>
Ontvangen bedankjes 556
Sjraveleer schreef : Vraag me af , of er mvv spelers zijn die deze site ook bezoeken, of zelfs een bericht schrijven? Vermoedelijk lezen ze allemaal de site, en doen veel moeite om "" ut mestreechs" te ontcijferen
Gisteren zag ik een foto die Cor Gilles op zijn twitter heeft gezet.
Is dit het kleedlokaal van klein geusselt, en het kledingkastje van Rutjes ?
Rechts van Rutjes zit volgens mij Winkens. (Wi..?)
"best gezellig bij de manne in het kleedlokaal"
Is wel okay, als er af en toe van deze berichten doorkomen, een teken dat de sfeer goed is.
Zou het sjiek vinden, als het team onder 1 naam , af en toe leuke berichte doorstuurde op dit forum. Of dat de spelers zich ter beschikking stellen, voor een chat-sessie.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjraveleer schreef : Als jij de indruk hebt, dat spelers en bestuur deze site GOED volgen, weet ik genoeg.
Hopelijk lezen ze nu ook mee, en overleggen ze dit idee.
Daorum wil iech ze sjus beijein zette, meekelik te vinde, get miejer structuur, etc.Equinox schreef : Good idee MVV4life.
Al deenk iech wel tot väöl ideeje ouch gewoen in de betreffende topics bediscusjeerd kinne weure.
In dat geval kreigste mesjiens dobbele topics en dus dobbele info boedoorste neet mie zuus wets boe alles steit?
De hiere vaan 't forum maage 't zegke.
Wat een onzin bericht daar heb je toch die knop voor of geld dat alleen voor mij?Boschpoort schreef : Goed idee MVV4life. Ik denk dat dit onderdeel prima onder 'supporters' valt onder te brengen.
Maar volgens mij bedoelt hij om er een appart onderdeel van te maken (dus zoals supporters - nieuws en geruchten - wedstrijden MVV) zodat je daarin verschillende topics kunt openen met subcategorieën.Boschpoort schreef : Goed idee MVV4life. Ik denk dat dit onderdeel prima onder 'supporters' valt onder te brengen.
Boschpoort, d'r zien mer 2 niveau's op dit forum, vendaor tot iech vraog um ut topic op ut hoegste niveau aon te make.Boschpoort schreef : Goed idee MVV4life. Ik denk dat dit onderdeel prima onder 'supporters' valt onder te brengen.