Nieuwe website en forum

06 aug 2012 14:50 06 aug 2012 14:51 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Nieuwe website en forum #136

Sjraveleer schreef : Vraag me af , of er mvv spelers zijn die deze site ook bezoeken, of zelfs een bericht schrijven? Vermoedelijk lezen ze allemaal de site, en doen veel moeite om "" ut mestreechs" te ontcijferen

Gisteren zag ik een foto die Cor Gilles op zijn twitter heeft gezet.

Is dit het kleedlokaal van klein geusselt, en het kledingkastje van Rutjes ? ;)

Rechts van Rutjes zit volgens mij Winkens. (Wi..?)

"best gezellig bij de manne in het kleedlokaal"

Is wel okay, als er af en toe van deze berichten doorkomen, een teken dat de sfeer goed is.

Zou het sjiek vinden, als het team onder 1 naam , af en toe leuke berichte doorstuurde op dit forum. Of dat de spelers zich ter beschikking stellen, voor een chat-sessie.

Dat is een heel erg leuk idee brengt de supporters en spelers nog dichter bij elkaar.
Er staat trouwens win dat is al weer een letter dichter bij Winkens :thumbsup:
Als je af en toe wat 1 op 1 gesprekken voert kom je ook achter veel dingen.
Alleen kun je dat hier niet allemaal plaatsen ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 15:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Nieuwe website en forum #137
Weer een voorbeeld van een volstrekt overbodige quote Danny.

06 aug 2012 15:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Nieuwe website en forum #138
On topic: ik heb de indruk dat spelers en bestuur deze site goed volgen.
Vroeger postten de spelers ook zelf regelmatig maar dat is ooit door een trainer verboden. Ik geloof Maaskant.
Het zou voor het forum goed zijn als dat weer gebeurde. Gewoon per speler, niet een team account.

06 aug 2012 15:31
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe website en forum #139
@Boschpoort: Per speler zou nog mooier zijn. Maar zoals je al aangaf, als een trainer het niet wil, houdt het op. Er zal destijds wel een goeie reden zijn geweest (?). Blijft natuurlijk moeilijk voor spelers, wat kun je wel en wat kun je niet schrijven. Onbewust kun je net iets te veel zeggen, en benadeel je een teamgenoot. In teamverband iets zeggen is misschien iets veiliger?

Als jij de indruk hebt, dat spelers en bestuur deze site GOED volgen, weet ik genoeg. ;)

Hopelijk lezen ze nu ook mee, en overleggen ze dit idee.

06 aug 2012 15:37 06 aug 2012 15:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #140

Sjraveleer schreef : Als jij de indruk hebt, dat spelers en bestuur deze site GOED volgen, weet ik genoeg. ;)

Hopelijk lezen ze nu ook mee, en overleggen ze dit idee.

gelukkig (voor ons) spelen ze, als we bij uitwedstrijden op de chat zitten,
want anders ( qua meelezen) weet ik het niet zo zeer Sjraveleer ....
:lachen:

nu ben jij nog redelijk OK , de Paus ook, maar als Sjra dorst heeft en met z'n teezakje gaat zwaaien naar Forlaajf en dan ook nog eens Nokske erbij komt... :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Equinox

06 aug 2012 23:49
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #141
Veer maage oppe forum binne 'n categorie oonderwerpe aonmaake, is netuurlik feijn.
Es gewoene gebruuker maage veer gein nuij categorie aonmaake (op 't hoegste niveau dus).
Wat es iech geere 'n nuij categorie wil hubbe, motte veer us melde heij? Zoedat de beheerders nao zwoer euverlegk, beij eventuele goodkeuring deze categorie aonmaake. Beij deze daan:

Iech zo geere 'n nuij categorie hubbe genump "Veer dinke mèt!". De bedoeling vaan deze categorie is dat eederein met geit dinke euver verbeteringe boe MVV veurdeil beij heet en daan op eeder gebied.

D'r zien 'ne hoop forummers met ervaring op e bepaald gebied, die daan hun ei dao kwiet kinne. En es de MVV organisaasie tied heet kinne ze dao zoe de (oetgewerkte) ideeen aofhoole. Iech snap tot de organisaasie neet al te groet is en dat d'r 'n tekort aon mankrach is. Mer dit zow welliech dinger kinne versnelle. Welliech kin zellefs degene met ut idee ouch hellepe met de oetvoering?
Iech verwach ech neet tot MVV eeder idee geit oppakke, al is ut mer ein idee wat heet gehollepe, is ut wat miech betref al geslaag.

Netuurlik motte d'r daan ouch regels zien, zoewie: Slechte idee bestoon neet, gaank dus gein idee aofkraake, mer verbeter ut idee. Aofkraake stop de ideejestroom, de eine brink de aander op 'n nuij idee, etc.

En d'r kin door eederein 'n subcategorie aongemaak weure, met e verbetering op "zien" gebied. Iech hub al genog idee verspreid oppe forum gezeen, mer iech bedoel bv:
- Communicatie
- Website (verbetering, nog sjoener, beter, shop, info, etc)
- Seizoenskaart (wie kriege veer d'r miejer verkoch)
- Stadion (peurtsjes, aonkleijing, akoestiek, leech, sjerreme, etc)
- Catering (beter, aanders, groeter, kleiner)
- Sfeeracties
- Oetwedstrijde (wie kriege veer miejer luij met)
- Sponsors (nuije)
- Sponsors (behawwe)
- Merchandise
- etc
En noe loer iech netuurlik door miene bril, mer gegarandeerd tot eederein zoe lieske kin maake met nog 10 oonderwerrepe (en iech noe ouch alweer e stuk of 10, tijdens ut sjrieve... bv de discussie euver ut beer, de electriciteit/zonnepanele, ope daag, etc.).

Good idee?
Wat vint geer?
Of huurt zoe get neet oppe forum thoes en mot dee met 'n idee zich mer melde beij MVV? Iech dink naomelik tot es d'r heij euver gediscusieerd weurt tot d'r miejer ideeje koome en weijer weure oetgewerrek.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Equinox, Aswin

07 aug 2012 00:06
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Nieuwe website en forum #142
Good idee MVV4life.

Al deenk iech wel tot väöl ideeje ouch gewoen in de betreffende topics bediscusjeerd kinne weure.
In dat geval kreigste mesjiens dobbele topics en dus dobbele info boedoorste neet mie zuus wets boe alles steit?

De hiere vaan 't forum maage 't zegke.

....

07 aug 2012 00:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #143

Equinox schreef : Good idee MVV4life.

Al deenk iech wel tot väöl ideeje ouch gewoen in de betreffende topics bediscusjeerd kinne weure.
In dat geval kreigste mesjiens dobbele topics en dus dobbele info boedoorste neet mie zuus wets boe alles steit?

De hiere vaan 't forum maage 't zegke.

Daorum wil iech ze sjus beijein zette, meekelik te vinde, get miejer structuur, etc.
D'r stoon daan allein mer verbeteringe in, in deze categorie, met discussie euver die verbetering. In de topics dies diech noe bedoels steit veul mie es 'n idee met soms 'n reaksie, denao weer get flauwekul, daan weer on-topic, dan weer get wreigele, etc. Die topics zien dao ouch neet veur bedoelt.

100% veur de eige club!

07 aug 2012 01:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Nieuwe website en forum #144
Goed idee MVV4life. Ik denk dat dit onderdeel prima onder 'supporters' valt onder te brengen.

07 aug 2012 08:12 07 aug 2012 08:17 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Nieuwe website en forum #145

Boschpoort schreef : Goed idee MVV4life. Ik denk dat dit onderdeel prima onder 'supporters' valt onder te brengen.

Wat een onzin bericht daar heb je toch die knop voor of geld dat alleen voor mij? :P
Overigens vind ik het ook een goed idee!
Alleen als ik dat zeg is het onzin :thinking: :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

07 aug 2012 08:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Nieuwe website en forum #146
Begrijpend lezen is op de basisschool zeker nooit je sterkste onderdeel geweest he?
MVV4life vraagt waar hij een dergelijk onderwerp binnen het forum kan onderbrengen en daar geef ik hem antwoord op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

07 aug 2012 09:02
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #147

Boschpoort schreef : Goed idee MVV4life. Ik denk dat dit onderdeel prima onder 'supporters' valt onder te brengen.

Maar volgens mij bedoelt hij om er een appart onderdeel van te maken (dus zoals supporters - nieuws en geruchten - wedstrijden MVV) zodat je daarin verschillende topics kunt openen met subcategorieën.

Lijkt me alleszins een heel goed plan! Alleen is overlap inderdaad een gevaar, maar als het een gewoonte kan worden om dit soort dingen altijd in deze sectie te bespreken, lijkt het mij dat dit het meedenken met de club alleen maar ten goede komt... Nu gaan veel goede ideëen vaak op in een grote hoeveelheid aan verschillende berichten, waardoor daar wellicht meestal niets mee gedaan wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

07 aug 2012 11:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Nieuwe website en forum #148

Boschpoort, d'r zien mer 2 niveau's op dit forum, vendaor tot iech vraog um ut topic op ut hoegste niveau aon te make.
Es iech oonder supporters ut topic "Veer dinke mèt" aonmaak, kin d'r gein laog deeper gemaak mie weure. En iech wil sjus ut oonderscheid per gebied kinne zien.
Sjus wie Belgske zeet.

100% veur de eige club!

08 aug 2012 09:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Nieuwe website en forum #149
Ik begrijp je punt wel MVV4life maar ik denk dat een onderwerp 'Veer denke mèt' prima past binnen de rubriek supporters. Ik zie er niet zoveel in daar een hoofdrubriek van te maken.
Extra hoofdrubrieken aanmaken lijkt me ook qua layout wat lastig worden maar dat kan Jeoff beter beantwoorden.

08 aug 2012 09:51
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe website en forum #150
We hebben al vrij veel subfora. Ik zou wel bijv. het MVV Digitaal subforum kunnen verwijderen aangezien daar maar een topic in staat, en in plaats daarvan het 'veer dinke met' forum kunnen aanmaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden