Transfergeruchten seizoen 2017-2018

22 juli 2017 19:22
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #766

Sjieske schreef : Mesjiens tot Wum Dusseldorp nog tips veur diech heet veur voetballe zoonder sjeun... Iech lees vas slech mer iech meinde tot t heij euver transfers ging??


Diech hubs gans geliek, mér t waor mie 'n reaksie op de pos vaan ouwe rot.

Aon de géng
Discussie gesloten.
22 juli 2017 19:47 22 juli 2017 19:48 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #767

bokkesprongen schreef : Van het kaliber De Kogel moeten er wel nog 6 komen .......

Wat een gestress hier ;)

Ik ben het niet met je eens, alhoewel die spelers natuurlijk prima welkom zijn. MVV staat best al een heel eind qua basisopstelling. Met een paar gerichte versterkingen zijn we een heel eind.

??
Ciranni-Mmaee-Perreira-??
Nys-Ippel-Koolhof
Okita-??-Schroijen

De doelman hebben we misschien al in huis, dat is afwachten hoe de testkeepers het doen en daarnaast hebben we Smylek waar volgens mij niemand echt zicht op heeft. Twee posities waar MVV echt versterking nodig heeft zijn de linksachter en de spits. Je hebt met Loshaj, Martina('s) en Thuys (verwacht ik) al een aantal heel degelijke invallers die dicht tegen de basis aanzitten. Ik verwacht dat Okita gecontracteerd zal worden. Als je dan weet dat MVV met zekerheid nog een aantal transfers gaat doen, ziet dit er al helemaal niet gek uit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, La Chouffe
Discussie gesloten.
22 juli 2017 20:14
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #768
Geloof me nu maar dat het geen bekende namen zullen worden . Geen Platje De Kogel. Dat wil niet zeggen dat het geen goede spelers zullen zijn . Zal wel weer een Belg of Duitser uit de 2e of 3e Bundesliga worden .
Discussie gesloten.
23 juli 2017 08:30 23 juli 2017 09:31 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #769
Zaterdagavond kwam ik een vrolijke zwarte man, genaamd Mbef Gere-ncut (of ik zijn naam correct spel, weet ik niet), tegen bij McDonalds bij ons Geusseltstadion. Ik kon hem moeilijk verstaan, maar hij bewoog wel nogal soepel. Dus vroeg ik hem meteen - ik ben ook niet van gisteren - of hij de voetbalclub MVV Maastricht kende. In zwaar gebroken Engels, zie hij, vrij mysterieus, lachend, dat hij wel af en toe graag tegen een balletje trapte. Dat meende ik althans te kunnen opmaken uit zijn woorden. Toen ik hem vroeg of hij een vluchteling was, zweeg hij en keek mij met stralende ogen aan.

Mbef zag er in elke geval wel heel atletisch uit. Is dit misschien de nieuwe spits van MVV? Ik vermoed van wel. Toen ik Mbef vroeg: "Do you know Ron Elsen?" antwoordde hij namelijk, en nu komt het: "Yes, yes". Dan moet er toch iets spelen?

Op Google vond ik niks over hem. Vreemd. Misschien moet ik zijn naam anders spellen? Maar het leek me in elk geval wel een ontzettend sympathieke en vrolijke gast. Iemand om rekening mee te houden. Iemand met teamgeest. Misschien een tweede Rutjes? Ik kan niet uitsluiten dat Mbef een rasvoetballer is die MVV goed kan gebruiken. Maar als hij niet kan voetballen, kan Mbef, met zijn positieve uitstraling, in elk geval heel belangrijk voor het team zijn. Ik durf de gok wel aan: Ron, geef Mbef een contract! Mbef welkom in Mestreech, olé, olé, olé!

Jaja, dit is wel erg vaag. Ik geef het toe. Kom maar op met jullie zure kritiek. Maar het topic hier is toch godverdomme "Transfergeruchten seizoen 2017-2018"? Heeft iemand nadere gegevens over Mbef Gere-ncut (ik ben, nogmaals, niet zeker over de spelling van zijn naam)?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Strucht
Discussie gesloten.
23 juli 2017 09:25 23 juli 2017 09:25 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #770
Wat een naam. Ben je wel zeker dat het geen vluchteling was die op zoek was naar een mossel bij de McDonalds?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans
Discussie gesloten.
23 juli 2017 09:57
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #771
Die ken ik! Razendsnel, vooral met de tong...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Badjakker
Discussie gesloten.
23 juli 2017 10:11 23 juli 2017 10:15 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #772
Iech höb gehuurd tot z'n broor Mnuk nog väöl beter is ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker
Discussie gesloten.
23 juli 2017 12:21
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #773
Maar zijn dat wel spelers voor ons? Ik kan me voorstellen dat ze liever voetballen op heel nat natuurgras dan kunstgras.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
23 juli 2017 13:20 23 juli 2017 13:22 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #774
Je bedoeld stekelig gras, en op blote voeten...tja als je daar een talent kunt vinden, waarom niet. Als hij er 35 inknalt denkt niemand daar over na.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter
Discussie gesloten.
23 juli 2017 13:32
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #775
Over hem is bekend dat hij alleen scoort op een kaal veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques
Discussie gesloten.
23 juli 2017 13:39 23 juli 2017 13:42 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #776

Ben Salemans schreef :
Jaja, dit is wel erg vaag. Ik geef het toe. Kom maar op met jullie zure kritiek. Maar het topic hier is toch godverdomme "Transfergeruchten seizoen 2017-2018"? Heeft iemand nadere gegevens over Mbef Gere-ncut (ik ben, nogmaals, niet zeker over de spelling van zijn naam)?


Ik lees; (Mbef Gere-ncut) Bef geere een ku* Sorry voor mijn taalgebruik.
Discussie gesloten.
23 juli 2017 16:47
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #777
Lang hub iech niks gezag mer op dees oonzin bin iech gedwoonge um te reageere, es te niks beeter weits es zoen belachelijk beriech euver transfers euver unne vermeinde asielzeuker te plaotse zegk daan niks. Ut is neet aanders es tot ut allemaol dreijt um geld. Unne groete sponsor huur iech dekser roope. Daoveur hubbe veer groete bedrieve nuudig, mer de industrie is vakkundig door ut wanbeleid vaan us gemeinte um zeip geholpe.
Discussie gesloten.
23 juli 2017 18:35
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #778
in Remunj kinse uns goon visse.. dao ligge groete bedrieve!!
Discussie gesloten.
23 juli 2017 20:22
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #779

HIER!! schreef : in Remunj kinse uns goon visse.. dao ligge groete bedrieve!!


Helaas is MVV veel te laat hiermee... Roermond is allang verdeeld.
Discussie gesloten.
23 juli 2017 20:52
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #780
Dat valt volgens mij reuze mee!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden