>
Ontvangen bedankjes 820
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVVke schreef : Dao twiefel 'ch ouch neet aon huur, de bis al freak genóg mèt d'n 187376893 posts, die 9 vaan de 10 kier neerkoume op: ''Vin iech ouch''.....
Tip Gratuit: Get a Life!! (en Nein Danny, heij hoofste dus néét weer op te reagere um d'n totaal aon beriechte weer umhoeg te bringe... )
MVVke & Danny1983, kom op e bitsje rustig aon. Spreek vriedaag eve aof in de ster, zoedat geer get begrip kreijg veur elkaar.MVV4life schreef :
jeoff schreef : In het licht van de recente irritaties op het forum hebben we een nieuwe regel ingevoerd:
16.Het hebben van meerdere accounts door dezelfde gebruiker leidt tot een permanente IP ban voor elk account dat in zijn of haar bezit is. Als men een ander account wilt gebruiken dient men eerst het oude te laten verwijderen (aan te vragen bij de moderators). In overleg met de moderators is afwijking van deze regel mogelijk.
Mochten jullie het niet eens zijn met deze regel, dan verwijzen we jullie graag naar regel 1.
mvvfans.nl/forum/regels
Goede actie!
Ik heb er thuis geen last van, maar als ik dit op het werk heb, helpt het altijd om de hele historie te verwijderen.Jacques schreef : Ik ben op twee computers standaard ingelogd op het forum. Dit was voorheen nooit een probleem, maar de laatste tijd moet ik iedere dag meerdere keren steeds weer opnieuw inloggen, ook als ik aanvink dat ik ingelogd wil blijven. Geen idee of het aan de meerdere computers ligt, of dat het ergens anders aan ligt.
Hebben meer mensen hier last van? Kan er iets aan gedaan worden?