Vriendschappelijke wedstrijden 2017

29 juli 2017 14:48
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #91
MVV wint besloten oefenduel van Helmond Sport (2-0) www.mvv.nl/nieuws/mvv-wint-besloten-oefe...an-helmond-sport-2-0

MVV FOREVER FC. LINBURG NEVER
Discussie gesloten.
29 juli 2017 15:41
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #92
MVV Maastricht en Helmond Sport speelden deze wedstrijd achter gesloten deuren omdat de lokale driehoek had bepaald, dat het duel anders géén doorgang kon vinden. Een domper natuurlijk voor zowel MVV als de supporters, gezien het feit dat de club op deze manier in de voorbereidingsperiode weinig momenten over houdt om supporters kennis te kunnen laten maken met het MVV van seizoen 2017-2018. Om echter de voorbereiding van MVV 1 op het eerste competitieduel met Go Ahead Eagles (vrijdag 18 augustus) niet in het gedrang te brengen, is door de clubleiding besloten om tóch tegen Helmond Sport te oefenen in een afgesloten Stadion de Geusselt.

Voor de Club 1902-seizoenkaarthouders gaat de club proberen om andere zaken te regelen zodat zij tóch voldoende profijt hebben van hun Club 1902 seizoenkaart.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
29 juli 2017 17:35 29 juli 2017 17:36 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #93
Helaas heb je als club op dit soort beslissingen weinig invloed. Triest hoe onze lokale driehoek zelfs dit soort wedstrijden niet kunnen toelaten.
Gelukkig is het geheim houden lastig en heb ik toch kunnen genieten van 4 x35 minuten voetbal.

In de eerste wedstrijd speelde MVV met de sterkste opstelling die ze momenteel kunnen opstellen en waren ze bijzonder effectief in de eerste helft : 3 kansen 2 goals. Helmond kreeg ook een 4tal kansen voor maar had meer moeite met scoren.
De tweede helft was duidelijk voor MVV maar men wist niet meer te scoren
Benteke en Yildrim kregen allebei een helft de kans in de spits en speelden redelijk.
Ik denk overigens niet dat MVV beiden spelers gaat contracteren.
Ook Jonathan Okita speelde mee. In tegenstelling tot velen hier, zie ik hem niet echt als een versterking. Althans niet als basisspeler

De 2e match speelden beiden teams met een 2e keus en dat was ook te merken aan het niveau van de wedstrijd.
Hier valt niet veel over te zeggen.

Ik denk dat deze wedstrijden zeker nuttig zijn geweest is voor de technische staf. Verder zal MVV nog steeds in gesprek zijn met diverse clubs/spelers voor de cruciale plekken in de basic nog in te vullen.
Discussie gesloten.
29 juli 2017 21:17 29 juli 2017 21:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #94
Angst is een slechte raadgever of is het truttig amateurisme , dat er geen toeschouwers worden toegelaten...? :thinking:

Dan is het maar te hopen dat we nooit promoveren, want met deze (k)neusjes van de locale driehoek zalm in NL zullen dan zeker wedstrijden tegen ajax, feijenoord, den haag, utrecht, twente en groningen thuis zonder publiek gespeeld worden ...
Voetbal is dood in Maastricht....jammer maar helaas....! of men doet er alles aan om het dood te maken...
Hierbij vergeleken was noonk Paul een engel ;)


Stankov testspeler lees ik....? :ohmy: Miljaar....Weet men nog steeds niet wat die jongen in huis heeft of schrijft men maar iets op de MVV website....!?

Mijn geloof en vertrouwen in stad en organisatie is tot ver beneden het nulpunt gedaald....helaas!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, itsman
Discussie gesloten.
31 juli 2017 13:07
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #95
Waarom worden dat soort wedstrijdjes zoals tegen Helmond niet 3 x per week gespeeld? Heb je toch veel meer aan dan een training, zou je zeggen.
Discussie gesloten.
31 juli 2017 13:15
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 608
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #96
Op de open dag zal MVV aantreden tegen Achilles '29.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-gaat-strijd-aan-me...9-tijdens-werming-up

MVV Maastricht zal zich tijdens de Werming-up op zaterdag 12 augustus a.s. meten met 2e divisionist Achilles'29. De club uit Groesbeek, afgelopen seizoen nog uitkomend in de Jupiler League, is op de traditionele Open Dag om 17.00 uur de tegenstander van de Sterrendragers.

De wedstrijd is, net als de gehele Werming-up, voor iedereen gratis toegankelijk. Voorafgaand aan de wedstrijd (start 13.00 uur) vinden er tijdens dit ‘sezoensopeningstreffe’ in Stadion de Geusselt allerlei activiteiten plaats. Voor jong en oud zijn er leuke dingen te beleven. Maak kennis met je nieuwe ‘helden’, of neem deel aan één van de attracties. Uiteraard wordt de nieuwe nieuwe MVV-selectie gepresenteerd.

Het programma

Onderstaande betreft een voorlopig en globaal programma.

- 13.00 uur Start Werming-up 2017 -> Inloop spellen, stands, seizoenkaarten afhalen
- 14.45 uur Start spelerspresentatie
- 16.15 uur Start warming-up spelers
- 16.55 uur Line-up
- 17.00 uur Oefenwedstrijd MVV Maastricht - Achilles'29
- 18.45 uur Einde wedstrijd
- 18.50 uur Start handtekeningen jagen & foto’s
- 20.00 uur Einde Werming-up 2017

De gehele dag wordt omlijst met lekkere muziek en regionale artiesten. Uiteraard is drank en eten verkrijgbaar bij de cateringpunten van Veer Zien MVV, de Foodtrucks en in de MVV Businessclub. Grijp tevens je kans om de nieuwe MVV-merchandise, zoals het nieuwe thuis- of uitshirt aan te schaffen!

#VollePetaj tijdens de #Wermingup 2017
Discussie gesloten.
31 juli 2017 18:53
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #97
Een oefenwedstrijd op je open dag tegen Achilles.... Wat een aanfluiting...
Discussie gesloten.
31 juli 2017 20:53
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #98
Was Las Vegas vorig jaar beter dan? Als MVV geen oefenwedstrijden speelt is t niet goed en als ze er wel een regelen kennelijk ook niet. De vraag is volgens mij wat verwacht je als supporter? Misschien kunnen jullie beter naar Real Madrid gaan kijken. Zit daar vol met succespubliek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
31 juli 2017 21:03 31 juli 2017 21:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #99
Super toch, een wedstrijd op de open dag! Hadden we eerder nooit..en ja je kan Ajax vragen, maar je wil toch wel winnen op je eigen open dag;)

Daarnaast zul je voor veel andere tegenstanders uit veiligheidsoverwegingen geen toestemming krijgen van de gemeente.

Goed geregeld MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Anna D., Tuor, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
01 aug 2017 06:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #100
Mee eens. Geen slechte club dat Achilles '29. En zeker niet de tweede helft van het seizoen waarin heel wat punten werden vergaard. Wat meer respect mag dus wel. Beter dan tegen jong fc Utrecht op de open dag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor
Discussie gesloten.
04 aug 2017 17:59
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #101
kan aan mij liggen he, maar 8 euro voor een oefenwedstrijd tegen Standard u23 vind ik zeer best prijzig...
Discussie gesloten.
04 aug 2017 20:24
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #102
Is Standaard Luik u23 zo'n laag niveau of speelt MVV zo goed? Staat na 66 minuten al 6-0 ...
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:17
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #103
Leuke wedstrijd met een fris spelend MVV gezien, al was Standard wel heel erg zwak. Maar goed, dan nog moet je er maar eens 7 zien te maken. Over de testers: doelman Verrips uitstekend. Goed coachend, pakte de ballen die hij moest pakken. Stankov en De Nooijer: degelijk, weinig opvallend. Okita: snel, dreigend, doelgericht. Yildirim: balvaste, meevoetballende spits, miste wat scherpte voor de goal. Benteke: juist heel scherp voor het doel, snel en sterk.
Testers konden me allemaal wel bekoren eigenlijk, al zou ik De Nooijer en Yildirim laten gaan als je betere spelers kunt vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #104
Ik vraag me inderdaad ook af op welk niveau we de tegenstander moeten plaatsen, maar het gaf me vertrouwen.

Wat me opviel was het volgende:

- Verrips: zelf verzekerd, alles klem en rustig. Paar voorzetten goed gepakt. Lijkt me een goede keuze

- Achtererin stond het met Ciranni, Mmaae, Pereira en met een zeer goede Martina! De Nooijer viel me niet echt op, Stankov traag geworden.

- Middenveld stond ook, goede back-up met Loshaj/Thuys voor Nys/Ippel. Loshaj is toch een stuk voetballender .

- Aanval: Okita, nu een contract! Afmaken, voorzetten en passeren. Ja, voorgaand was minder, maar nu niet. Benteke goede aanvaller, Yildrim viel me niet op

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
04 aug 2017 21:24
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #105

M-MVV schreef : Is Standaard Luik u23 zo'n laag niveau of speelt MVV zo goed? Staat na 66 minuten al 6-0 ...


Ik denk beetje van beiden. Dit standard kun je niet vergelijken met de jong elftalen die we gaan tegenkomen in de competitie. Zo ver ik begreep speelden deze jongens vorig jaar nog in de A of B speelden. Daarnaast speelde mvv met vlagen een degelijke partij.
Okita viel me voor de eerste keer positief op en ook Benteke lijkt me een aanwinst.
Deze 2 jongens mag je best vastleggen, al ga ik ervanuit dat er voor beiden positie nog een (betere) speler gaat komen.

Ook de keeper Verrips beviel me. Er staat echt een vent met uitstraling in de goal.

Wat me wel zorgen maakt is het gebrek aan ervaring. je mag toch niet hopen dat je een Ippel of Nys lang gaat missen, want heb je toch een probleem
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden