Vriendschappelijke wedstrijden 2017

04 aug 2017 21:26
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #106
Was de eerste keer dat ik de spelers in actie zag vanavond, moet zeggen, aangenaam verrast.
Ondanks afwezigheid van Ippel en Nys vond ik het middenveld sterk. Loshaj met passes zoals enkel Peeters dat kon, Koolhof technisch sterk en ook tweebenig zo op het oog. Thuys minst technische van de drie, maar was nuttig met een aantal goede onderscheppingen en sterk in de duels. Okita goede wedstrijd. Oogt soms toch een beetje houterig, maar denk dat we aan hem meer hebben dan Pedro. Die Turkse spits kon zich niet onderscheiden, ook niet echt wat verkeerd gedaan, volgende week beter. Benteke daarentegen sterk. Sterk, snel, technisch en een super kopbal. Hopelijk valt hij binnen te halen.

Duo Mmaee - Pereira is misschien nog wel sterker dan Kuipers - Pereira. Was natuurlijk 'maar' tegen het tweede van Standard, maar wat een verademing die Mmaee aan de bal t.o.v. Kuipers. Fysiek was Kuipers een beer, maar volgens mij heeft Mmaee ook wel genoeg body. Enkel Labylle zal lastig/niet hetzelfde niveau voor terugkomen.

Verrips ook goede indruk. Sterk in de lucht bij voorzetten, toch hetgeen wat Geens net mistte. Hopelijk op andere gebieden ook het niveau Geens. Geweldige reflex waar hij een harde strakke voorzet vanaf 10 meter klem weet te pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #107
Leuk wedstrijdje gezien. Inderdaad geen sterke tegenstander. Ook wel heel jeugdig die gasten.

Een aantal zaken/spelers is al genoemd. Sluit me voor het grootste gedeelte aan bij de vorige schrijvers. Wat ik toch nog even wil noemen:

- Verrips: prima, had niet bijster veel te doen. Wat ie deed, deed ie goed. En belangrijk: heeft voldoende lengte!

- Mmae, Pereira, Ciranni. Allemaal goed. Martina een dikke pluim. Die jongen solliciteerde vandaag nadrukkelijk naar een basisplek als back. Met name in de eerste helft: keihard, maar fair in de duels. Kopsterk en atletisch.

- Koolhof liet aardige dingen zien. Thuys vond ik minder. Te lage handelingssnelheid. Loshaj daarentegen echt heel fel. Niet alles ging even goed, maar zat er kort op. En hij heeft een goede trap in huis en is creatief.

- Okita ging lekker. Benteke voor de goal ook prima. Yildirim weinig gezien.
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:34
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1169
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #108
Denk dat MVV deze week Daemen nog een klein contract zal geven . Zeker nu Ippel de start van de competitie gaat missen .
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #109

Sjonnie schreef : Denk dat MVV deze week Daemen nog een klein contract zal geven . Zeker nu Ippel de start van de competitie gaat missen .


Heeft nu geen meerwaarde.Daemen zal ook weken nodig hebben om wedstrijd fit te worden. Mocht Ippel er 5 maanden uitliggen is het een ander verhaal
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:42 04 aug 2017 21:48 door Driver. Reden: speler vergeten te benoemen
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #110
Net thuis van de wedstrijd Mvv- Standard Luik -23. Leuke wedstrijd van Mvv kant 7-0 met maar liefst 1500 toeschouwers op de tribune.
Keeper Verrips kreeg weinig te doen maar wat die liet zien was goed,hij straalde zekerheid uit. Samy Mmaee is meer dan een goede vervanger voor Kuijpers. Shermaine Martina speelde opvallend goed en fel, wat is die jongen toch gegroeid. Pereira is een zekerheidje achterin. Cirannni speelde goed. Okita is een speler als Pedro, leuke passerbewegingen maar ook balverlies. Loshaj gaan we nog veel plezier aan beleven. Schroijen speelde linksbuiten. Dean Koolhof is een aanwinst. De Turk Yildirim vond ik zwak spelen, die mag wat mij betreft retour. De Nooyer direct een contract geven, die jongen heeft talent. Koen Kostons is een talentvolle spits, werkte hard en liet leuke dingen zien. Stankov verdedigend niet al te overtuigend, zeker geen basisspeler. Benteke maakte leuke goals, vond hem zwak in balbezit. Tuur Houben, vorig seizoen al eens een paar keer (zwak) ingevallen, speelde vandaag gedreven. Er viel ook nog een zekere Jungschleger in, maakte niet echt indruk.

Mvv speelde fris en gretig maar was natuurlijk wel tegen een zwakkere tegenstander.
Verrips, Okita, De Nooijer direct vastleggen.
Verrips, Koolhof en Mmaee zijn absoluut versterkingen voor Mvv
Discussie gesloten.
04 aug 2017 22:26 04 aug 2017 22:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #111
Laten we niet vergeten dat vandaag standaard tegen genk speelde,maar dan nog mvv met een gemiddelde van 22/23 jaar en zij met de u23!
Vond ondanks dat hij niet veel te doen had verrips een zekere indruk maken,benteke oogde wat traag maar zie het wel zitten met hem.
Leuk bij die vrije trap die hij wilde nemen maar ciranni wist hem te overtuigen(aanvoerder)dat hij hem toch echt wilde nemen(doelpunt).
Okita ...direct contracteren ,als het al niet gebeurd is,golpac viel uit met hoofd blessure maar vond hem in die weinige speelminuten niet overtuigend.
Loshay speelde uitmuntende partij,over de bradley de nooyer geen oordeel,Mmaee maakte toch wel wat timing foutjes maar ik zeg contract.
Tuur houben uitstekend,stankov :thumbsdown: ...maar dat weten we,veel te traag.
Onze turkse spits...dikke strik...maar absoluut pluim voor martina,wat is deze speler gegroeid :thumbsup:.
Voor de rest mooie score en leuke opkomst van het publiek(speaker zei iets van(1700)...geen spijt dat ik geweest ben....gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
04 aug 2017 22:34
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #112
Eens met voorgaande schrijvers. Martina is twee klassen beter dan De Nooijer vind ik...Okita en Benteke mogen ze van mij vastleggen. Mmae prima, voetballend beter dan Kuipers, achterin staat het prima. En eindelijk eens een kerel in de gaol. Straalt rust uit.
Koolhof liet leuke dingen zien.
Ben benieuwd wie er tegen de Eagles aan de aftrap staan...positief verrast vanavond!
Discussie gesloten.
04 aug 2017 23:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #113
Geef de nieuwe jongens de Nooijer en Yilderim ook even de tijd, moeten nog wennen. Lekker laten testen tot aan open dag en daarna.

Eindelijk eens wat positieve vibe op t forum. Ik hoop nog steeds op wat maturiteit en ben benieuwd welke oudere speler MVV nog wil halen. Als ik me niet vergis allen Schroijen, Ippel en Nys boven de 25?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
04 aug 2017 23:18 04 aug 2017 23:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #114
Wat een genot om te zien spelen die Okita. Goede dribbel, snelheid, ballen op maat vanaf de flanken en doeltreffend voor de goal. Daar hoef je als technische staf niet meer over te twijfelen denk ik. Een meerjarig contract zou niet overdreven zijn. Hij is een meerwaarde tov Pedro. Hopelijk wordt de kaas niet van het brood gegeten.

Thuys vond ik defensief zeer goed spelen. Aanvallend lijkt het een beetje alles of niets met hem, mooi doelpunt trouwens op aangeven van De Nooijer. Een goede controlerende middenvelder, die weleens kon uitgroeien als uitblinker.

Yildrim. Je zag dat hij snelheid en ervaring heeft. Alleen kwam hij niet boven het maaiveld uit, hij zakte ook niet door de bodem heen. Lastig om te zeggen of hij een versterking is.

Benteke. Kopsterk, mooi doelpunt richting de lange hoek, miste een strakke bal voor het doel, maar ronde de volgende voorzet wel goed af. Hij lijkt mij een versterking.

Verrips. Goede keeper. Pakt zonder keukentrapje de ballen bij een hoekschop. Komt snel uit zijn doel. Sparta weet wel welke contracten zij verlengen. Ik denk dat hij beter is (mede door zijn lengte) als Geens. Hoewel hij nog niet echt onder vuur heeft gelegen. Maar eigendom hebben is natuurlijk beter.

Kostons. Gaf een mooie steekpass op Tuur Houben, die fraai afronde. Anders dan de andere jeugdspeler, lijkt hij fysiek sterker. Ik ben benieuwd hoever die jongen gaat komen.

De Nooijer. Goede rush naar voren. Mooi het overzicht gehouden en de bal terug gelegd op de zestien waar Thuys vanuit een afstandsschot kon scoren. Verdedigend niet echt getest vanavond. Als hij beter was als Labylle, dan had Venlo het geld wel naar Dordrecht gebracht, maar ik denk dat die jongen tegen zijn begin niveau aanzit.

Jungschleger en van Melik. Je ziet dat ze de basis hebben, maar het fysieke verschil brengen, dat is er nog niet.

Golpek, te weinig laten zien ivm blessure. Heeft ongeveer dezelfde snelheid als Pedro, niet heel snel dus. Ben benieuwd of hij het niveau aan kan. Wel fijn natuurlijk zo'n fysieke buitenspeler.

Shermaine wilde vanavond graag iemand dubbelvouwen. Zeer gretig, beter gezegd, te gretig. In de competitie stonden we denk ik met tien.. Groot talent dat wel, mooie openingen. Ik denk alleen dat hij centraal in de defensie het beste tot zijn recht komt, hij is niet beweeglijk genoeg in de omschakeling als back vind ik. Toen hij centraal stond, vond ik hem beter in de wedstrijd zitten. Hij gaf heerlijke cross passes.

Koolhof. Een solide ervaren voetballer. Ik zou hem willen vergelijken met Guvenc qua speelstijl . Een echte 10.

Mmaee. Ziet het spelletje. Beweeglijk. Goede verdediger, samen met Pereira vormt dit een leuk duo.

Deumeland niet getest. Dat is wel vreemd.

Op basis van de doemdenkers hier op het forum had ik een wankel elftal verwacht. Maar hier staat gewoon een prima talentvol elftal als ze de inkt droog krijgen. Laten we maar blij zijn dat we ons niet hebben uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel. Prima werk van de technische staf als ze deze spelers kunnen binden. Okita zou weleens een pareltje kunnen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR
Discussie gesloten.
04 aug 2017 23:22 04 aug 2017 23:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #115
Wel het vermelden waard dat bradley de nooijer 37 wedstrijden speelde afgelopen seizoen hoofdzakelijk als basis speler...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
05 aug 2017 00:03 05 aug 2017 00:09 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #116
Basiselftal van MVV tegen Standard Luik U23
Verrips - 20 jaar
Shermaine - 21 jaar
MMaee - 20 jaar
Ciranni - 21 jaar
Pereira - 23 jaar
Koolhof - 22 jaar
Thuys - 19 jaar
Loshaj - 20 jaar
Schroijen- 26 jaar
Benteke - 22 jaar
Okita - 21 jaar

Gemiddelde leeftijd van het basiselftal van MVV tegen Standard Luik U23 was 21,36 jaar
Discussie gesloten.
05 aug 2017 10:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #117
Mooi 1500 toeschouwers tegen een "jeugdteam" je ziet dan toch dat de MVV supporters hunkeren naar "leuke" oefenpotjes
Jammer dat MVV niet 1 of 2 andere wedstrijden heeft kunnen/mogen regelen in eigen huis , publiek loopt er toch warm voor denk ik.

Er is flink gescoord gister maar ook veel getest en gewisseld 7-0 is normaal een uitslag tegen een 3de of 4de klasser.
Maar goed in een oefen campagne gaat het er om wat spelers kunnen en laten zien , liefst onder wat wedstrijd druk...dus liever een wedstrijd tegen Luik U23 ( voor wat het ook waard is) dan 3 trainingen

Dat de selectie nog lang niet compleet is dat mag wel duidelijk zijn , komende 2-4 weken moet dat echt gaan verbeteren
De mensen hebben gister een leuke avond gehad en dat is ook wat waard
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
05 aug 2017 11:41
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #118
Gister een leuke pot gezien tegen een tegenstander waar ik zelf meer van verwacht had,vond ze erg zwak.
Ik denk dat we met Okita en Verrips wel 2 versterkingen in huis hebben.
Verder viel mij de nooijer ook wel positief op.
Tegen viel mij thuys,schroijen,van Melick en Jungsleger,de laatste 2 hebben geen toegevoegde waarde aan dit team.
Verder vond ik Martina centraal beter spelen dan Mmae en als op de back positie .
Yildirim kwam bijna niet aan spelen toe en viel daardoor niet op.
Benteke weliswaar 2 x gescoord,maar voetballend toch wat tegenvallend,is ff afwachten.
Maar er zal heus nog wel iets bij komen volgens de geruchten,dus afwachten.
Discussie gesloten.
05 aug 2017 16:07
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #119
Standaard Luik 1 speelde gisteren tegen Genk in de competitie

Vandaag verloor Roda met 1-0 van standaard luik, Vnml de reserves van gisteren

Dan kan je je afvragen tegen welk veredeld jeugd team mvv gespeeld heeft!!!!
Discussie gesloten.
05 aug 2017 16:18
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #120

Shef schreef : Standaard Luik 1 speelde gisteren tegen Genk in de competitie

Vandaag verloor Roda met 1-0 van standaard luik, Vnml de reserves van gisteren

Dan kan je je afvragen tegen welk veredeld jeugd team mvv gespeeld heeft!!!!


Dat was gisteren al duidelijk. Dat was de a/b jeugd.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden