MMC

10 apr 2024 20:34
MMC
Verified
Verified
Berichten: 6
Meer
Onderwerp Auteur
MMC #1
MMC (MvvMaastrichtConnect) is in tegenstelling tot Maastricht Region geen hol concept.

We zijn een groep van 4 mannen en een dame. Allemaal fanatieke MVV-supporters van jong tot oud. Zelf wilden wij ons voorafgaand seizoen 2024/2025 zo rond september aan de buitenwereld presenteren. We zijn geen supportersvereniging als de SC MVV, SV-1902 of een stichting als de Angel Side of Veer zien MVV. Ze doen allemaal prima hun werk en vertegenwoordigen supporters/donateurs in alle rangen en standen, we hebben dan ook niet de ambitie om de volgende supportersvereniging/stichting binnen dit rijtje te zijn. Dit neemt niet weg dat ook wij onze organisatie willen uitbreiden.

Ontstaan:

Onze gezamenlijke ergernis over hoe nonchalant MVV omgaat met haar mediakanalen en het belang hiervan niet in ziet vormen de basis van ons ontstaan. Gesprekken met MVV volgden en zo ging het balletje rollen.

Connect:

Een greep uit toekomstige mogelijkheden.

Als (digitaal) platform verbinden met MVV:

MVV bieden van kwalitatieve social media content.

MVV bieden van een vrijwilligerspool.

MVV bieden van podcasts en live radio wedstrijdverslagen.

Om een indicatie te geven hoe snel alles voor ons is verlopen:

2 maanden geleden gaven wij een presentatie van ons concept De Flexibele Vrijwilliger aan MVV en de aan haar gelieerde verenigingen en stichtingen. Voorafgaand werden wij in kennis gesteld van de penibele situatie waarin MVV dreigde te geraken, helaas bewaarheid. Rond deze tijd heeft de actiegroep zoals jullie die kennen als Noets de Mood Verlore Heet zijn definitieve vorm gekregen inclusief MMC, in dienst van.

Ja, de supporters moeten voor de zoveelste keer de kar trekken, maar wat moeten wij anders? Waarom het MVV de afgelopen decennia maar niet lukt om structureel een stabiele club te worden?

Zodra dit alles achter de rug is, en de rook is opgetrokken mag er wat ons betreft een grondig onderzoek plaatsvinden over wat, en waar is misgelopen. En hieruit conclusies worden getrokken.

Voor nu heeft het in onze ogen geen zin een revolutie te ontketenen, want een al tot op de bot uitgeholde organisatie kiepert dan helemaal om.

Kritiek mag en moet ten alle tijden kunnen, voor nu is het belangrijk alle neuzen in dezelfde richting te krijgen en houden en zo er mede voor te zorgen dat onze club voor komend seizoen aan een licentie geraakt.

Dit kan ook inhouden dat je als individu of als organisatie in denken en doen concessies moet doen. Zeker niet makkelijk omdat MVV ons allemaal na aan het hart gaat en iedereen momenteel hoog in de emoties zit. Wel noodzakelijk.

Voor vragen, opmerkingen en suggesties:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., en ja we zijn aan een inhaalslag bezig inmiddels ook te volgen op fb en insta.

Patrick

Vragen? E-mail ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, daan4suz, opadiehard, jovkle, Boschpoort, jasonke7, peeke, kyleman333, Vriethof18, Vak G en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2024 21:41
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MMC #2
Wat een prachtig initiatief geen bla bla maar een verhaal met een goede impact….dit zegt een oudere supporter die al onafgebroken op een enkele wedstrijd na onafgebroken alles volgt wat met MVV te maken heeft en hoopt misschien tegen beter weten in op een behoud van de club.
Hopenlijk zijn jullie het begin van wat moois…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, MMC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2024 09:05
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
MMC #3
Ik juich alle initiatieven toe, maar moet eerlijk zeggen dat ik veel zaken nog niet geheel helder heb over de positie en doelstelling van MMC.

Ik las in een ander topic over communicatie;
Jullie gaan MVV helpen met communiceren met sponsoren/supporters/gemeente.
Jullie willen de communicatie tussen Stichting, Vereniging en MVV verzorgen.

Hoe moet ik dat concreet zien?

En dat geldt eigenlijk voor alle zaken die jullie noemen.

Nogmaals. Sjiek dat er weer mensen opstaan die niet alleen willen roepen, maar ook iets willen doen.
Maar voor mij is het wel nog even zoeken naar de precieze positionering tussen alle reeds bestaande clubjes en initiatieven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2024 10:15
MMC
Verified
Verified
Berichten: 6
Meer
Onderwerp Auteur
MMC #4
Ik zal het concreter proberen te uit te leggen:

Wij hebben een server gebouwd, het MMC Portaal. Aan deze server kunnen haast ongelimiteerd zogenaamde sub servers worden gekoppeld. (Connect)

Bijvoorbeeld:

* Sub server Academy
* Sub server Maatschappelijk
* Sub server Vrijwilligers
* Sub server supportersverenigingen
* Sub server BC, etc.

Binnen deze al dan niet besloten sub servers kan onder meer worden gechat, genetwerkt en informatie worden gedeeld. Tevens staan deze sub servers in verbinding met elkaar zodat ook informatie kan worden gedeeld binnen het netwerk dat met het MMC portaal in verbinding staat. Dit 24/7, en is in wezen het stuk communicatieverbetering waar wij eerder op doelden.

Vragen? E-mail ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u dytac, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2024 10:58
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
MMC #5
Ik ben nog steeds benieuwd naar de personen die achter MMC zitten. Stel je eens voor, liefst met voor- en achternaam (wat mij betreft). "Patrick" en 'fanatieke MVV-supporters" is voor mij net iets te vaag.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2024 20:55
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
MMC #6
Waar op FB en Insta?
Info blijft voor mij nog magertjes. Begrijp het nog niet.
Maar alles is welkom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2024 21:08
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MMC #7
Wat ik persoonlijk vraag zou zien is een Veer Zien MVV groepering met diverse afdelingen. Een tak catering, merchandising, communicatie, support/vrijwilligers, commercie en niet te vergeten donateurs natuurlijk. Een sterk orgaan, breed genoeg voor gezonde opvolging en een duidelijke missie: MVV ondersteunen. Een dusdanig sterk orgaan dat de voorzitter van Veer Zien MVV rechtstreeks in een toezichthouders orgaan van MVV komt te zitten waardoor de supporters een echte stem en controle functie kunnen hebben. Toch maar eens aanzwengelen!

Verder fantastische inzet natuurlijk!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, since1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 12:55
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MMC #8

mvvkeoleeke schreef : Wat ik persoonlijk vraag zou zien is een Veer Zien MVV groepering met diverse afdelingen. Een tak catering, merchandising, communicatie, support/vrijwilligers, commercie en niet te vergeten donateurs natuurlijk. Een sterk orgaan, breed genoeg voor gezonde opvolging en een duidelijke missie: MVV ondersteunen. Een dusdanig sterk orgaan dat de voorzitter van Veer Zien MVV rechtstreeks in een toezichthouders orgaan van MVV komt te zitten waardoor de supporters een echte stem en controle functie kunnen hebben. Toch maar eens aanzwengelen!

Verder fantastische inzet natuurlijk!!


Eigenlijk dus een verdere professionalisering van VzM met gelijktijdig een bundeling van de deskundigheid, kennis en energie die, voor mijn gevoel, nu nog verspreid zitten over de vereniging MVV en de diverse supportersgroepen. We zouden in deze constructie volgens mij de club op een groot aantal zaken echt kunnen ontlasten / steunen.
Uiteraard wel onderscheid tussen de visie en doelen van VzM (financiële en facilitaire steun) en de diverse supportersgroeperingen (vooral gericht op belangenbehartiging/support). De vereniging MVV is en blijft de bewaker van de kernwaarden en het gouden aandeel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden