Transfergeruchten seizoen 2017-2018

23 juli 2017 22:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #781
Bo Geens gewoon een rugnummer bij Lokeren gekregen, die gaat gewoon de concurrentie aan nu een doelman daar vertrokken is. Deze kunnen we dus uit ons hoofd zetten.

Heb gehoord dat MVV van beide testdoelmannen onder de indruk is. Ze zijn beter dan toen Geens op proef was, maar MVV zit met Smylek in haar maag. Ik denk dat MVV Smylek probeert te verkopen(uit hem is niet gekomen wat we gedacht hadden) en MVV beide doelmannen (i.i.g. een doelman) vastlegt en wellicht nog wacht op een buitenkansje. Lijkt me dat MVV het met drie doelmannen gaag doen dit seizoen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
24 juli 2017 00:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #782

Lijnsje@tappunt schreef : Bo Geens gewoon een rugnummer bij Lokeren gekregen, die gaat gewoon de concurrentie aan nu een doelman daar vertrokken is. Deze kunnen we dus uit ons hoofd zetten.

Heb gehoord dat MVV van beide testdoelmannen onder de indruk is. Ze zijn beter dan toen Geens op proef was, maar MVV zit met Smylek in haar maag. Ik denk dat MVV Smylek probeert te verkopen(uit hem is niet gekomen wat we gedacht hadden) en MVV beide doelmannen (i.i.g. een doelman) vastlegt en wellicht nog wacht op een buitenkansje. Lijkt me dat MVV het met drie doelmannen gaag doen dit seizoen.


Mbt tot de doelmannen heb ik idd ook gehoord. Echter ik heb ook gehoord dat men afgelopen week nieuwe spelers zou contracteren, van dezelfde bron.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 09:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #783
We mogen tot nu toe wel concluderen dat er veel geruchten zijn, veel basis spelers van vorige jaar vertrokken en adequate versterkingen hebben we niet tot amper gezien. Daar waar andere clubs veelal de selectie al eerder versterkt hebben zitten wij nog een testfase met allerlei spelers die nog geen contract hebben.

Tot nu toe moet ik zeggen vind ik het erg tegenvallend , onze beste spelers zijn echt vertrokken maar adequata vervangers heb ik nog niet gezien, dan vraag ik me af hoe goed ben/was je voorbereid op het vertrek van spelers zoals Labylle, Kuipers etc
Discussie gesloten.
24 juli 2017 10:06
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #784

Napoleon schreef : We mogen tot nu toe wel concluderen dat er veel geruchten zijn, veel basis spelers van vorige jaar vertrokken en adequate versterkingen hebben we niet tot amper gezien. Daar waar andere clubs veelal de selectie al eerder versterkt hebben zitten wij nog een testfase met allerlei spelers die nog geen contract hebben.

Tot nu toe moet ik zeggen vind ik het erg tegenvallend , onze beste spelers zijn echt vertrokken maar adequata vervangers heb ik nog niet gezien, dan vraag ik me af hoe goed ben/was je voorbereid op het vertrek van spelers zoals Labylle, Kuipers etc

Ik vind dat van die andere clubs altijd zulke dooddoeners. Ik verzeker je dat 90% van de clubs nog lang niet klaar is met hun huiswerk. Dit gestress zie je letterlijk overal als je wat andere supportersfora leest. De transfermarkt werkt echter niet zo dat je in juli je kern al rond hebt, vooral niet als kleinere club.

Ik ben ook benieuwd over wie je het hebt met 'beste spelers'. Ik denk dan gelijk aan Ippel, Ciranni en Pereira. Geens en Labylle horen wellicht ook nog in dat rijtje thuis. Dan heb je het qua vertrekkers wel echt gehad. Tot nu toe hebben we met Mmaee en Koolhof in ieder geval al twee nieuwe basisspelers in huis gehaald. Zoals ik in een eerdere post al zei staat er al een best degelijk fundament. Na de post op Facebook van Kersten hoop ik voor deze week in ieder geval op nieuw nieuws. Ik laat me verrassen :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
24 juli 2017 13:28
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #785
Geen gerucht.... Bij Genk heeft Amine Khammas blijkbaar indruk gemaakt tegen Everton. Is een jonge aanvallend ingestelde linksback. Hij heeft echter Uronen en Nastic voor zich, dus (in principe) weinig kans op speelminuten. Wellicht iets voor ons? Zou niet verkeerd zijn voor zijn ontwikkeling om hem in Maastricht te stallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 14:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #786

Jim Cemint schreef : Geen gerucht.... Bij Genk heeft Amine Khammas blijkbaar indruk gemaakt tegen Everton. Is een jonge aanvallend ingestelde linksback. Hij heeft echter Uronen en Nastic voor zich, dus (in principe) weinig kans op speelminuten. Wellicht iets voor ons? Zou niet verkeerd zijn voor zijn ontwikkeling om hem in Maastricht te stallen.


En dan Dante Vanzeir er ook graag bij. Misschien dat Roei Baank hier voor enige geruststelling kan zorgen?? :-)
Discussie gesloten.
24 juli 2017 14:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #787

Belgske schreef :

Napoleon schreef : We mogen tot nu toe wel concluderen dat er veel geruchten zijn, veel basis spelers van vorige jaar vertrokken en adequate versterkingen hebben we niet tot amper gezien. Daar waar andere clubs veelal de selectie al eerder versterkt hebben zitten wij nog een testfase met allerlei spelers die nog geen contract hebben.

Tot nu toe moet ik zeggen vind ik het erg tegenvallend , onze beste spelers zijn echt vertrokken maar adequata vervangers heb ik nog niet gezien, dan vraag ik me af hoe goed ben/was je voorbereid op het vertrek van spelers zoals Labylle, Kuipers etc

Ik vind dat van die andere clubs altijd zulke dooddoeners. Ik verzeker je dat 90% van de clubs nog lang niet klaar is met hun huiswerk. Dit gestress zie je letterlijk overal als je wat andere supportersfora leest. De transfermarkt werkt echter niet zo dat je in juli je kern al rond hebt, vooral niet als kleinere club.

Ik ben ook benieuwd over wie je het hebt met 'beste spelers'. Ik denk dan gelijk aan Ippel, Ciranni en Pereira. Geens en Labylle horen wellicht ook nog in dat rijtje thuis. Dan heb je het qua vertrekkers wel echt gehad. Tot nu toe hebben we met Mmaee en Koolhof in ieder geval al twee nieuwe basisspelers in huis gehaald. Zoals ik in een eerdere post al zei staat er al een best degelijk fundament. Na de post op Facebook van Kersten hoop ik voor deze week in ieder geval op nieuw nieuws. Ik laat me verrassen :)



schrijf ook niet dat alle clubs al klaar zijn voor het seizoen.
Wij zijn de volgende basis spelers verloren: Kuipers, Geens, Labylle, Pedro, Nkoyi/Verheijdt, Nwakali , dat waren tevens onze beste spelers in de linie waarin ze speelde
Koolhof maakt nog geen enkele indruk tot nu toe , en voor Kuipers hebben we een 19 jarige terug gekregen , dus ons centraal duo achterin heeft realtief weinig ervaring en is erg jong, dan kun je goed zijn maar dat is vragen om problemen !
Kijk, het verwachtingspatroon is enorm gestegen na verleden seizoen, maar zoals ik al vaker aan geef , waar is dat op gebaseerd
Heel veel supporters roepen in koor dat we er beter op worden en dat we aan t doorselecteren zijn etc...welnu ik zie ons op dit moment alleen maar achteruit lopen in kwaliteit.
We missen niet alleen scorend vermogen voorin maar ook op het middenveld , dus voordat de voorzitter allerlei zaken roept op facebook, vind zowiezo dat de beste man meer roept dan dat hij doet, laat hem eerst eens met wat fatsoenlijke aankopen komen , dat politieke gebler van die Kersten dat is veelal gebakken lucht
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
24 juli 2017 15:30
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #788
Nee jij met je slappe gelul brengt nieuws alleen maar losse flodders afschieten en verder niks concreets schrijven op dit forum ,ga lekker terug naar Elba en blijf daar.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 15:40 24 juli 2017 15:42 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #789
Geen reden om de frustraties uit je persoonlijke leven hier in elke post door te laten werken Dreeke;)

Over transfergeruchten gesproken..Trepke B meldt dat Vanderputte en Storch vandaag niet meer meetrainden.
Discussie gesloten.
24 juli 2017 16:57
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #790
Ik heb een heerlijk leven maar praat geen onzin ,als je iemand persoonlijk niet kent moet je geen dingen vertellen waar je niets vanaf weet.volwassen worden is heel moeilijk schijnbaar
Discussie gesloten.
24 juli 2017 17:32 24 juli 2017 17:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #791
Heb al de pagina's elke dag door gebladerd en meegelezen,ik kom ook niet met iets nieuws maar sta elk jaar met verbazing te kijken naar de voor bereiding op het dan en nu komend seizoen.
Aller eerst verbaas ik mij over de aanpak van mee trainende eventuele nieuwe spelers van mvv.
Is het nu niet mogelijk om na een week afscheid te nemen van een speler als deze niet bevalt?
Moet deze weken blijven mee trainen om dan na drie weken nog geen oordeel geveld te hebben?
Vanmorgen ben ik eens gaan kijken wie mvv allemaal verlaten hebben:GEENS,VINTS,KUYPERS,MO,LABYLE,GYSEN,N KWALY,O CONNOR,VERHEYDT,PEDRO EN N KOYI.
Wie hebben we daar voor terug...2 gehuurde spelers en 2 nieuwkomers!
Ik sta versteld over het gemak hoe de meeste hier op het forum er op reageren met de mededeling dat het allemaal wel mee valt!
Ik zeg alleen maar het is vandaag 24 juli en we hebben nog geen selectie bij elkaar om waardig te competitie in te kunnen gaan!
Jaja het is nog lang geen 18 augustus en afgelopen seizoen is het toch ook goed gekomen.
Maar ik ben super ongerust over ,,ons,, beleid,we hebben vorig jaar wel de eerste helft mee boven in gedraaid met die spelers wat vertrokken zijn,ok geen doelpunten maar we hadden toch een team!
Je kunt toch niet elk jaar zoveel,,geluk,, hebben dat je een elftal bij elkaar haalt die het weer presteert om boven in mee te draaien?
Jaja alles draait om geld zal er wel weer gezegd worden maar ik snap ook dat er veel supporters zijn die net als ik super ongerust zijn dat het allemaal wel weer goed komt.
Nu dan afsluitend met dat ik hoop dat mvv geen gelijk heeft in hun strategie naar het komend seizoen...zo dit moest ik even kwijt...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
24 juli 2017 17:45
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #792

dreekemvvke schreef : als je iemand persoonlijk niet kent moet je geen dingen vertellen waar je niets vanaf weet.


Noe neet veur 't ein of aander huur, mer es noe eine hei op dit forum de gansen tied lui persuunlek aon 't aonvalle is, veur dom aon 't versliete is, en constant aon 't besjöldege is vaan oonvolwassenheid....

Mer iech bemeuj neet..... :whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
24 juli 2017 18:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #793
Napoleon, hoe kun jij een betrouwbare bron binnen MVV hebben als je de voorzitter bestookt met allerlei aantijgingen, je sponsoring gestopt hebt, aangeeft VZM te hebben gestopt.

Merkwaardig dat je zo bij het vuur zit dan, just my 2 cents.

Maar als je toch die bron hebt, heb je ook een idee voor hoeveel Ippel de deur uit mag? Wat staat er in zijn contract?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
24 juli 2017 19:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #794

Boe is dat feeske? schreef : Napoleon, hoe kun jij een betrouwbare bron binnen MVV hebben als je de voorzitter bestookt met allerlei aantijgingen, je sponsoring gestopt hebt, aangeeft VZM te hebben gestopt.

Merkwaardig dat je zo bij het vuur zit dan, just my 2 cents.

Maar als je toch die bron hebt, heb je ook een idee voor hoeveel Ippel de deur uit mag? Wat staat er in zijn contract?


niet iedereen vind mij onaardig zoals jij ;-)

Heb idd veel bronnen binnen en buiten MVV en in het voetbal
Ippel zit in zijn laatste jaar contract en verdiend dus nu ook het meeste en kost MVV dus ook t meeste.
Maar een Ippel krijgen we niet vervangen , dus wordt het lastig verkopen en transfer geld nemen of aan contract houden.
Daarbij is Ippel bij de juiste prijs ook gewoon weg, 75.000 euro !
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
24 juli 2017 19:44
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #795
Mensen op dit forum beginnen elkaar uit te schelden. De reden is dat wij een onvolledige selectie hebben en vooral dat MVV niets presenteert. Veel fans zijn ongerust en de voorzitter roept, er komt iets. Wij willen nu iets zien gebeuren. Als ik naar andere jupiler teams kijk zie ik vanalles gebeuren. De krenten uit de pap zijn al gecontracteerd. Aan de ene kant roept men, we zijn schuldenvrij, we hebben meer geld beschikbaar, aan de andere kant zie je weinig versterkingen komen en sterkhouders verdwijnen. Iedereen is ongerust. Wij kunnen niets doen. Alleen op elkaar schelden. Er gaat geen seizoenskaart meer de deur uit.
MVV-bestuur. Zorg voor snelle duidelijkheid. Zorg dat we met een goed gevoel aan het nieuwe seizoen kunnen beginnen. DOE IETS !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden