template merk ik. Ik ben nog aan het uitzoeken waardoor dat komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u αναρχος
19 mei 2015 15:33
Frostie_999
Platinum Boarder
Ik was gewend om via mijn mobiel de desktop versie te bekijken. Maar sinds de update kan ik dan het beeld niet meer verkleinen? Ik zie alleen het linker deel van de site zeg maar.
19 mei 2015 17:13
Goed bezig de site up to date te houden
19 mei 2015 17:37
Edit: (vorig bericht werd maar voor een stukje geplaatst.)Goed bezig de site up to date te houden. Op mijn android krijg ik steeds een melding of ik iets op mijn homescreen wil installeren. Wat moet ik hiermee. En hetzelfde probleem heb ik ook met desktop versie van de site, zoals hierboven beschreven.
19 mei 2015 19:05
Frostie_999
Platinum Boarder
Dat van dat homescreen wil zeggen dat de site adviseert om een snelkoppeling te maken op je "bureaublad" van je telefoon. Op zich best handig.
19 mei 2015 20:32
Karakter
Platinum Boarder
jeoff schreef :
Karakter schreef : Ik weet niet of de definitieve versie van het forum er al op staat, maar dat uitklapmenu bij het laatste nieuws is best irritant. Het is me in die korte tijd al tien keer gelukt om op een verkeerde link te klikken daardoor.
Ok ik heb het aangepast. Ik vond het persoonlijk wel handig maar kan me voorstellen dat het voor velen irritant is.
Er zijn overigens zo nu en dan nog wat problemen met het correct laden van de template merk ik. Ik ben nog aan het uitzoeken waardoor dat komt.
Helemaal top, bedankt!
19 mei 2015 22:48
Onderwerp Auteur
Als het goed is krijg je geen melding meer over het home screen op je Android/iPhone.
De normale (niet mobile) template probeert de site ook aan te passen aan de mobiele weergave, dat kan ik ook aanpassen maar dat kost iets meer werk.. zal ik in de komende dagen regelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Frostie_999
02 juni 2015 14:00
Onderwerp Auteur
Vanaf nu is het ook mogelijk het Forum te lezen via de Tapatalk app (Android/Iphone/Windows phone).
Volgens mij is Audiowaste hier blij mee
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste
02 juni 2015 16:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Yes, eindelijk!
Want het nieuwe forum functioneert niet goed op mobiel (misschien dat het aan mij ligt).
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
02 juni 2015 16:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Werkt overigens prima, veel overzichtelijker op deze manier.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Tijd voor maken pagina: 1.099 seconden