MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort

25 jan 2024 19:45
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #46
Het is niet zo relevant “van wie” de begroting is. Als je redeneert vanuit wie hem heeft opgesteld en ingediend, dan zeker niet Noor, want die was al vertrokken. En Van Leeuwen was nog niet officieel in dienst.

Die begroting lijkt inderdaad nogal optimistisch. Maar stel je voor dat hij realistisch was geweest. Dan had MVV geen licentie gekregen. Dat is de realiteit.

Het tekort zal groot zijn: er is een garantstelling van een half miljoen, uitstel bij de gemeente van bijna een half miljoen.

Heel simpel: kosten zijn veel te hoog voor de inkomsten. En dat is hoe dan ook een ergenis van voor de zomer. Dat poets je niet weg in een paar maanden als nieuwe directeur. Als je het uberhaupt kan wegpoetsen.

Wat inmiddels overduidelijk is, is dat Noor de club niet aan de rand van de afgrond heeft gebracht, maar er over heen. En ver ook. Met als enige lifeline de Amerikanen.

Ik vind het verschrikkelijk om terug te denken aan zijn afscheidsinterview, waar hij de gemeente de schuld gaf van het niet kunnen waarmaken van zijn plannen (welke plannen eigenlijk?).
Nu bijna een jaar later moet zijn opvolger op de knieen bij die zelfde gemeente, om te smeken of ze de club nog even in leven willen houden. Om het college te vragen de scherven op te ruimen van dezelfde man, die de gemeente eerder de schuld gaf van zijn eigen falen.

Gadverdamme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, bokkesprongen, Vriethof18, CatenaccioMestreech, Mosae, Mithrandir

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 19:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #47
Sterke post @clochard !! Helemaal mee eens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 20:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #48

CatenaccioMestreech schreef : Ik hoor altijd Jöris zus en Jöris zo..
Maar er gebeurd helaas toch niks.
Meneer blijft toch gewoon zitten en je hoort hem toch nooit op de voorgrond.


Maar dat hij zijn zakken vult lijkt me bull dit zijn onbezoldigde functies….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 20:49
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #49

opadiehard schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Ik hoor altijd Jöris zus en Jöris zo..
Maar er gebeurd helaas toch niks.
Meneer blijft toch gewoon zitten en je hoort hem toch nooit op de voorgrond.


Maar dat hij zijn zakken vult lijkt me bull dit zijn onbezoldigde functies….mvrgr Ampa.


Gelukkig maar.
Hij heeft het in ieder geval weer zo ver laten komen.
Net zo als de andere die hier verantwoordelijk voor zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2024 20:56
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #50
Let op ,dadelijk verdwijnt LaurA en de Amerikanen ,hebben we Joris nog over ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2024 08:48
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #51

bokkesprongen schreef : Let op ,dadelijk verdwijnt LaurA en de Amerikanen ,hebben we Joris nog over ..


Dan hebben we niks meer over

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2024 09:23 26 jan 2024 09:24 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #52
Wellicht Marc Overmars eens vragen. Die wil zijn naam wel zuiveren. M.a.w. als je al aan iemands verleden kan zien, wat voor puinhopen je hebt achter gelaten, hoe kom je er dan bij, om deze persoon op die positie te zetten. Onaantastbaar en oncontroleerbaar. Ik kom er niet bij. Het interview van een tijd terug, zegt me in één opslag genoeg. Daarvoor hoef ik het filmpje niet eens af te kijken. Misschien herinnert men zich deze nog:

www.vi.nl/nieuws/van-zweden-waarschuwt-m...hter-in-huis-gehaald
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2024 09:32
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #53
Volgens Dagblad De Limburger heeft Fortuna een verlies van maar liefst 7,5 miljoen geleden. Tel daar de verliezen van VVV en de eeuwige tekorten van onze noorderburen bij op en dan weet je wel wat weer de volgende stap van ons lokale journaille gaat zijn...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 08:10
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV krijgt uitstel van betaling: tonnen tekort #54

Kloeteklaos schreef : "Over Plan B denken we op dit moment niet na, zoals bekend is MVV een club met negen levens."

Dit zegt alles. Het is overigens intern al een paar maanden bekend dat MVV aan het einde van het seizoen een tekort van ruim 400000 euro zou hebben.
Het is helaas het topje van de ijsberg. Intern is er sprake van pure paniek. Er zitten serieuze licentieproblemen aan te komen, waar officieel pas na het volgende meetmoment van de KNVB iets over naar buiten zal komen. MVV zit wederom diep in de problemen.


Plan B, ach ja.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.292 seconden