Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

07 aug 2017 14:45
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5086
Nwakali is een zeer talentvolle speler, maar we moeten ook niet overdrijven. Het hele seizoen bij ons heeft hij drie goals gemaakt en twee assits gegeven, inclusief play-offs. Tel daarbij op dat hij fysiek nog absoluut onderontwikkeld is voor het hoogste niveau.
Een naam als Hoffenheim is belachelijk: zij eindigden vorig jaar als vierde en spelen nu voorronde Champions League tegen Liverpool. Zien jullie Nwakali hier tussen lopen? Het tempo kan hij conditioneel en fysiek nooit aan.

We moeten even beseffen in wat voor competitie we spelen: de absolute uitblinkers uit de Juup kunnen in de Eredivisie aan de slag. Nu was Nwakali in balbezit (meestal, hij is genoeg wedstrijden onzichtbaar geweest), een speler die er bovenuit stak bij ons, maar dit niet koppelde aan een hoog rendement. Tel hierbij op dat in de Eredivisie zowel een constanter niveau als een hoger tempo en een hogere continuïteit gevraagd wordt, en ik denk dat VVV een prima stap is voor hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 14:50
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5087
Vanuit Nigeria komt een ander geluid over de toekomst van Kelechi Nwakali, die afgelopen seizoen door Arsenal werd gestald bij MVV Maastricht. De negentienjarige aanvaller zou op weg zijn naar VVV-Venlo, maar zijn broer en zaakwaarnemer Allwell Nwakali spreekt tegen dat er al een akkoord is. 'Het is nog niet rond met VVV. We hebben andere opties. We zijn ook in gesprek met FC Utrecht en FC Basel', zegt hij tegen allnigeriasoccer.com. 'Als hij naar Basel gaat, zal hij de kans krijgen in de Champions League te spelen. maar er is nog niets besloten.'

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 15:53
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5088
Heel simpel ook, Nwakali gaf vaak goede passes die niet verzilverd werden door de aanvallers, of als voorassist golden.
Vwb het aantal doelpunten had dit voor een speler zoals hem beter gemoeten.

Daarnaast, mocht VVV toch zijn bestemming worden weet ik niet of dit voetbal (vechtend tegen degradatie) hem ligt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 16:57
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5089
Geloof er niets van dat bij een club als Basel hij ook maar enige speeltijd gaat krijgen.
Ja, ik was gecharmeerd van Kelechi, maar dat niveau kan hij zeker nog niet aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 17:08 07 aug 2017 17:08 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5090
Eens dat hij bij Basel en Hoffenheim niet aan de bak zou komen, maar bij een Twente, dat ook genoemd werd, zag ik dat wel gebeuren hoor. Of een Zwolle of zo. Heracles. En al die clubs schat ik wel wat hoger in dan VVV. Maar goed, zinloze discussie dit wellicht :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2017 16:02
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 513
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2017 13:56 13 aug 2017 14:08 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5092
Noe 't sezoen weer aon de geng is, is ouch 't sjaggernere weer begós.

Wie is 't toch eders kier opnui weer meugelek tot doezende lui allemaol dezelfde dinger zien, en John Bannier kier op kier weer get aanders zuut bij die zwartgele kut club.

Es 'ch allein al 'ne franc kreeg veur de kiere tot dee kwezel ''ja maar scheidsrechter, dit is toch een overtreding'' zag, terwijl d'r niks aon de hand is, daan waor iech zelles in euro's hiel riek gewees...

Iech kin m'ch neet aon de indrök oonttrèkke tot JohnnyBoy 'n geisteleke beperking heet, aongezeen heer nogal dèks in ziene eige wereld verkiert....

Mer gelökkeg scoort PEC zjus de 3-2 oonder dit sjrieve.... :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2017 14:22 13 aug 2017 14:23 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5093
De eerste 0-punter is binnen voor Aachen-Nord!! Mooie goal van Auassar trouwens, die deed echt Aua!!!!! Die 6e plaats ligt in het verschiet.

Jammer dat die vliegenvanger Jurjus niet uit viel, dan stonden ze met 10 man en geen keeper meer in 't veld. Geweldige tactiek noem ik dat!!

Heer wees gegroet en laat ons a.u.b. iedere week lachen, gieren en brullen om deze zogenaamde miljoenen club die binnen 5 jaar CL zou gaan spelen met crimineel geld van een crimineel die vast zit en natuurlijk weer niets gedaan heeft!!

P.s. Ik heb in elk geval genoten!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2017 14:22
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5094

MVVke schreef : Noe 't sezoen weer aon de geng is, is ouch 't sjaggernere weer begós.

Wie is 't toch eders kier opnui weer meugelek tot doezende lui allemaol dezelfde dinger zien, en John Bannier kier op kier weer get aanders zuut bij die zwartgele kut club.

Es 'ch allein al 'ne franc kreeg veur de kiere tot dee kwezel ''ja maar scheidsrechter, dit is toch een overtreding'' zag, terwijl d'r niks aon de hand is, daan waor iech zelles in euro's hiel riek gewees...

Iech kin m'ch neet aon de indrök oonttrèkke tot JohnnyBoy 'n geisteleke beperking heet, aongezeen heer nogal dèks in ziene eige wereld verkiert....

Mer gelökkeg scoort PEC zjus de 3-2 oonder dit sjrieve.... :applaus:


Edit: mijn 'bedankje' op je post heeft betrekking op het scoreverloop in Zwolle. Het gedeelte over het geestelijke vermogen van een verslaggever onderschrijf ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2017 14:31
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5095
4-2

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2017 15:25
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5096
Nog voor de aftrap waren er al problemen. Vlak voor de aftrap riep de scheidsrechter de aanvoerders van Zwolle en Roda bij zich voor de toss. Stappen er maar liefst zes kibbelende Rodaspelers op de scheidsrechter af. Goede zet, trainer, om zes aanvoerders aan te wijzen. Sterk begin! Ga zo door!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Us Clubke, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2017 11:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5097
Anelka is alweer weg daar. Hilarisch om de reacties van Roda-fans onder het bewuste VI-artikel ( Link ) te lezen. Het zou namelijk een negatief artikel zijn. Ik denk dat het artikel juist heel zakelijk precies beschrijft hoe het zit met Anelka.

Hiermee gaat nog één van de pilaren van zand onder de hoop van Roda-fans uit overigens. Hoe vaak ik niet las op hun prikbord "als Korotaev niet terug zou komen, waarom zit zijn buurman Anelka dan nog bij ons???" Nou, nu die niet meer betaald krijgt is die ook gewoon weg.

Komende vrijdag hopelijk Vitesse op stoom in Kerkrade, met daarna twee zware uitwedstrijden voor de boeg zou het dit jaar vroeg crisis kunnen zijn in de circustent :thumbsup: :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2017 12:26 15 aug 2017 12:27 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5098
Iets anders, volgens sommige media zou Roda weer in categorie 1 zijn ingedeeld. Ik kan het niet heel duidelijk terugvinden, de KNVB heeft nog geen nieuwe indeling bekend gemaakt. Roda ging er zelf toch van uit dat ze in categorie 2 zouden komen? Volgens mij mogen ze, als het laatste meetpunt echt cat 1 was, volgend meetpunt niet meer in 1 zitten of licentie wordt ingetrokken...

Zouden die nu echt op die twee miljoen bij de notaris van de Zwitserse Rus uit Dubai die onschuldig is maar toch vast zit zitten te hopen als enige redding?

Uit het Financieel Dagblad van afgelopen zaterdag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2017 13:04
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5099
3 strikes and you're out, toch?!

Ik was in de veronderstelling dat 3x aansluitend plaatsing in categorie 1 dat de licentie werd ingetrokken...
Daarnaast heb ik ook niets meer gehoord over het goedkeuren van Roda's begroting... ze hadden toch vier scenario's ingediend (met/zonder Korruptaev en in/uit Eredivisie?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2017 13:33
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5100
Roda jc - Vitesse is vrijdag 18 augstus 2017 NU al uitverkocht MVV - Eagels zelfde dag zelfde tijd iets meer dan 4000 is denk ik de max . Ik hoop dat ik me sterk vergis . En 1800 seizoens kaarten verkocht is toch ook niet Je van Het ? ofwel ???????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden