Nieuwe website en forum

18 okt 2012 12:19
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #211
Dao twiefel 'ch ouch neet aon huur, de bis al freak genóg mèt d'n 187376893 posts, die 9 vaan de 10 kier neerkoume op: ''Vin iech ouch''.....

Tip Gratuit: Get a Life!! (en Nein Danny, heij hoofste dus néét weer op te reagere um d'n totaal aon beriechte weer umhoeg te bringe... :sick: )

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2012 13:45
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Nieuwe website en forum #212

MVVke schreef : Dao twiefel 'ch ouch neet aon huur, de bis al freak genóg mèt d'n 187376893 posts, die 9 vaan de 10 kier neerkoume op: ''Vin iech ouch''.....

Tip Gratuit: Get a Life!! (en Nein Danny, heij hoofste dus néét weer op te reagere um d'n totaal aon beriechte weer umhoeg te bringe... :sick: )

:sick: :sick: :sick: Ik reageer wel omdat jij zelf helemaal niks toegevoegd en altijd wat te zeuren hebt.
En meestal op mij dus ga aub zelf een leven zoeken inplaats je zo bezig te houden met dat van mij.
Tip Gratuit: Get a Life!!
Ik heb een leven en geniet er iedere dag van met alle mensen om mij heen :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

18 okt 2012 16:00 18 okt 2012 16:02 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #213
En jaooooo huur, dao is 'r weer...
Luuster 'ns eve good, gigantische aw kut totste bis: Vraog d'ch ierts 'ns aof veurwat tot 'ch weg blijf vaan dit forum. En ES iech al get sjrijf, veurwat tot dat daan allein meh gezeiks euver diech is.
Zjus jao, door luij wie diech. En veurtotste die fout bij miech geis legke: Loer 'ns good roond heij....
Is 't d'ch neet opgevalle tot hiel väöl luij vaan 't ierste oor weggebleve zien doortot 't niveau gezak is tot oonder 0??
Dit is gein chatbox Danny, meh 'n platform boe in luij ziech oonderling ZINVOL nuijts kinne geve, en medein in discussie goon, zoonder 1000000 kier vaan die nikstòwvogende ''vind ik ooks''.
De bis noe toch al mèt einege regelmaot op de vingers getik door de hiere moderators en de geis meh door en door.

Hiere moderators, gaot geer noe 'ns eindelek ech optreije, of vint'g'r 't allemaol meh prima tot steeds miejer luij wegblieve daankzij dit soort luij????

PS: en mochtse soms mèt 't argumint koume vaan ''daan leeste 't toch neet??'', dat is dus onmeugelek. Op eedere pagina stoon naomelek minstens 20 beriechte vaan diech, lesteg euverheen te leze dus..

18 okt 2012 16:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #214

MVV4life schreef :

jeoff schreef : In het licht van de recente irritaties op het forum hebben we een nieuwe regel ingevoerd:

16.Het hebben van meerdere accounts door dezelfde gebruiker leidt tot een permanente IP ban voor elk account dat in zijn of haar bezit is. Als men een ander account wilt gebruiken dient men eerst het oude te laten verwijderen (aan te vragen bij de moderators). In overleg met de moderators is afwijking van deze regel mogelijk.

Mochten jullie het niet eens zijn met deze regel, dan verwijzen we jullie graag naar regel 1. ;)

mvvfans.nl/forum/regels

Goede actie!

MVVke & Danny1983, kom op e bitsje rustig aon. Spreek vriedaag eve aof in de ster, zoedat geer get begrip kreijg veur elkaar.
En aanders, hup nao ut vreigelheukske.

Boerum tot iech ut beriech heijbove weer oonder de aondach had gebrach, waor veur 'n gaans aander reije,
Es d'r iemand heij reageert en aander clubs verheerlik, luij bedreig en gewoen aandere aonvelt en daobeij leuges neersjreif, terwijl heer wèt tot ut neet woer is. Ut daan oet de haand lup en eindelik terech 'n ban kreijg. Daan mot heer heij neet oonder 'n aander account weer opnuij beginne. Volges bovestaonde regel kreijg heer daan 'n permanente ban. (Netuurlik heet heer binne 'n paar minuut weer 'n nuij IP adres, 'n nuij hotmail adres en begint ut weer vaan veurenaof aon...)

En geer met uuch twieje: Vriedaag same e pilske, dat hellep normaal gesprooke.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 okt 2012 16:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #215
MVV4life, dat pèlske geit dao neet aon hèllepe ;) . Dat is mesjiens wel 't einegste Mestreechse mentaliteitsdingske boe iech m'ch aon stoor: Alles sjijnt bliekbaar opgelos te kinne weure mèt 'n pèlske. Um vervolgens achteraof toch weer achter iemes z'ne rögk 'm zwart te make..

Boe 't miech um geit is tot Danny1983 noe toch al miejerdere maole aongesproke is op die 1000 beriechte per daag.
Es iech noe d'n einegste waor dee al miejerdere maole aon moderators had aongegeve ziech dao aon te sjaggernere, daan had iech mesjiens gein rech vaan spreke.
Meh 't probleem is tot iech dus neet d'n einegste bin. En iemes eine kier aonspreke, a la. 2 Kier, allez dat kint ouch nog. Meh dit is noe werkelek al maonde aon de geng en 'r sjeijt meh neet oet. 99 Vaan de 100 kier voog 't gewoen niks tòw.
En iech zòw toch zwere tot in de hoesregels get stoont euver totste neet vaan die nutteloze ''vind ik ooks'' moos goon poste.
En in wat veur 'ne vörrem tot 'r 't ouch neersjrijf, 't kump eeders kier opnuij weer neer op 'ne ''vind ik ook'' En daan ouch nog 'ns in combinatie mèt 'ne ''bedankt''. Dat is döbbelop dus..
't Begint neet allein miech, meh ouch aander luij behuurlek de stroot oet te haange. Iech lees heij veur m'n plezeer en veur de serjeus zake, neet veur zoe'ne kwatsj/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Jean, pinokkio58

22 okt 2012 21:47
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe website en forum #216
Ben tevreden over de kwaliteit van dit forum...maar misschien kan het beter?

Volgens Dixi, loopt het aantal actieve leden terug, is dit waar?

Of zit er nog steeds een stijgende lijn in? Zo heb ik ergens gelezen, dat het aantal i.p adressen die lezen rond de 4000 ligt?

Het lijkt me stug, nu we sportief goed draaien, het aantal leden terug loopt?

Probeer de lezers actiever te maken, en laat ze anoniem berichten beoordelen d.m.v "+duimpje" of "-duimpje" dit is een tussenstap voor mensen, die normaal nooit reageren. Zo krijg je ook een beter beeld....over de kwaliteit.

Kunnen we niet sparen, voor een webcam op het trainingsveld, met 24/7 replay. Lijkt me relax. Of is dit onbetaalbaar? Tja, misschien is het een beter idee voor mvv.nl.

Soms merk ik dat de site trager werkt, ligt dit aan mijn verbinding, of zit de server op zijn max.?

22 okt 2012 22:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #217
Sjraveleer,

Op de index pagina rechsoonder kins diech klikke op statistieke, dat gief diech al get miejer informaasie.
Bliekbaar deit LRB ouch get good, want heer heet de mieste bedenkskes. Zal ouch kome door bv zien beijdraages aon de aw foto's, die zien erreg sjiek.
Dao is ouch te zien tot uzze Danny1983 al 888 kier heet gereageerd, sjoen aofgeroond getal.

Dao is ouch te zien tot ut topic transfergeruchten 256.000 kier is geleeze!
Mer, bv ut topic stadionverboden is ouch al 25.000 kier geleeze en is toch redelik nuij. Dat kins diech zien door neve ut topic te kieke, dus op ut twiede niveau.

En es twiede op de index pagina oonderaon kins diech klikke op de gebruukerslies en veer hubbe 409 geregistreerde leden, boevaan de mieste neet reageere, mer welliech 'n account höbbe aongemaak um te kinne zien wat nuij is.
Dao is door te sortere op datum ouch te zien tot d'r ongeveer 160 versjillende luij sinds veurige week zien ingelog (en datzellefde aontal reageert ouch, wel 'ns).
Veul luij reageere ouch allein de daag veur en de daag nao de wedstrijd.

Dat kin netuurlik beter en welliech waor dat hoeger gewees es d'r neet zoe gevreigeld waor die periode e tiedsje terök. Dat probleem is aongepak en d'r zien al e paar luij terök gekome (zoonder naome te neume, mer iech bin bleij tot die heij weer reageere).

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

22 okt 2012 23:33 22 okt 2012 23:35 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe website en forum #218
@mvv4life: Vaan die 409 leden, reageert dus ongeveer 50% gemiddeld. Is bes okay .

Ieg zouw wel uns welle weete, wievöl luiij dit forum leeze. Is misjiens lestig te achterhaole.

Daorum die anonieme +/- functie.

't zow mieg niks verbaaze, es dao mie daan 2500 luij metleeze.. Liekend mieg realistisch met 4000 i.p (thuis,smartphone,werk?)

15 nov 2012 17:34
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #219
Ik wil een pagina van het AD in Dordt erop zetten maar krijg de melding dat het te groot is. Hoe groot ( MB) mag een bestand zijn om te uploaden naar het forum. Alvast bedankt voor het antwoord.

15 nov 2012 18:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #220
Geen antwoord op je vraag, maar je kunt eventueel bij bv. tinypic.com/ je foto uploaden tot 100 MB. Kunnen we het in ieder geval alvast lezen. ;)

17 dec 2012 16:13 17 dec 2012 16:13 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe website en forum #221
Beste Moderators.....de kwaliteit van de berichten op dit forum is niet goed genoeg volgens Boschpoort.

Er zijn klachten over de inhoud....Vooral in het topic Labylle.

Boschpoort de grote BAAS op dit forum eist een verbetering, maar is dit haalbaar?

Niet iedereen heeft het WERELDBEELD van Boschpoort...en dat kan gaan botsen?

Zou u mij een lijstje kunnen toesturen met de kwaliteitseisen van Boschpoort.

Het zal niet makkelijk zijn om hem tevreden te stellen maar ik wil wel mijn best doen voor de GROTE BAAS.

(zo en nu zonder flauwekul....als je geen zin hebt om het lezen...dan lees het niet)

Boschpoort als ik iets post bij Trost,Fortuna of andere topics hoor ik je meestal niet...hoe kan dat? Kom eens kop koffie bij mij thuis drinken.....of thee...daar word je rustiger van.

17 dec 2012 16:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Nieuwe website en forum #222
Iedereen plaats wat hij of zei denkt belangrijk te vinden zou niemand dit doen dan heb je geen forum meer!

Daarbij moet je ook dingen accepteren als mensen iets plaatsen waar jij anders over denkt of op een gepaste wijze reageren :thumbsup:

En als je het echt onzin vind het bericht gewoon niet lezen kijk eens naar andere forums?
Dan is hier het niveau veruit het beste!!

Hier worden dingen verteld maar ook uitgelegd waarom ze zo verteld worden en dat is goed vind ik!

En hier word over het algemeen iedereen in zijn waarde gelaten al mag je soms wel eventjes over de schreef gaan dat is het leven zolang het maar binnen de perken blijft.

Niemand kan voor een ander bepalen of de kwaliteit van een bericht goed of slecht is want dat is iets persoonlijks.

Geloof mij :thinking:
En als je dat niet doet kijk dan eens op andere forums daar word alleen maar gezeurd en gescholden (vooral anoniem).

Dat is hier ook maar op een gepaste wijze, en hier zijn ook genoeg positieve dingen te lezen hopelijk blijft dat zo en word dat niet af gedaan met kwaliteit verlagend want dat kan niet 1 iemand voor iedereen uitmaken!

en dan bedoel ik niet specifiek BP maar iedereen ook mezelf ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

15 jan 2013 23:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #223
Ik ben op twee computers standaard ingelogd op het forum. Dit was voorheen nooit een probleem, maar de laatste tijd moet ik iedere dag meerdere keren steeds weer opnieuw inloggen, ook als ik aanvink dat ik ingelogd wil blijven. Geen idee of het aan de meerdere computers ligt, of dat het ergens anders aan ligt.

Hebben meer mensen hier last van? Kan er iets aan gedaan worden?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

15 jan 2013 23:11
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #224

Jacques schreef : Ik ben op twee computers standaard ingelogd op het forum. Dit was voorheen nooit een probleem, maar de laatste tijd moet ik iedere dag meerdere keren steeds weer opnieuw inloggen, ook als ik aanvink dat ik ingelogd wil blijven. Geen idee of het aan de meerdere computers ligt, of dat het ergens anders aan ligt.

Hebben meer mensen hier last van? Kan er iets aan gedaan worden?

Ik heb er thuis geen last van, maar als ik dit op het werk heb, helpt het altijd om de hele historie te verwijderen.
Dan heb ik er een hele tijd geen last van.

100% veur de eige club!

16 jan 2013 00:31
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #225
Ik heb hetzelfde, maar toch een ander probleem haha. Ik zit steeds op dezelfde computer , maar de ene keer vraagt ie me om in te loggen en de andere keer niet. Ondanks dat ik steeds onthouden aanvink. Ik heb de geschiedenis niet gewist, dus dat kan het ook niet zijn..

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden