Nieuwe website en forum
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Re: Nieuwe website en forum
23 Jul 2012 23:56Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
31 Jul 2012 12:08Op de meeste sport sites, vi, jupiler league en NOS (zeker nu met de Olympische spelen, en pas geweest de Tour en EK voetbal) wordt gebruik gemaakt van RSS Feeds. Het laatste nieuws wordt dan aan mij gemeld. Zonder dat ik de internet site open heb staan.
Nu blijkt dat dit ook op meerdere forums gebruikt wordt....ik lig schijnbaar erg achter ! :oops:
Echter zie Ik op het MVV forum geen feeds staan, klopt dit ? Zou het wel mogelijk zijn, of is er bewust voor gekozen om het niet te doen ?
- Boschpoort
-
- Administrator
-
31 Jul 2012 12:13Jeoff, kun jij hier antwoord op geven?
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Aug 2012 17:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Aug 2012 17:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2012 17:37 - 01 Aug 2012 17:38Ik zal meteen eens testen.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2012 19:08Heb een feed van de forum pagina, maar mbt nieuwe berichten welke geplaatst zijn gebeurd (ff nog eens checken..) niks helaas.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
02 Aug 2012 15:23 - 02 Aug 2012 15:24:thumbsup: Jeoff, derde keer dat ik dit vraag; is er de mogelijkheid op het nieuwe forum om reakties van bepaalde users te disablen zodat je ze niet meer ziet.Equinox wrote:Is deze optie er of niet?Equinox wrote: Jeoff, op het oude forum had je de mogelijkheid reakties van users te 'disablen' zodat je ze niet meer ziet.
Is deze optie ook op het nieuwe forum aanwezig?

Ik word langzaam kotsbeu van de onnozole berichten van een bepaalde user die ondertussen al bijna 500 posts heeft en die nutteloze posts zouden wat mij direct betreft -ongelezen- de trashcan in mogen.
Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, nogmaals de vraag: kan een forumlid aangeven of hij zulks berichten kan 'ignoren' door die users' berichten op disable te zetten?
- Boschpoort
-
- Administrator
-
02 Aug 2012 15:28Dit wil ik wel even nuanceren. Danny is zowel op het forum als via pb (ik heb een uitgebreide berichtenwisseling met hem gehad) aangesproken op zijn post gedrag. De laatste week ging het een stuk beter dan voorheen.Equinox wrote: Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, (...)
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
02 Aug 2012 15:33Dan zal diegene ook moeten kappen met PM berichten te sturen naar leden van dit forum.Boschpoort wrote:Dit wil ik wel even nuanceren. Danny is zowel op het forum als via pb (ik heb een uitgebreide berichtenwisseling met hem gehad) aangesproken op zijn post gedrag. De laatste week ging het een stuk beter dan voorheen.Equinox wrote: Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, (...)
Blijft de vraag staan: kan je als lid van dit forum een ander forumlid excluden zodat je diens reakties niet meer ziet, net zoals op het oude forum?
Dat voorkomt nl. een hoop ergernis.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2012 15:52 - 02 Aug 2012 15:57Equinox wrote:Dan zal diegene ook moeten kappen met PM berichten te sturen naar leden van dit forum.Boschpoort wrote:Dit wil ik wel even nuanceren. Danny is zowel op het forum als via pb (ik heb een uitgebreide berichtenwisseling met hem gehad) aangesproken op zijn post gedrag. De laatste week ging het een stuk beter dan voorheen.Equinox wrote: Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, (...)
Blijft de vraag staan: kan je als lid van dit forum een ander forumlid excluden zodat je diens reakties niet meer ziet, net zoals op het oude forum?
Dat voorkomt nl. een hoop ergernis.
Ach.. we moeten ook kunnen relativeren; laten we proberen wat psoitiever in onze posts naar elkaar toe te reageren...
ikke inbegrepen... :schamen:
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
02 Aug 2012 15:57 - 02 Aug 2012 15:58Graag alsnog de optie berichten van bepaalde forum leden te 'ignoren' zodat je ze niet meer ziet.
(LRB: of biste bang dat niemes dien epistels lees

- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2012 16:26Equinox wrote: Relativeren doe ik.
daar is idd wel reden genoeg voor ... geloof ik graag, en iedereen die naast je op de plee staat,
Absoluut
:lachen:
daar heb je een puntEquinox wrote: Absoluut. Echter PM kun je niet sturen, alleen deleten. Op het forum heb je die optie niet, en dat is wat ik vraag.
Graag alsnog de optie berichten van bepaalde forum leden te 'ignoren' zodat je ze niet meer ziet.
idgafEquinox wrote: (LRB: of biste bang dat niemes dien epistels lees)

- Aswin
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2012 16:31Equinox wrote: Relativeren doe ik. Absoluut. Echter PM kun je niet sturen, alleen deleten. Op het forum heb je die optie niet, en dat is wat ik vraag.
Graag alsnog de optie berichten van bepaalde forum leden te 'ignoren' zodat je ze niet meer ziet.
(LRB: of biste bang dat niemes dien epistels lees)
Bedoel je net zoals op het oude forum? Dan zie je wel dat de persoon in kwestie iets gepost heeft in het draadje. Maar je ziet niet de feitelijke tekst. Je kunt dan altijd zelf nog kiezen of je het bericht alsnog wilt lezen? Overigens kun je dan nog wel altijd de berichten zie wanneer iemand anders ze quote...
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/