Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 aug 2017 09:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5071
Ik spiek even op het prikbord van onze vrienden uit het oosten. Helemaal vergeten dat het weer die tijd van het jaar is; de competitie is nog niet begonnen dus de koempels bekijken de zaken realistisch. Wat lezen we zoal?

Roda kan zomaar 6e worden komend seizoen, "al denk ik dat de 8e plek realistischer is" :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

En het is echt niet één persoon die dit zegt, anderen reageren er op met "(...) wij de zesde plek gaan bekleden dit seizoen.
Dat moet toch mogelijk zijn." :thumbsup:

Ik snap niet hoe die mensen daar bij komen. Het is toch vrij duidelijk dat er in de Eredivisie een hele grote groep is van teams onderin? Misschien een stuk of negen. En daar zit Roda bij. Als bij Roda werkelijk alles goed valt, worden ze 10e. Als alles tegen zit, worden ze 18e. Waarschijnlijk wordt het iets er tussenin en helaas voor ons zal het dit jaar wel boven de streep zijn. Maar zesde? Wat voor bier drinken die? :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2017 16:10
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2017 16:39
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5073

Shef schreef : scorenigeria.com.ng/2017/08/05/exclusive...wakali-to-vvv-venlo/

Heb dit al eerder gedacht. Zou geen gekke zet zijn van Arsenal om hem bij Roda of VVV neer te zetten aangezien hij dan in dezelfde regio kan blijven en hij zich niet opnieuw helemaal moet aanpassen). Ik zou het opzich wel prima vinden als hij naar VVV gaat als hij er daarmee voor zorgt dat VVV voor Roda eindigt ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2017 22:30
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5074
Bah bah bah het nieuwe Roda van het Noorden vuile matennaaiers. Wat hoop ik dat die gasten er keihard uitvliegen. :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 00:10
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5075

Hill28 schreef : Bah bah bah het nieuwe Roda van het Noorden vuile matennaaiers. Wat hoop ik dat die gasten er keihard uitvliegen. :puke:


Ik zie niet hoe ze ons hiermee genaaid hebben?
Kelechi was sowieso weg bij ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 10:13
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5076
gewoon triest dat wij spelers kwijtraken aan Venlo, vooral Labylle. Dit was in het verleden ondenkbaar, juist andersom
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 10:30
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5077

jacco schreef : gewoon triest dat wij spelers kwijtraken aan Venlo, vooral Labylle. Dit was in het verleden ondenkbaar, juist andersom

Logisch. !
MVV speelt in de Eerste Divisie.
VVV speelt in de Eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 11:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5078
Ja 1 jaartje. Misschien 2 maar dan heb je het weer gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 12:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5079

jacco schreef : gewoon triest dat wij spelers kwijtraken aan Venlo, vooral Labylle. Dit was in het verleden ondenkbaar, juist andersom


Daar gaat t juist om inderdaad. Als MVV een keer beter ervoor staat dan Venlo of andersom is het not done om spelers direct of indirect bij elkaar weg te gaan kapen. Voorheen deed alleen Roda dit. Gewoon een naaistreek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 17:15 06 aug 2017 17:16 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5080
Als Nwkali niet naar VVV was gegaan was hij wel naar 1 van de andere 10 clubs gegaan die hem willen hebben. Bij MVV was hij nooit gebleven. Ik vind dit juist een logische stap. Als MVV zijnde zou ik blij zijn dat je de kans krijgt om dit soort parels te huren. Daar staat tegenover dat diegene die echt excelleren ook weer weg zijn na 1 seizoen. Dat is nou eenmaal het nadeel van huren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 17:28 06 aug 2017 17:29 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5081

Gohf schreef : Als Nwkali niet naar VVV was gegaan was hij wel naar 1 van de andere 10 clubs gegaan die hem willen hebben. Bij MVV was hij nooit gebleven. Ik vind dit juist een logische stap. Als MVV zijnde zou ik blij zijn dat je de kans krijgt om dit soort parels te huren. Daar staat tegenover dat diegene die echt excelleren ook weer weg zijn na 1 seizoen. Dat is nou eenmaal het nadeel van huren.

Precies. Als MVV gepromoveerd was, was de kans groot dat Nwakali gebleven was, maar dit was nu totaal onrealistisch. Er is wel een verschil of er een contractspeler de overstap maakt of een gehuurde speler als Nwakali die er overduidelijk slechts voor een korte tijd is. VVV is qua club misschien geen grote stap vooruit, maar het enige dat voor Arsenal telt is dat hij speelminuten maakt in de eredivisie. Als hij er bij VVV bovenuit steekt, kan hij het seizoen erna misschien naar een (sub)topper overstappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 18:58
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5082
Nwakali waor toch neet te behawwe, dus mesjien is 't daan mer good tot heer nao 'n club es VVV geit.
Wie mier kwaliteit tot de kleinere clubs in hoes hole, wie groeter de kans tot ze die aandere zwartgele kut club väör blieve...

Wie zag Johan Cruijff dat alweer: Elk nadeel heb zijn voordeel..??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2017 21:15 06 aug 2017 21:16 door De Zwarte Vogel. Reden: vergeten
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5083
We moeten niet vergeten dat door de bijdrage van onze technische staf Kelechi Nwakali in Maastricht veel heeft bijgeleerd. Laten we hopen dat dat in Islington niet ook vergeten wordt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 08:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5084
Dat Nwakali niet terug zou komen naar MVV is geen verrassing. Dat hij naar VVV gaat is voor mij wel een verrassing. Niet dat VVV mij zo veel boeit, ik heb niet die gevoelens die sommigen zo te lezen richting Venlo hebben. Dat het toevallig in dezelfde provincie ligt zegt mij niet zo veel. Op het werk, op verjaardagen et cetera kom ik nooit mensen uit Venlo of VVV-fans tegen, dus dat leeft voor mij totaal niet.

Maar ik had verwacht dat Kelechi naar een grotere club dan VVV kon gaan. Twente en Hoffenheim werden genoemd, dan is VVV toch een beetje een tegenvaller. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 09:38
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5085
dat Arsenal voor VVV kiest ligt vooral in het feit dat hij meer kans maakt op speelminuten daar dan bij betere clubs zoals Twente en Hoffenheim.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden