Speelschema en team info op deze site

21 juni 2012 22:57 21 juni 2012 22:58 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Speelschema en team info op deze site #1
Ik wil toch even apart dit onderdeel van de site belichten. Het kan namelijk handig zijn voor de MVV Fans die even snel willen kijken hoe MVV ervoor staat, wat de statistieken zijn van de MVV spelers, wat de komende tegenstanders van MVV gepresteerd hebben in voorgaande wedstrijden etc.

- Onder de knop MVV -> Selectie vind je onder 'Matches' een overzicht van alle wedstrijden van MVV. Onder 'Players' vind je alle spelers van MVV incl oa. het aantal gescoorde goals per speler. (dit wordt de komende dagen nog bijgewerkt met alle nieuwe spelers).

- Onder de knop MVV -> Speelschema vind je het complete speelschema van alle teams in de jupiler league incl de uitslagen

- Op de voorpagina bij 'Volgende wedstrijden' en onder de knop MVV -> Stand kun je op de andere teams in de jupiler league klikken. Daar zie je meteen per team onder de knop 'Matches' wat de uitslagen van deze teams in de voorgaande weken is geweest.

We gaan niet van andere teams van alle spelers de statistieken bijhouden aangezien dit te veel tijd kost. Dit doen we enkel voor de MVV spelers.

Hopelijk vinden anderen dit een nuttige toevoeging op deze site. Sommige zaken kun je ook bijv. op vi.nl vinden maar dan moet je toch al een stuk meer klikken, en daarbij zit je als MVV fan meteen goed op deze site voor alle info!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2012 22:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Speelschema en team info op deze site #2
Jeoff & co, zuut d'r good oet!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2012 23:11
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Speelschema en team info op deze site #3
Naar mijn mening is het toch vrij beperkt dus hou me voornamelijk bezig met het forumgedeelte van de site hetgene wat ik ook het belangrijkste item op de site vind.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2012 10:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Speelschema en team info op deze site #4
Dat mag natuurlijk anoniempje. Ik vind het wel een mooie toevoeging aan de site als ik een topic lees over de volgende wedstrijd, dat ik met letterlijk 1 klik kan zien op welke plek die tegenstander staat, in datzelfde overzicht kan zien hoeveel punten die tegenstander zowel thuis als uit heeft behaald (dat zie je ook niet overal). Dan kan ik 2 klikken later zien wat de tegenstander in de voorgaande wedstrijden heeft gepresteerd etc.

Maar ik begrijp dat niet iedereen hier gebruik van zal maken.
Als je verder nog positieve kritiek hebt op de site hoor ik het graag, maar met deze 'vind ik niks' opmerkingen kunnen we niet veel. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2012 12:20 23 juni 2012 12:21 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Speelschema en team info op deze site #5

Begrijp me niet verkeerd hoor jeoff ik waardeer jullie inzet laat daar geen misverstand over bestaan. Je hoeft je niet aangevallen te voelen met je anoniempje. ;)

Zal voortaan niet meer aangeven of ik iets nuttig vind qua nieuwe items op de site. Qua positieve kritiek over de site weet ik niet of dit het goede topic daarvoor is.

De groene (. nieuw) knop is handig alleen deze moet je al bijna met een vergrootglas bekijken. Zou deze wat groter maken, dat klikt wat fijner. Ook de tekst 'pagina' valt weg wellicht dat dat veranderd kan worden ziet het er wat netter uit. Ook qua tijdaangeving van een laatste bericht zie ik liever staan 12:00 dan zoveel minuten geleden. Das echter een kwestie van smaak.

Zal nog es wat dingen bedenken mocht je er wat aan hebben.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden