Nieuwe website en forum
23 juli 2012 23:56
MVV4life
Platinum Boarder
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
31 juli 2012 12:08
Us Clubke
Platinum Boarder
k heb me er eigenlijk nooit zo mee bezig gehouden (tot nu dan..)
Op de meeste sport sites, vi, jupiler league en NOS (zeker nu met de Olympische spelen, en pas geweest de Tour en EK voetbal) wordt gebruik gemaakt van RSS Feeds. Het laatste nieuws wordt dan aan mij gemeld. Zonder dat ik de internet site open heb staan.
Nu blijkt dat dit ook op meerdere forums gebruikt wordt....ik lig schijnbaar erg achter !
Echter zie Ik op het MVV forum geen feeds staan, klopt dit ? Zou het wel mogelijk zijn, of is er bewust voor gekozen om het niet te doen ?
31 juli 2012 12:13
Goed punt. Het is voor zover ik weet geen bewuste keuze want bij de vorige provider met de oude site hadden we het wel.
Jeoff, kun jij hier antwoord op geven?
31 juli 2012 13:14
Us Clubke
Platinum Boarder
Ben benieuwd, ik vindt het erg handig.
01 aug 2012 17:31
Onderwerp Auteur
@ us Clubke, bedoel je dus een RSS feed waardoor je de laatste posts van dit forum in je eigen RSS reader te zien krijgt? Of een nieuwsoverzicht van MVV in een feed op deze site
01 aug 2012 17:32
Onderwerp Auteur
Ik heb de mobiele templates van deze site geupdate naar de laatste versies. Kunnen jullie even testen of het nu beter werkt?
01 aug 2012 17:37
01 aug 2012 17:38 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Dat inderdaad elke nieuwe post in het forum, bij mij binnenkomt.
Ik zal meteen eens testen.
01 aug 2012 19:08
Us Clubke
Platinum Boarder
De feed geeft inderdaad alleen maar de hoofdpunten van de home page aan, miljaar sjeraar, brief over nieuwe forum ed...
Heb een feed van de forum pagina, maar mbt nieuwe berichten welke geplaatst zijn gebeurd (ff nog eens checken..) niks helaas.
02 aug 2012 15:23
02 aug 2012 15:24 door Equinox.
Equinox schreef :
Equinox schreef : Jeoff, op het oude forum had je de mogelijkheid reakties van users te 'disablen' zodat je ze niet meer ziet.
Is deze optie ook op het nieuwe forum aanwezig?
Is deze optie er of niet?
Jeoff, derde keer dat ik dit vraag; is er de mogelijkheid op het nieuwe forum om reakties van bepaalde users te disablen zodat je ze niet meer ziet.
Ik word langzaam kotsbeu van de onnozole berichten van een bepaalde user die ondertussen al bijna 500 posts heeft en die nutteloze posts zouden wat mij direct betreft -ongelezen- de trashcan in mogen.
Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, nogmaals de vraag: kan een forumlid aangeven of hij zulks berichten kan 'ignoren' door die users' berichten op disable te zetten?
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
02 aug 2012 15:28
Equinox schreef : Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, (...)
Dit wil ik wel even nuanceren. Danny is zowel op het forum als via pb (ik heb een uitgebreide berichtenwisseling met hem gehad) aangesproken op zijn post gedrag. De laatste week ging het een stuk beter dan voorheen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox
02 aug 2012 15:33
Boschpoort schreef :
Equinox schreef : Derhalve aangezien mods er niks aan doen, ondanks herhaaldelijke klachten van meerdere forumleden, (...)
Dit wil ik wel even nuanceren. Danny is zowel op het forum als via pb (ik heb een uitgebreide berichtenwisseling met hem gehad) aangesproken op zijn post gedrag. De laatste week ging het een stuk beter dan voorheen.
Dan zal diegene ook moeten kappen met PM berichten te sturen naar leden van dit forum.
Blijft de vraag staan: kan je als lid van dit forum een ander forumlid excluden zodat je diens reakties niet meer ziet, net zoals op het oude forum?
Dat voorkomt nl. een hoop ergernis.
....
02 aug 2012 15:52
02 aug 2012 15:57 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Equinox schreef :
Boschpoort schreef :
Dan zal diegene ook moeten kappen met PM berichten te sturen naar leden van dit forum.
Blijft de vraag staan: kan je als lid van dit forum een ander forumlid excluden zodat je diens reakties niet meer ziet, net zoals op het oude forum?
Dat voorkomt nl. een hoop ergernis.
Ach.. we moeten ook kunnen relativeren; laten we proberen wat psoitiever in onze posts naar elkaar toe te reageren...
ikke inbegrepen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
02 aug 2012 15:57
02 aug 2012 15:58 door Equinox.
Relativeren doe ik. Absoluut. Echter PM kun je niet sturen, alleen deleten. Op het forum heb je die optie niet, en dat is wat ik vraag.
Graag alsnog de optie berichten van bepaalde forum leden te 'ignoren' zodat je ze niet meer ziet.
(LRB: of biste bang dat niemes dien epistels lees
)
....
02 aug 2012 16:26
les rouges blancs
Platinum Boarder
Equinox schreef : Relativeren doe ik.
daar is idd wel reden genoeg voor ... geloof ik graag, en iedereen die naast je op de plee staat,
Absoluut
Equinox schreef : Absoluut. Echter PM kun je niet sturen, alleen deleten. Op het forum heb je die optie niet, en dat is wat ik vraag.
Graag alsnog de optie berichten van bepaalde forum leden te 'ignoren' zodat je ze niet meer ziet.
daar heb je een punt
Equinox schreef : (LRB: of biste bang dat niemes dien epistels lees )
idgaf
02 aug 2012 16:31
Equinox schreef : Relativeren doe ik. Absoluut. Echter PM kun je niet sturen, alleen deleten. Op het forum heb je die optie niet, en dat is wat ik vraag.
(LRB: of biste bang dat niemes dien epistels lees )
Bedoel je net zoals op het oude forum? Dan zie je wel dat de persoon in kwestie iets gepost heeft in het draadje. Maar je ziet niet de feitelijke tekst. Je kunt dan altijd zelf nog kiezen of je het bericht alsnog wilt lezen? Overigens kun je dan nog wel altijd de berichten zie wanneer iemand anders ze quote...
Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden